BEAUTY || Hello Beauty olovka za obrve - Recenzija kroz oči bloggerice | Marija Nicole

Ovo će biti jedna vrlo neobična recenzija jer se nikada nisam srela s proizvodom koji me je toliko zbunio :) Inače proces ide ovako, dobijem proizvod, isprobam ga, odmah znam sviđa li mi se ili ne. Rekla bih da je to jedno iskustvo koje dođe kada se bavite beauty bloganjem i isprobavanjem različitih proizvoda. Naravno, dam mu još koju priliku, ali uvijek se ispostavi da je prvi dojam bio pravi dojam. Isto tako sam mislila da će biti s ovim proizvodom, aliiii....iznenadio me. Kako? Pročitajte u nastavku. Predstavit ću vam proizvod kroz prikaz mojih misli, od trena kad sam ga dobila pa do danas.


Dobila sam olovku u ovakvom pakiranju i mislim, ok, još jedna klasična olovka za obrve. Idemo vidjeti kakva je. Nijansa piše svijetlije smeđa / kava, mislim si, možda će mi biti malo presvijetla ili presmeđa, s obzirom da ja inače volim pepeljasto sive nijanse, ali dobro. Otvaram i vidim prvo iznenađenje.


Olovka nije u klasičnom "olovka obliku" već je oblikovana na način da imitira kistić! Oduševljenje! Vidjela sam to kod Anastasie Beverly Hills Brow definer pogledaj ovdje i užasno mi se svidio koncept! Nema potrebe za kistićima, olovka je savršeno oblikovana da možete njome lako baratati i crtati obrve. Za sad, pun pogodak! Idemo dalje, slijedi swatch na ruci naravno.


Napravila sam swatch i slijede dva razočaranja. Prvo, nema pigmentacije. Ovo je 4 puta potegnuta crta da bi se uopće iša vidjelo na ruci. Drugo, nijansa je očito presmeđa i presvijetla. Eh. Dobro, idemo vidjeti na obrvama, u akciji. Dajem šansu jer me zanima i jer ju zaslužuje.

E sada ću malo prestati sa slikama i objasniti vam svoj proces misli sljedećih nekoliko dana. Kada sam ju prvi put isprobala na obrvama, bilo mi je nešto teže dobiti željenu pigmentaciju jer mi se učinila suhom, ali kada sam laganim pokretima uspjela iscrtati obrve i kada sam se pogledala, izledalo je savršeno! I prirodno! Možda baš zato jer nije toliko pigmentirana, ostavlja obrve jako prirodno popunjenima. Hmmm... ostavit ću ju po strani pa ću vidjeti što ću s njom. 
Dolazi sljedeće jutro, isprobat ću ju još jednom. Koristim ju zato što sam shvatila kako mi jaako puno vremena uštedi ujutro prije posla jer je zbog svog oblika ona jedino što trebam. Nema kistića, sjenila, pomada, gelova itd itd. Istina, još mi je potrebno nekoliko dobrih zamaha da bih dobila pigmentaciju, ali rezultat mi se jako sviđa. Čak se i nijansa ujednači kad ih malo počešljam. Dolazi jutro poslije, koristim ju opet...
I tako dragi moji, čitavi sljedeći tjedan, svako jutro prije posla, ja sam već instinktivno uzimala ovu olovku u ruke i koristila ju. Nekoliko dana kasnije, valjda se onaj prvi sloj olovke malo istrošio, i polako sam uspjevala dobiti željenu pigmentaciju. Ova olovka je danas moj nezaobilazan alat. 

Štedi mi vrijeme, obrve izgledaju popunjeno i prirodno, lako se koristi i uživam u njoj. Ono što MORAM napomenuti jest da ju NE preporučujem osobama koje moraju doslovno nacrtati obrve, jer za to nikako nije dobra. ALI za one koji imaju gušće obrve i žele ih ujutro prirodno, prekrasno i brzo popuniti, ova olovka je pun pogodak. 

Pouka priče: Nikada nemoj suditi na prvu, daj svima priliku :)

A sada, slike :)


CONVERSATION

4 komentari:

  1. Djeluje mi super, obrve bas izgledaju prirodno, a to i je ono najvaznije (barem kod mene).

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ako nađem nabaviću 👌

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš super,divan post kao da čitam neku uzbudljivu knjigu♡♡♡Odlična boja,moram da je nadjem da kupim!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne crtam obrve. Ne popunjavam ih.. nisam bas vješta s time pa preskacem to..

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)