Dobro došli u moj dom =) | Dekoracija i ideje kako uštedjeti prostor | Marija Nicole

Dragi moji prijatelji,
napokon sam se vratila na blog i na Facebook. Tako sam sretna što mogu ponovno pisati. Ako me pratite na Facebooku, znate da sam bila u procesu osamostaljenja i selidbe u svoj novi životni prostor. To je pratilo intenzivno radno razdoblje, uređenje, dekoracija, nošenje stvari i namještanje. Dobila sam doslovno same osnove u stanu poput kuhinje, kupaonice s jednim mini zrcalnim ormarićem, sobu s jednim ormarom i dnevni boravak s kaučom. I to je to. Sve ostalo što ćete vidjeti na slikama je plod mojeg uređenja, vizije i želje. Jako sam puno truda, srca i duše uložila u dekor kako bih od ovog prostora napravila topli dom. Ponosna sam i nadam se da ćete uživati, a možda dobiti i pokoju inspirativnu ideju. Krenimo :)

HODNIK - ULAZ U STAN

Ja ovaj prostor nazivam ulaz u stan jer nije baš hodnik. Ovo je ono što prvo vidite kada uđete u moj prostor. S desne strane je ovaj predivan multifunkcionalni ormarić za cipele koji čini tu dimenziju. Na vrhu ormarića je jastuk na kojem se sjedi, a ispod su police za cipele. Predivno praktično rješenje za odlaganje cipela, ali i dodatno sjedeće mjesto za eventualne goste. Na uaznim vratima su obješene kuke koje služe za odlaganje jakni koje se koriste svakodnevno.


KUHINJA

Kažu da je kuhinja srce svake kuće. Jako puno detalja i pažnje sam posvetila kuhinji i dnevnom boravku. U mome stanu, oni su najvažniji. Stolnjak na kuhinjskom stolu je iz Plodina i mislim da se savršeno uklopio s plavim zidovima i bijelim kuhinjskim elementima.


Podmetači na stolu su u obliku starinskog televizora i mislim da odlično razbijaju monotoniju i dodaju malo živosti kuhinji. Naravno, svaki stol mora imati cvjetić i zdjelu s voćem. Čajnik je također iz Plodina i uhvatila sam ga na ogromnoj akciji - 90 kn.
 

DNEVNI BORAVAK

Ehhh, srce i duša mojeg stana i vjerojatno moja najdraža prostorija. Crni tepih na podu je iz Bauhausa i predivno povezuje prostoriju. Stolnjačić u obliku trake je iz Kik-a, zaljubila sam se unjega na prvi pogled. Zavjese sam kupila u lokalnoj trgovini, a televizor je iz Elipso trgovine. Podna svjetiljka u desnom kutu je također iz Bauhausa i nju imam već godinu dana, samo sam ju prenijela u stan. Trebate vidjeti kako lijepo izgleda kada padne noć :) Naravno, malo cvijeća je nužno da razbije ove crno-bijelo-plave nijanse pa sam kupila ružičastu orhideju i malo zelenog lisnatog cvijeća koje sam smijestila u različite kutke stana. Na kauč sam stavila bijelu dekicu i maleni jastučić da daju toplinu dnevnom boravku.



BALKON

Ovo je bio razlog zašto sam se odlučila BAŠ za ovaj stan. Ne treba puno riječi, pogledajte slike. U glavi mi je bilo samo ovo: jutro, ogrtač, kava, stolić, more, nebo, pogled! Otirač ispred vrata je iz Kik-a. Isti ovakav pogled je i iz spavaće sobe.



KUPAONICA

Kupaonica je najmanja prostorija u stanu i kada sam tek došla imala je jedan mini ormarić u obliku ogledala iznad umivaonika. Naravno, meni kao osobi koja ima 223749325 proizvoda za njegu lica, to nikako nije dovoljno pa sam u Bauhausu kupila jedan veći ormar s policama.Odlična stvar je to što su prve dvije lađice u obliku polica, dok je posljednja lađica zapravo košara za odlaganje prljavog rublja. Pun pogodak za uštedu prostora! :)



SPAVAĆA SOBA - RADNI PROSTOR

U spavaću sobu sam smjestila onaj od prije kupljen radni stol koji se savršeno uklopio. Nisam htjela kvariti sklad dnevnog boravka pa mi se ovo rješenje učinilo logičnim :)


Ormar je savršen za odjeću, ali s obzirom na moj specifičan hobi koji zahtjeva mnoooogo šminke, bilo je potrebno još lađica. Zato sam u Plodinama na akciji ulovila dva predivna ormarića s tri lađice, stavila ih jedan na drugog i woilla :) U Bauhausu sam kupila još jedan mali drveni organizator i sada imam savršeno dovoljno prostora za svoj voljeni hobi :)


Eto dragi moji, straašno sam ponosna na ovaj prostor. Neopisiv mi je užitak svaki dan s posla doći kući. Učim nove stvari, upoznajem se s jednim potpuno drugačijim svijetom i polako postajem samostalna, neovisna žena. Javite mi kako vam se sviđa u komentarima. Šaljem vam puuuno pusa i pozdrava :*

CONVERSATION

23 komentari:

  1. svaka čast, super si sve uredila :)
    sada zasluženo možeš uživati u samo svom prostoru.

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš je ti je lijepo
    ...sviđa mi se..pogotovo soba i dnevni... One ladice za šminku su pun pogodak... Uživaj

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedva sam cekala rezultate :D ii mogu samo reci svaka cast, zaista je prelijepo, uzivaj u svom malom carstvu ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično, svaka čast. 😀 😘 💋

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga preljepo ti je sve.Bas sam sretna zbog tebe ☺.

    OdgovoriIzbriši
  6. jako lijepo,super si organizirala i uredila stan :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno si lijepo to uredila :) Izgleda jako ugodan i topao prostor :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajme, super je!
    Sve mi se sviđa!
    Terasa i pogled su ti odlični!
    Ma sve je dobro.
    I sretno u novom stanju i ostvarenju jednog novog puta/cilja! 💋💟

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno draga ❤❤❤ sve je predivno.....jako mi je drago što si se osamostalila i što uređuješ svoj dom 👏👏👏 bravoooooo ljubim te i sretnooooo 😘😘😘😘😘

    OdgovoriIzbriši
  10. Mila ovo je savrseno,lepse nego u casopisima o uredjenju doma,savrseno,ja sam se na prvu zaljubila

    OdgovoriIzbriši
  11. Uopce nisam sumljala da ce stan odlicno izgledati.
    Totalno je drazestan i sladak kao i vlasnica.
    Zelim puuuuno lijepih i sretnih trenutaka u njemu.
    A ocekujem i nekakav post o Bozicnom uredenju,samo da znas.

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)