BEAUTY | Catrice Matt 6 hr Lip Artist - Recenzija/Swatchevi | Marija Nicole

Dragi moji,
konačno se vraćam pisanju bloga :) Nije me bilo neko kraće vrijeme zbog novog posla u struci i potrebnog vremena za prilagodbu. No, vraćam se na velika vrata recenzijom jednog relativno novog Catrice proizvoda. Krećemo odmah :)


Naletjela sam na njega slučajno se prešetevajući po policama DM-a i mogu reći da me privuklo pakiranje. Pogledajte vi tu slatku bucmastu olovku na kojoj piše matt lip artist i još tvrdnja da stoji na usnama 6 sati. Možda sam luda, ali jako me privuklo čitavo to pakiranje, pa sam ga odlučila kupiti i isprobati, ako ništa drugo, barem da vama javim dojmove :)


Dakle, Catrice za ovaj proizvod tvrdi kako je postojan 6 sati na usnama, mat, ugodan i ne isušuje. Cijena mu je 39,90 kn. Prije nego što vam kažem svoje dojmove, pogledajte jedan swatch bez blica na dnevnoj svjetlosti :)


MOJI DOJMOVI

Već po swatchu možete zaključiti kako se radi o iznimno dobro pigmentiranom proizvodu. Zbilja jako lijepo oboji usne i nema "praznih mjesta" nakon što ga nanesete. Također, zbog ovog oblika olovke, nanosi se jako lako i precizno, nije vam potrebna nikakva dodatna olovka da biste obrubili usne. E sad, kako će to izgledati kada se ovaj špic potroši, ne znam, ali znam da za to imam kistiće pomoću kojih ću ga moći nanijeti bez problema. Kada ga nanosite na usne, ponaša se kao običan kremasti ruž. Jako lako klizi po usnama i nema "zapinjanja", što dosta olakšava stvari. 

Nekoliko minuta od nanošenja, on se fiksira i dobiva lagani satinski finiš, dakle nije potpuno mat. Za osobe koje vole izrazito mat finiš, ovo nije proizvod za vas. Meni je osobno jako ugodan na usnama, dok istovremeno nije potpuno sjajan već onako, velvet :) Ne isušuje usne baš zbog toga što nije potpuno mat i zbilja je jedan od ugodnijih ruževa za nošenje.

Postojanost? 6 sati da, ako ništa ne jedete i ne pijete u tom vremenskom periodu. Međutim, izdržat će vam dobrih 4 sata bez pomicanja, nakon čega ćete ga mroati malo popraviti. Ništa strašno ako mene pitate.


U konačnici, jako sam zadovoljna kupljenim ružem. Jako je ugodan, relativno postojan, predivno pigmentiran i isplativ. Mislim da ću se zaletiti u dm kupiti još koju nijansu.

Kako vam se sviđa ovaj ruž? Želite li ga isprobati?

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Divan je!
    Ima li puno nijansi ili?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima ih oko 5-6. Od jako svijetle roze do neke tamne borovnice nijanse :-)

      Izbriši
  2. Nedjeljno jutro, pije se kavica i čita tvoja recenzija.
    Kupit ću si sigurno jedan. Zadnji put u Bipi sam se dvoumila, ali sada sigurno uzimam i sebi jedan. Skroz mi je fora ambalaža, ti si pripomogla odluci. :) Javim dojmove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Superr, javi mi , drago mi je da sam pomogla u odabiru :-*

      Izbriši
    2. Bila sam danas i počastila se. :-) Uzela sam nijansu 020. Sutra novi make-up za work!

      Izbriši
    3. Autor je uklonio komentar.

      Izbriši
  3. Odlično izgleda, mislim da ću kupiti barem jednu nijansu :D

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)