BEAUTY || Top 5 jesenskih ruževa | Marija Nicole

Dragi moji, 

ovaj post obilovat će slatkim slikama mojih najdražih jesenskih ruževa. Moram prvo naglasiti kako nisam rob trendova i nosim onaj ruž koji želim ili koji mi se taj dan slaže s makeupom. No, svi znamo da jesen nosi neke svoje boje koje su, eto slučajno, neke od mojih najdražih boja pa sam odlučila napisati ovakav post. Također, puno vas me je tražilo ovaj post na Facebook stranici. Da ne duljim dalje, krenimo na moje najdraže jesenske ruževe :)


1. DEBORAH MAT RUŽ U NIJANSI ROSSETTO ATOMIC RED MAT 05
Svi ruževi iz Deborah mat kolekcije su me potpuno oborili s nogu. Jako su postojani i ugodni na usnama. Pigmentacija je vrhunska, a ova boja mi je posebno draga za nadolazeće jesenske dane.


2. MAX FACTOR RUŽ U NIJANSI MULBERRY

Odličan kremasti ruž u prekrasnoj bordo crvenoj nijansi. Ovo je inače moja najdraža boja za jesen. Uživam u tamnim crvenim nijansama na usnama, a ovaj MF ruž je baš ono što tražim. 


3. DIOR RUŽ U NIJANSI 813 5TH AVENUE

Ovaj ruž sam dobila na poklon i zaljubila sam se u njega. Nešto je skuplji, ali je definitivno jako ugodan na usnama i dosta postojan za jedan kremasti ruž. Boja je tamno bordo crvena, gotovona granici sa tamno smeđom. Predivna uz lagani eyeliner i malo maskare. :)


4. THE BALM RUŽ U NIJANSI LOYAL

Obožavam The Balm mat ruževe. Imaju jako ugodnu formulu koja ne isušuje usne i ima ugodan mentol miris. Ovo je nešto kričavija crvena nijansa, ali ju obožavam uz one klasične red lip lookove :)


5. AURA ABSOLUTE MATT RUŽ U NIJANSI MATTE MESS

Aurii ruževi su općepoznato dobri, iako ima nijansi koje su nešto bolje i nešto lošije. Ova nijansa je predivna na usnama i jako se lijepo nanosi. Na swatchu nije lijepo ispao, ali na usnama nemam nikakav problem s njim. Ovaj ruž sam odabrala za top 5 jer volim posegnuti za dobrom tamnom ljubičastom bojom u jesenskim danima.


SWATCHEVI




Sviđa li vam se moj odabir? Koji su vaši najdraži jesenski ruževi? Predložite mi neke u komentarima.

CONVERSATION

4 komentari:

  1. Deborah ruzevi su bili prvi koje sam počela nositi još u srednjoj, i iako imamo pauze u druženju uvijek im se rado vraćam

    OdgovoriIzbriši
  2. Što bi moja mama rekla, svaki je lijep na svoj način. :)
    Odličan post i predivne boje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa nemam jesenske boje. Tj uopce ne dijelim boje prema godišnjim dobima. Volim sve boje nositi i to i cinim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Trenutno ih imam nekoliko,bordo,ali i i violetni me drže .Deborah je divan

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)