Jesenji tag | Zašto volim jesen? | Marija Nicole

Vani pada kiša, ja u svojoj kućici, imam kavicu, gledam kroz prozor i baš me uhvatila volja da napišem jedan jesenji tag :) Hvala puno dragoj blogokolegici s Gagy beauty bloga na tagu. Ovo vidim kao još jednu priliku da se dodatno upoznamo. Ima dosta pitanja pa krenimo odmah. :)


1. Voliš li jesen i zbog čega?

Apsoluno u svako doba dana i noći ću vam reći da je jesen moje najdraže godišnje doba. Odmah nakon nje slijedi zima. Ja sam vam definitivno tip koji voli, ma ne, obožava kišu i vjetar i padanje lišća i cijelu tu atmosferu koju jesen nosi sa sobom. Nema mi ništa ljepše od toplog doma, tople odjeće i obuće, šetanja po hladnom zraku, ajme. Za jednu djevojku koja živi na moru, nisam baš fan ljeta. Call me crazy :)

2. Omiljeni čaj tijekom jeseni?

Definitivno kamilica, šipak, šumsko voće. Njih uvijek imam u zalihi. Kupila sam u Mulleru jedan za opuštanje od hmelja i lipe. Mogu vam reći da je fenomenalan, probajte. :)


3. Omiljeni modni dodatci: kapa, šal ili šešir?

Nisam baš od šešira, ali zato kape, šalove i rukavice obožavam.


4. Kava ili topla čokolada?

KAVA ALL DAY, ALL NIGHT!

5. Što najčešće radiš tijekom jeseni?

Inače sam kućni tip pa jako volim vrijeme provoditi doma. Isto tako volim šetnje u hladnim jesenskim mjesecima. Volim se baviti svojim hobijem Youtubom i blogom, tako da mi na to otpada puno vremena. Uz naravno moj stručni posao kojeg obavljam svaki dan :) Kada sam slobodna volim čitati i riješavati križaljke. 

6. Što najčešće voliš nositi tijekom jeseni?

Čizme, kaputiće i šalove :)


7. Omiljeni miris svijeće?

Svijeće OBOŽAVAM, ali isto tako imam jako osjetljiv ukus što se tiče mirisa. Samo vanilija i kokos dolaze u obzir i imam ih po cijeloj kući :)


8. Film ili knjiga?

Iskreno, oboje volim. Kako mi dođe :)

9. Omiljena boja ruža?

Na to pitanje sam odgovorila cijelim postom, pročitajte ga OVDJE :)

10. Omiljena boja laka?

Bordo crvena, to mi je definitivno najdraža boja općenito.

Eto dragi moji, ovo su bili moji odgovori na tag. Pozivam vas sve da mi u komentare odgovorite na neka od ovih pitanja. Možete i na sve. Zanima me što vi volite u jesen? ;)

CONVERSATION

1 komentari:

  1. Hvala ti draga što si podijelila što voliš tijekom jeseni...i držim fige da se u skoroj budućnosti upoznamo 😙😙😙😙😙❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)