FASHION || Zaful online shopping iskustvo | Marija Nicole

Prije nekih četiri dana stigla mi je narudžba sa Zaful stranice. O njihovoj ponudi i suradnji pisala sam u ovom postu. Ukratko, poslali su mi nekoliko odjevnih predmeta u vrijednosti 30 $ u zamjenu za pisanje posta i iskustva. Pa evo mog iskustva i odjevnih predmeta koje sam naručila, iskreno, bez uljepšavanja :)

Narudžbu mi je poslala djevojka s kojom sam pričala o suradnju pa Vam ne mogu točno reći kakva je procedura kod upisivanja podataka i naručivanja. Pošiljka s dva odjevna predmeta mi je stigla na adresu točno dva tjedna od narudžbe, što je odlično! Moram priznati da sam znala čekati i duže kada bih naručivala s tako udaljenog mjesta. Ovo su dva odjevna predmeta koje sam naručila:

1. JAKNA / VESTA Slike na stranici






Jako sam zadovoljna ovom jaknicom-vesticom. Zbilja je odličan materijal, jako podsjeća na pamuk, iako to nije. Sviđa mi se kako pada uz tijelo i ima ove zanimljive kožne detalje na laktovima. Odličan ulov ako mene pitate i izgleda identično kao na slici. Poslužit će izvrsno uz neki topić i hlače za jesenski look :)

2. HALJINA Slike na stranici



Ovo je potpuno moja greška jer na stranici točno piše kako je haljina napravljena od poliestera, a to nikako nije moj omiljeni materijal. Haljina je jako lijepa i to me malo ponijelo u odlučivanju. Točno ono što sam trebala očekivati mi je i stiglo. Poliesterska, poluprozirna haljinica. Nisam oduševljena, ali opet, to je moja greška.

Sve u svemu, nisam razočarana dobivenim. Stiglo je u pristojnom roku, djevojka je bila jako ljubazna i vestica koju sam dobila je preedivna za jesenske šetnje, a materijal je bolji od očekivanog. Moram reći da pripazite kod odabira materijala jer ovaj poliester u haljinici nikako nije dobar. Gledajte da su predmeti napravljeni od nekog drugog materijala koji će kvalitetno imitirati pamuk.

Kako vam se čine moji odjevni predmeti? Hoćete li si priuštiti nešto sa stranice?

CONVERSATION

12 komentari:

  1. Vestica izgleda predobro... Haljina nije moj đir! ��

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobra vestica, poliester ne volim ni ja...herc haha

    OdgovoriIzbriši
  3. jako mi se sviđa jaknica,morat ću pogledati što imaju na stranici,možda padne i kakva wishlista ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vestica je baš fora i super ti stoji.
    Haljina je odlična na slici, al ovak u živo je koma.
    Kako sam i napisala u prvom postu za stranicu Zaful, više volim probati, pa onda znam što kupujem. ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nekako je najbolje uzivo vidjeti kako ti stoji :-)

      Izbriši
  5. Vestica je baš slatka! :) A što se Zafula tiče, kružim neko vrijeme njihovom ponudom i vjerujem da ću uskoro da izvršim nardužbu. xx

    S h a k e T h a t B e a u t y b l o g♥

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)