FASHION || C&A fashion haul - proljeće / ljeto pt. 1 | Marija Nicole

 Dragi moji,

donosim vam jedan modni haul iz C&A. U posljednje sam vrijeme oduševljena cvijetnim uzorcima na SVEMU. Baš me nekako pere to proljetno, ljetno vrijeme. Haljinice su mi preslatke, a svaka od ovih stvarčica je iznimno povoljna pa će si ju svaka djevojka moći priuštiti. Ovo je samo prvi u nizu fashion postova jer sam si kupila nešto više stvarčica iz drugih dućana pa sam zato ovaj objedinila kao C&A haul. Svi opisi su ispod slika.


Ljubičasto, lila, cvijetna haljinica s nešto većim izrezom na leđima, dok je s prednje strane zatvorenija. Nešto je užeg kroja. Preslatka je, lagana i kao stvorena za svaki dan. Cijena 50 kn.


Obožavam ovu haljinu. Lagana i lepršava, kao stvorena za noćne šetnje gradom. Predivno naglašava struk i prekriva sitne nedostatke na trbuhu ako ih imate. Jaaako ugodna za nošenje i ima x faktor kada se okrenete jer je s leđa izrezana i malo otvorenija. Obožavam ju. Cijena 60 kn.


I na kraju predivna majica sa, naravno, cvijetnim uzorkom. Materijal je lagan i prilagodi se tijelu, kao stvoren za vruće ljetne dane i noći. Cijena je 35 kn.

Kako vam se sviđaju stvarčice? Jeste li si vi nešto u zadnje vrijeme kupili?

CONVERSATION

9 komentari:

  1. Baš mi je sve slatko. Definitivno moj stil-i još da je šire ne bi bilo naodmet.
    Ja sam si zadnje kupila 2 haljine, jedna maxi,bez naramenica u smaragdnoj boji,a druga ispod koljena neka dužina, smeđa s cvjetnim uzorkom :D I svaka je bila 40 kn, haha
    to u malim trgovinicama blizu mene.. Svega se tak nađe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja želim jednu maxi haljinu, ali nikako da se sjetim isprobazi. Ma i ja kupujem u ovim lokalnim malim trgovinama, stvarno se da dobrih stvari naći :-)

      Izbriši
    2. eBay i kupuj 😃
      Ja sam i s eBaya naručivala. I opet ću.
      Povoljno a dobro. Barem meni. Nemam zamjerki.

      Izbriši
  2. Preslatke su...♡♡♡♡♡♡ bas za leto ♡ #darivanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, cvijetni uzorak je predivan. Hvala ti :*

      Izbriši
  3. Ma, predivno, baš za ljeto :) #darivanje

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, i ja volim ovaj divni uzorak :) #darivanje

    OdgovoriIzbriši
  5. predivne stvarčice iako nisam baš ljubitelj haljina i cvijetnog uzorka ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja kao luda u zadnje vrijeme kupujem neke ljetne majcice koje su za dnevne varijante , ono za izaci na kaficu , ili ih jednostavno nositi oko kuce , hahah ne znam sto to radim al et :) zeensko ko zensko :) <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)