***BEAUTY || FAVORITI SVIBNJA || SECOND HAND DARIVANJE***

Dragi moji ljudi :)

Evo sjedim u svome krevetu, istuširana i umorna. Ali vjerujte mi na riječ da mi je to najdraži osjećaj na kraju dana. Umor. Znak da ste nešto radili, da niste uzalud potrošili dan, da ste rasli ili u mome slučaju, zaradili. ;) Jedna lijepa novost je da sam se prije 10-ak dana zaposlila i sada svako jutro do 14.00 h provodim na svome posliću kojeg, barem za sada još, volim, hihi. To je prvi dio razloga zašto nisam redovitije pisala. Drugi dio razloga jest polaganje prve pomoći za vozački ispit. Nekako kada spomenem ispit iz prve pomoći, najviše ljudi reagira sa: "Ma daaaj, šta to učiš, pa to svi prolaze." Možda je to samo kod mene slučaj, ali dok sam gledala jedno 80 % ljudi kako izlaze iz prostorije ljuto i tužno jer su pali...nije mi bilo svejedno. Sva sreća pa sam spremna na takva usmena ispitivanja (jer ipak sam još neko kratko vrijeme student), sve je prošlo u redu i PROŠLA SAAM. Zadnja stepenica prije ispita iz vožnje koji slijedi vrloo brzo, ali o tome kasnije. :)

DOSTA OVOG OGROMNOG UVODA. 

Današnji post odlučila sam posvetiti favoritima za mjesec Svibanj koji je prošao tako brzo da ga nisam niti osjetila, kao i ova cijela godina uostalom. Vi koji me pratite na Facebooku znate da sam ovaj mjesec strašno patila od alergije, kihanja, puhanja nosa itd.itd.. pa se nisam mogla šminkati. Ali nekoliko dobrih, dobrih proizvoda sam vam ipak uspjela izdvojiti. :)

NIVEA DNEVNA HIDRATANTNA KREMA
Ovu kremu sam kupila dosta davno i bila mi je odlična, ali kao što to obično kod blogerica biva, došle su neke nove stvari pa je pala u zaborav. Međutim, nedavno sam ju ponovno odlučila koristiti i sjetila se koliko je bila savršena. Nešto je masnija, pa ju ne preporučujem baš za izraziro masnu kožu, ali za normalnu, suhu i mješovitu, odlična! Ima SPF 15 pa je posebno dobra za ove ljetne mjesece.


NIVEA BABY SAPUN
Ovaj sapun sam kupila u svrhu pranja kistova jer u sebi sadrži maslinovo ulje što Vam odmah govori koliko je tek dobar za ruke. U posljednjih nekoliko mjeseci ruke su mi izrazito suhe, a ovaj ih sapun, u kombinaciji s dobrom kremom, izrazito dobro njeguje. Tople preporuke :)


GARNIER S.O.S. ANTI PICKEL GEL
Ovo malo čudo kupila sam jer mi je bila puna kapa prištića koji se pojave od nikud taman u najgorem trenutku. Htjela sam nešto što će ih u najkraćem mogućem roku maknuti s lica. I hvala Bogu, našla sam ovaj proizvod :) Dakle, nanesete ga na prištić u maloj količini. Ja ga osobno ne razmazujem nego pustim da napravi mali film oko prištića i da djeluje na taj način. Isprva pecka i češe područje na koje ste ga nanijeli, ali ne brinite se, to samo znači da djeluje. Za MAKSIMALNO 3 dana, prištića više nema, a već za dva dana je prištić vidljivo posušen i manji. Zapravo ovaj gel izvlači ono bijelo iz prištića tako da prije prolazi. Mene je ovo spasilo bezbroj puta i zato ga preporučujem i Vama :)


LOOK BY BIPA EYELINERI U BOJI
O-BO-ŽA-VAM ovaj proizvod!! O njima sam pričala davno, davno, prije nekih dvije godine kada su bili hit. Međutim, kada se nađete u situaciji da ne možete zbog alergije stavljati sjenila na oči, onda Vam ovakve stvari budu itekako korisne. Apsolutno mi nisu bila potrebna sjenila jer su ovi eyelineri davali živost kapcima i unatoč suznim očima ostali postojani. Imam ih u tri boje, a preporučujem ih svakome od Vas.


NYX SOFT MATTE LIP CREAM U NIJANSI IBIZA
Predivna, proljetno ljetna boja! Obožavam ovaj ruž za ovo doba godine jer je nijansa toliko svježa i predivno pristaje na bilo koji makeup. Trajnost je odlična po meni. Izdrži mi 5 sati bez ikakvog pomicanja, a tih 5 sati kao da nemati baš ništa na usnama, toliko je lagan i prozračan mat ruž. Ako još niste definitivno isprobajte.


BALEA TRAKICE ZA UKLANJANJE MITESERA
Koristila sam ih prije odlaska po nagradu na fakultet i to je zapravo prvi put da sam ikada koristila sličan proizvod. Možda nemam dovoljno iskustva, ali vidim rezultate. Zbilja su trakice obavile odličan posao i područje oko nosa i malo oko obraza je puuno čišće i ljepše. Ako imate još koji sličan proizvod, a da je dobar slobodno mi pišite u komentare. :)


I HEART MAKEUP CHOCOLATE PALETA U NIJANSI "VICE"
Dugo sam htjela jednu od Chocholate paleta, a kada sam vidjela ovu, znala sam da je to ta. :) Ljubav na prvi pogled. Sjenila su predivna, čokoladno, roskasto, breskvasta. Malo se truse, ali ne previše, što mi uopće ne smeta. Naručila sam ju s Pink Pande i zbilja ju obožavam. Cijena je 82 kn.



A SADAAAAAA..........FUN PART :) SECOND HAND DARIVANJE
Svi proizvodi su korišteni jednom do dva puta, a darujem ih Vama jer imam jako puno sličnih proizvoda i ne želim ih nepotrebno gomilati.
To su redom:
Nyx korektor u nijansi 04, Yves Rocher parfumed body lotion, Nyx iluminator u nijansi Born to Glow 02, She rumenilo i Wet'n'Wild paleta u nijansi Walking on Eggshels, a sretnog dobitnika čeka i JOŠ JEDAN tajni poklon potpuno nov. Svi proizvodi će biti dezinficirani prije slanja. Darivanje traje do 12.6.2016. kada ću slučajnim odabirom objaviti dobitnika/cu.


Pravila:
1. Biti fan Facebook stranice KLIK OVDJE
2. U komentar na Facebook stranici tagirati osobe za koje želite da sudjeluju u darivanju
2. Javno podijeliti Facebook objavu

Dakle, pravac Facebook stranica i SRETNO SVIMA!! <3

CONVERSATION

25 komentari:

  1. Vrlo korisni savjeti,kao i uvijek. Hvala tiii. :*
    A darivanje je odlicno! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Moja preporuka za nos i obraze tekući flaster od Avona. Predobar proizvod! :-) Ako budeš u prilici, isprobaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još mi je nekoliko cura predložilo te Avonove trakice, morat ću probati, hvala ti :*

      Izbriši
  3. Odlično darivanje i odlični make up savjeti!!! Obožavam tvoje postove samo nastavi tako :)

    OdgovoriIzbriši
  4. U Vas se uvijek moze procitati dobar i kalitetan post.Svaka cast.Uz Vas znan sta i kako korisriti i jeli dobar proizvod ☺
    Odlicno darivanje ♡

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam znala da imaš novi blog
    Super

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam ti na novom posliću i položenoj prvoj pomoći.. Svi oni govore ne treba to učiti i onda padnu, najbolje je biti siguran.

    Darivanje je super, kao i uvijek. 😃

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja sam uvijek bila ziheraš. Bolje naučiti pa biti miran nego strepiti hihi. Hvala draga :*

      Izbriši
  7. Kada sam ja polagala vozački / prvu pomoć , isto su mi govorili " ma šta toliko učiš i vježbaš previjanja, to svi prolaze!", nisam ih slušala jer mi je sve to bilo zanimljivo i prije svega korisno. Možda jedno od najkorisnijih štrebanja u životu. Naravno kada je došao dan ispita, ja sam ponosno sve znala, od usmenih pitanja do raznih previjanja rana...ali bio je jedan dečko koji je slabo znao gradivo, zamuckivao je, nije čak znao ni što je bočni položaj i naravno, pao je. Tako da...moj moto je " sve što radiš, radi kako spada ili nemoj nikako". Lijepo što si se zaposlila, nadam se da će trajati, a darivanje je odlično!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto vidiiiš, naajbolje je naučiti i biti miran, pa valjda mogu izdvojiti par dana da se lijepo pripremim i prođem. Hvala ti na lijepim željama :*

      Izbriši
  8. Ivana Marjanović4. lipnja 2016. u 17:30

    Meni je polaganje vozačkog bilo najgore razdoblje u životu,ne ponovilo se.Probaj i od Avona tekuće flastere odlični su ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super darivanje :) zanimljivi favoriti,posebno me zanima ovo protiv 'iznenadnih' pristica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. Ovaj Garnierov gel mi je odličan za to :)

      Izbriši
  10. danijela todorovic4. lipnja 2016. u 19:06

    super darivanje

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)