BEAUTY || Moja makeup kolekcija: Bronzeri & Konturiranje | Marija Nicole

Pozdrav svima :)


Slijedi drugi nastavak predstavljanja moje makeup kolekcije, a danas su to bronzeri. Prvi dio možete pročitati OVDJE ako već niste. Moram priznati kako su mi bronzeri jedan od dražih makeup proizvoda, ali to ne znači da ih bespotrebno gomilam (iako ih opet imam više nego što je potrebno, eh, eh). Ove koje imam sam dobro istestirala, tako da vam sa sigurnošću mogu reći koje obožavam, a koji su me ostavili ravnodušnom. 


MAKEUP REVOLUTION CONTOUR PALETA

Svi znate da sam veliki ljubitelj Makeup Revolution šminke, stoga ćete shvatiti da sam si morala (lol) priuštiti jednu ovakvu paleticu za konturiranje. Ovo je kopija Anastasija BH palete, a osim bronzera sadrži još i dva predivna highlightera. Neke nijanse su dovoljno hladnog podtona pa ih možete koristiti za konturiranje, dok su neke tople pa služe kao bronzer. Također, dobivate nekoliko nijansi za posvjetljivanje oko očiju. Proizvod je odličan, jako pigmentiran pa morate paziti prilikom nanošenja kontura ili bronzera, ali zato dugo traje na licu. Tople preporuke.


CATRICE SHIMMERING BRONZER

Ovo je bronzer koji je po meni idealan za ljetne mjesece. U sebi sadrži lagani zlatni shimmer koji daje koži zdrav preplanuli sjaj. Osobno ga više koristim kao highlighter na način da umočim kistić u highlight i nanesem na vrhove obraza ili preko cijelog obraza. Ako ne volite shimmering bronzere, zaobiđite ovaj, ali meni je za ljeto idealan. Ipak, moram reći da bih voljela kada bi u proizvodu bilo više bronzer nijanse, a nešto manje highlighta jer imam osjećaj da bronzer nijansa ne dolazi do izražaja na licu.


FREEDOM MAKEUP PALETA ZA KONTURIRANJE

Ova paleta me apsolutno oduševljava svojim izgledom, praktičnošću i kvalitetom. Sadrži jednu kontur nijansu i dvije nijanse za posvjetljivanje. NE mogu vam dovoljno opisati koliko je kvalitetna, pigment je idealan, lijepo naglašava konture lica, stane u svaku torbicu, a ne osiromašuje novčanik. Jedino što moram reći jest da je pakiranje dosta nestabilno jer je moje prilikom jednog pada puklo. 


ESSENCE SECRET PARTY BRONZER

Mislim da ovoga nema više u ponudi i to me ubija jer sam ga skoro cijelog potrošila, a više ga nema za kupiti. Essence, ako čitaš, vrati ovaj bronzer!! Ovo je bila limitirana kolekcija koju sam si uhvatila i od tad ga ne puštam iz ruku. Proizvod je ogroooman, a cijelog sam ga potrošila, mislim da to dovoljno govori. Pigment nije prehladan, niti pretopao, baš savršen za moju boju kože. Pristupačan cijenom i kvalitetom. Jednostavno uživam u njemu. 


Eto to je moja kolekcija bronzera, ali imam osjećaj da će se proširiti jer imam namjeru kupiti još jedan kada potrošim ovaj Essence ;) Čula sam da Rimmel ima odlične bronzere, pišite mi ako ih imate. Preporučite mi neki svoj favorit od bronzera. 
P.S. Krenulo je DARIVANJE za kolovoz pa ne zaboravite biti aktivni na blogu i pratite me na FACEBOOKU :)

Kako Vam se sviđa moja kolekcija bronzera? Koji su vaši favoriti? Koje vi imate u svojoj kolekciji?

CONVERSATION

18 komentari:

  1. ja imam jedan bronzer, kojeg ni ne koristim. i to Farmasi bronzer. samo sam ga otvorila, nisam ga čak ni isprobala..
    moram se jednom odvažiti i probati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm, strah te kako ce izgledati?

      Izbriši
    2. Da. Ne znam kako bi mi to stajalo budući da imam jako svijetlu put

      Izbriši
  2. Ni ja bronzer ne koristim.
    Ako si ti odusevljena nesumljan u njega.♡

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne bih ga znala koristiti, bojim se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhh, to mi je bas puno ljudi reklo, mogla bih napraviti neki post o tome.. :-)

      Izbriši
  4. Super su ti bronzeri, ja u zadnje vrijeme koristim Avon brončane kuglice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhh čula sam puuno o njima, baš bi ih trebalo probati :-)

      Izbriši
  5. imam samo jedan bronzer kojeg koristim i to Essenceov. Stvarno mi je super, totalno ljetan jer ima zlatni pigment, tj blago svjetlucanje i izgleda bas mocno :P
    vidim da si i ti odusevljena njihovim bronzerom,a nije ni skup :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ovakav isti essence bronzer imam,donela mi cerka koja studira u nemackoj i skoro sam ga potrosila kao i ti a divan je <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja imam za sada samo jedan i to od Catrice onaj Matt. Već dugo gledam ovu mur paleticu i zanima me jel su nijanse kremaste ili praškaste (nadam se da shvaćaš što te želim pitati hah)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, mi u beauty svijetu imamo poseban riječnik ;-) Shvacam te :-) Nijanse jesu praškaste, ali ako lagano umočiš kistić i dobro otreseš višak, ne bi trebalo biti problema ;-)

      Izbriši
    2. Hahah, mi u beauty svijetu imamo poseban riječnik ;-) Shvacam te :-) Nijanse jesu praškaste, ali ako lagano umočiš kistić i dobro otreseš višak, ne bi trebalo biti problema ;-)

      Izbriši
    3. Aa odlično, ja ne znam s kremasti nijansama pa ih izbjegavam hh. Hvala

      Izbriši

Slobodno komentiraj :)