Život je san - učini ga stvarnim :)

Dragi svi :)
Znate ono kada nešto jako želite, a ne znate kako doći do toga? Znate ono kada ste puni energije, želje, volje i ambicije, a ne znate kamo ju usmjeriti?

Ovaj post pišem isključivo vođena svojim vlastitim emocijama, bez puno razmišljanja, u nadi da ću pronaći neke istomišljenike, ili barem ljude koji će me popratiti na mome životnom putu. Ali da ne duljim dalje, krenut ću od početka. 

Krenimo s upoznavanjem. Ja sam Marija, studentica Učiteljskog fakulteta u Rijeci i buduća odgojno - obrazovna djelatnica. To ne znači da ponekad neću griješiti ili koristiti nepravilne izraze, što namjerno, što zato jer smo svi ljudi. Trenutno sam u procesu izrade svojeg diplomskog rada koji je zapravo već gotov, osim što ga treba urediti, ispolirati i poslati komisiji. Gotov je puno prije vremena, što mi daje prostora da se posvetim drugim stvarima, a jedna od njih je i ovaj novonastali blog. Volim učenje, volim poučavanje, volim pisanje, volim držati predavanja o svim i svakakvim temama, volim čitati, volim šminkanje, pjevanje, gledanje serija i filmova. Volim duge šetnje s dragim ljudima, volim drage ljude. Riba sam u horoskopu, što zapravo mnogo toga govori o meni, iako ne vjerujem pretjerano u horoskope (ali kad pogode, pogode). :) Imam roditelje i svoje dvije sestre, njihove muževe i svoju nećakinju, volim svoju obitelj, užu i širu. Trenutno sam u procesu polaganja vozačkog ispita. Ne volim lude izlaske kao većina mojih vršnjaka, iako si ih ponekad priuštim. Više sam home buddy. Imam svoje strahove i ¸alergična sam na pelud trave. Volim rad, volim biti korisna, a ono čemu najviše težim jest osobni napredak, inspiracija i dobrobit ljudi koji me okružuju, bilo virtualno, bilo fizički. S tom težnjom za napretkom mogla bih objasniti svrhu ovog bloga.  

Ja sam Marija, apsolventica na fakultetu koja je nedavno dobila nagradu za najboljeg studenta svojeg fakulteta i time ušla u krug najboljih studenata Sveučilišta grada Rijeke. Cijeli svoj život težim ka nečem višem. Nije me sram reći da želim biti uspješna. Zašto me nije sram? Zato jer znam da ću za svoj uspjeh napraviti sve što je potrebno u smislu rada, truda, neprospavanih noći, žrtvovanja i tome sličnog. Vjerojatno je zato i došla ova prije spomenuta nagrada. Jednom prilikom ću vam i napisati što je sve bilo potrebno za održavanje konstantnog uspjeha na fakultetu, ali to će biti neki drugi post. Razlog zašto sam ja odlučila krenuti s pisanjem baš ovakve tematike jest taj što želim imati mjesto gdje ću podijeliti svoje misli prvo sama sa sobom, a onda i sa nekolicinom vas koji dođu ili naiđu na ovaj blog. Ideja iza ovoga trebala bi biti put jedne mlade djevojke u pronalaženju sebe i svojih ciljeva. A njih želim pronaći s vama i uz vašu pomoć. Nisam sigurna kako bih pretočila svoje misli u jedan smisleni tekst (vjerojatno je to nemoguće), ali želim barem pokušati. Iz dana u dan.

Naime, već nekoliko dana sjedim u svojoj sobi i pitam se što je to što mi ide najbolje? Je li to usmeno izlaganje? Je li to pisanje? Je li to šminkanje? Čitanje? Pjevanje? Je li to nešto treće? Vraćam se na početak teksta. Jeste li se ikada našli u situaciji kada jednostavno želite pronaći svoj put? Završavam fakultet, čekam praksu i želim više. Znate ono, što nakon diplome? Studentski život pruža jako puno mogućnosti za napredak i uključivanje u razne akcije. I sama sam sudjelovala na nekima od njih, na nekima sam i pobjeđivala, jednostavno sam uvijek bila u pokretu. Sada je vrijeme da sami donesemo neke odluke. Nema više ljudi koji će te obavijestiti da dođeš tad i tad, tamo i tamo i dobit ćeš potvrdu ili nagradu. Ne vjerujem u odustajanje, ne vjerujem u mirenje sa sudbinom. Fakultet je skoro gotov, stekla sam zvanje i to je to? Ne. Sada je vrijeme za usavršavanje svojih vještina, učenje i dostizanje ciljeva. Na blog ću pisati SVE što dotakne moje misli i moj život. Dakle, tematika - SVE. Od dubokih misli, života, ciljeva, šminkanja, mode, glazbe, knjiga, pjesama, S V E. A vas na to putovanje želim povesti sa sobom. Ako želite pratiti put jedne djevojke od studentskog života u "pravi" život i ostvarenje svojih ambicija pri tome, ostanite :*

"Život je prilika – iskusi je
Život je ljepota – divi joj se
Život je san – učini ga stvarnim
Život je izazov – suoči se s njim
Život je zadatak – izvršavaj ga
Život je igra – igraj se
Život je dragocjen – njeguj ga
Život je bogatstvo – čuvaj ga
Život je ljubav – uživaj je
Život je tajna – pronikni je
Život je obećanje – ispuni ga
Život je tuga – prevaziđi je
Život je himna – pjevaj je
Život je borba – prihvati je
Život je tragedija – uhvati se s njom u koštac
Život je avantura – usudi se
Život je sreća – zasluži je
Život je život – brani ga.”

Do sljedećeg posta, pozdravljam Vas od srca :)

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Znači ajmeeee...doslovce su mi suze krenule...čestitam ti na uspjehu, zbilja se imaš s čim pohvaliti! Iskreno,čitajuči tekst baš sam se pronašla, naime sutra pišem maturu o kojoj mi ovisi budućnost i upis u toliko željeni učiteljski fakultet i baš me pucaju emocije, od bijesa, straha pa sve do sreće...došla sam tu jer sam mislila ma daj neda mi se više učiti u šta upadnem- upadnem, a baš ovaj tekst me nadahnuo da idem nastaviti učiti i boriti se dalje u životu! hvala ti na tvojim mislima, u njima se krije jako dobra poruka! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da znaš da si me jako razveselila ovim komentarom :) Jako mi je drago da sam te uspjela barem malo potaknuti da se boriš za svoje snove. I nemoj nikada odustati od njih. Posebno ako ćeš mi biti kolegica učiteljica. Vjerujem u tebe i želim da se potrudiš i da ostvariš svoje ciljeve ;)

      Izbriši

Slobodno komentiraj :)