BEAUTY || Najbolja maskara na tržištu? | Marija Nicole

Dragi moji,

nije me bilo neko vrijeme. Vi koji me pratite na Facebooku, Snapu i Instagramu znate da sam prošli tjedan ostvarila jedan od svojih životnih ciljeva - diplomirala sam. Eh, još nisam stigla pošteno proslaviti i prihvatiti novonastalu situaciju. Dok se ti dojmovi sliježu, ja Vam predstavljam proizvod koji me je doslovno OBORIO S NOGU. Dakle, ovo je jedan od onih trenutaka kada Vam definitivno mogu reći da ostavite sve što trenutno radite i dobro pročitate ovaj post jer ću predstaviti, po mome skromnom mišljenju - najbolju maskaru koju sam imala prlike upoznati. 

Njezino veličanstvo - HELLO BEAUTY 3D MASKARA



Dobila sam ju kao poklon od Hello Beauty firme kao jedna od blogerica koju su odabrali čitatelji. Nisam imala pojma što će doći u paketiću pa sam bila jako ugodno iznenađena kada sam, između ostalog, vidjela maskaru. Bez obzira na činjenicu da se radi o poklonu, moje mišljenje i dojam su POTPUNO iskreni, kao i uvijek, nadam se da to znate. Nikada vam ne bih preporučila proizvod za kojeg 100 % nisam sigurna da je odličan. A ova maskara to zbilja jest. Krenimo redom.

Radi se o 3D maskari koja u pakiranju sadrži dva proizvoda, jednu klasičnu maskaru i jedan proizvod u obliku maskare, ali se zapravo radi o mikro vlaknima. Ideja je da nanesete jedan sloj maskare, zatim odmah jedan sloj vlakana i nakon 20 sekundi ponovno maskaru. Vlakna bi zapravo trebala brže posušiti maskaru i fiksirati ju, ostavljajući Vaše trepavice uvijenima duže vrijeme. Cijena maskare je 109, 90 kn na Hello Beauty shopu, a ostavit ću Vam i LINK

MOJE MIŠLJENJE

Isprobala sam maskaru više puta na preporučeni način, odnosno napravila sam sva tri koraka. Iskreno da vam kažem, tko ima vremena za tri koraka? Ja sigurno nemam. Ujutro se brzinski spremam za posao i nije mi baš po volji čekati 20 sekundi za treći korak. Vlakna zbilja učvrste maskaru, fiksiraju ju i posuše, ali nakon njih cijeli obraz izgleda kao da vam je mačka sjedila na licu. Vlakna (dlačice) nenormalno padaju i teško ih se riješiti. Eventualno ako šminkate oči prije lica, tada možete obrisati dlačice vlažnom maramicom. U svakom slučaju, ovaj način s tri koraka definitivno funkcionira i trepavice izgledaju predivno, ali ćete apsolutno odustati od tog trećeg koraka kada vam kažem da maskara FENOMENALNO djeluje i sama po sebi. 


Isprobala sam jaako puno maskara od različitih poznatih brandova i s punom odgovornošću mogu reći da me nikada niti jedna nije oduševila koliko ova. Ne postoje riječi koje bih mogla upotrijebiti da Vam dočaram koliko sam prezadovoljna ovim proizvodom. Ovo je jedan od rijetkih proizvoda koji trepavice istovremeno UVIJE i PRODUŽI. Dobivate najbolje iz oba svijeta. Priložit ću vam slike kao dokaz, ali niti jedna slika ne pokazuje koliko su trepavice prekrasne uživo, kada trepćete okicama. Doslovno efekt umjetnih trepavica, doslovno. 

Maskara mi je izdržala CIJELI DAN I NOĆ bez IKAKVOG mrljanja ili pomicanja. Dogodila mi se jedna večer kada sam zaspala s njom na trepavicama i ujutro sam se probudila s istim volumenom kao dan prije. WOW!! 

Druga važna činjenica je pigmentacija. Ova maskara je definitivno najcrnija maskara koju sam ikada posjedovala. Mislim da mi čak niti eyeliner nije toliko crn kao ona. Isto tako, četkica je savršeno oblikovana pa kada ju vadite iz tubice ne kupi previše proizvoda. Zato se prilikom nanošenja ne stvaraju grudice i ne lijepe vam se trepavice, što osobno mrzim. To je nešto što me već na prvo korištenje osvojilo.

I na kraju, skida se kao san kada vi to želite. Ja koristim Garnierov dvofazni odstranjivač šminke s očiju i bez puno trljanja skidam ovu maskaru. 

Eto, jako sam zahvalna ljudima iz Hello Beauty što su me upoznali s ovim, prema mome mišljenju, najboljim proizvodom kojeg sam ikada probala u svojoj kategoriji. I hvala im što su mi omogućili da svih Vas upoznam s njim. Je li najbolja na tržištu? Ne znam, nisam isprobala sve, ali u mojoj kolekciji je definitivni favorit.

A sada, slikovni dokazi ;)




Kako Vam se sviđa ova maskara? Jeste li ju isprobali? Koja je Vaša najdraža maskara?

CONVERSATION

24 komentari:

  1. Apsolutno se slazem,samo sto su meni prvi put jedino vlakna po licu padala i onda sam se valjda uvjezbala,laganin pokretima od korijena do vrhova nanosim i nemam problema.objavila sam isto kratku recenziju tj.svoje misljenje na instagramu,makeupholic27

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma super su ta vlakna, samo ne baš kada si u žurbi. Eventualno bi ih koristila za neke posebne prilike :)

      Izbriši
  2. Znam da nisi jedna od onih blogerica koja će dobiveni uzorak tj proizvod nahvaliti do iznemoglosti samo kako bi i dalje odbijala uzorke.
    Vjerujem ti i tvojoj prosudbi kao i iskrenosti.
    I ovo što si ti napisala je tvoje iskustvo i vjerujem da je tako.
    Spomenutu maskaru nisam još probala, možda jednom i budem. Trenutno imam 3 ili 4 otvorene maskare a još par novih, tako da..
    Kupnja će čekati. 😁
    💕

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, imam ih i ja milijun, ali takav ti je život blogerice, sve moraš isprobati :P Hvala ti na lijepim riječima :*

      Izbriši
  3. Ajme, koja razlika :) čini mo se bas super <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme, koja razlika :) čini mo se bas super <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidjela sam ovu maskaru kod jedne blogerice i odmah mi je zapela za oko. Veeeliku zelju imam isprobati, ali je za moj dzep malo preskupa. Ne radim pa si ne mogu ni priustiti, no nadam se da ce biti prilike. Uglavnom koristim get big lashes maskaru od Essence-a i stvaarno je super, daje odlican volumen. Jedina zamjerka je sto se trusi. Posto sam iz Avona dobila Luxe maskaru, trenutno nju koristim i mogu reci da mi je super. Ne trusi se i ne razmazuje. Nadam se da cu imati prilike isprobati ovo cudo, vidim po slikama da je super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem ti, iskreno, mislila sam da je nešto jeftinija, ali s obzirom da je ovako odlična, mislim da se isplati. Jednom kada počneš raditi, sjeti je se ;)

      Izbriši
  6. Koristim Max faktor mascaru, Lancomovu, Revlonovu, Essence, Lorealovu i Avonovu Luxe zavisi od raspoloženja :) Ove tvoje slike su me oduševile i jako bi voljela isprobati i Hello Beauty maskaru jer volim isprobavati novu šminku i izgledati drugačije a bez dobre i kvalitetne maskare nema ni orekrasno našminkanih ičiju kao kod tebe na slikama. Želimmmm jeeee!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim jako Max Factorove i Lancome maskare, ali eto, ova me ipak malo više oborila s nogu. Ispobaj pa javi svoje dojmove :*

      Izbriši
  7. Obožavam čitati tvoj blog i zaista nesto uvijek naucim...Ova 3D Hello Beauty maskara čini mi se kao pravi izazov i bas bih je voljela isprobati...

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam je imala prilike probati.Naan se da hocu.Jako ljepe trepavice,i jos koja razlika super.Post super,sve ljepo docarano ♡

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam je imala prilike probati.Naan se da hocu.Jako ljepe trepavice,i jos koja razlika super.Post super,sve ljepo docarano ♡

    OdgovoriIzbriši
  10. e ovo mi se sviđa! volim iskrene recenzije, sto vidim da i radis. Cijena zapravo i nije skupa, a ako je zaista tako dobra onda cu pokusati nabaviti definitivno, buduci da mi je osnova svakog makeupa upravo maskara.
    Slike koje si prilozila mi se jako sviđaju, trepavice su produljene maksimalno i ne trusi se, sto mi bude najveci problem.
    Osobno koristim puno maskara, cak i jeftine, ali ova mi se zasad penje na prvo mjesto wish liste!
    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepim riječima. Cijena je skroz razumna i definitivno bih ju kupila ponovno jer je toliko dobra. Javi ako isprobaš :)

      Izbriši
  11. Bas mi se svida kako izgleda na trepavicama �� fb Rimoldi Marija

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja koristim Max Factor i Essence..moje trepavice su prirodno duge tako da mi i s Essence maskarom izgledaju wow i to samo jednim nanosenjem..aa tek s Max Factor jaoo prezadovoljna sam trepavicama..tako da oko toga nemam problema.. ;) <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Moje najdraze maskare jesu iz Oriflame , ne znam zasto ali nikad ne kupujem druge nego samo njihove :) Ali si obecavam (haha) da cim potrosim ove trenutne , bacam se na kupnju novih , ali ne iz Oriflame , i vjeruj da je ova HELLO BEAUTY 3D MASKARA medu prvima koje cu kupiti :) <3 <3 jer si je stvarno prikazala kao dobru maskaru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno i ako isprobaš, svakako javi svoje dojmove :*

      Izbriši

Slobodno komentiraj :)