Test izdržljivosti | MakeUp Factory Mettalic Eye Fluid | Marija Nicole

Prije nekoliko dana našla sam se u Mulleru i kao obično istraživala makeup novitete. Za oko mi je posebno zapela Makeup Factory polica na kojoj su se nalazila nova Metallic Eye Color Fluid tekuća sjenila. Nije bilo mnogo nijansi, ali ja sam naravno našla jednu koju sam stavila u svoju košaricu ;) Moram vam reći da ja imam izrazito masne kapke i da bez Urban Decay baze na meni niti jedno sjenilo nikada nije opstalo više od sat vremena, tako da sam ja prava osoba za testiranje izdržljivosti ovog proizvoda.


Proizvod dolazi u pakiranju koje podsjeća na tekući ruž ili sjajilo. Nemojte da vas to zavara ;) Aplikator je ponovno sličan tekućem ružu ili sjajilu, a nijansa koju sam ja odabrala je predivna ružičasto zlatna 16 Metallic Rose. Cijena mu je oko 70 kn.



NANOŠENJE

Odmah na početku ću vam reći - ne nanosite proizvod prstima ili aplikatorom koji dolazi uz sjenilo. Jednostavno ne funkcionira i izgleda očajno na kapcima. Lijepo četkicu s malo proizvoda stavite na ruku, uzmite bilo koji ravni kistić i nanosite malo po malo sjenilo na kapak. Isto tako, nemojte tapkati nego klizite kistom po kapku, u protivnom se sjenilo skida i izgleda neuredno. Potrebno je malo vježbe da se usavršite u nanošenju, ali kada se naviknete rezultat je apsolutno predivan. 

Na jednom oku sam koristila Urban Decay primer, a na drugom oku sam direktno nanijela fluid da vidimo ima li razlike. Ispada da postoji manja razlika. Na strani s primerom je boja nešto intenzivnija, ali ništa pretjerano. U stvarnosti su oba oka izgledala prilično jednako. 


NAKON 5 SATI
Do sada bi mi se strana bez primera odaaavno razmrljala i od sjenila ne bi ostalo ništa, no ovaj proizvod i dalje ostaje netaknut i na jednoj i na drugoj strani :)


NAKON 10 SATI
Negdje nakon osmog-devetog sata nošenja, strana bez primera se počela lagano skidati s oka. No ako uzmemo u obzir moje masne kapke na kojima ništa ne opstaje, to je i više nego odličan rezultat!!  Strana s primerom je još uvijek netaknuta.


Iskreno, ja sam impresionirana postojanošću ovog proizvoda. Jednom kada se osuši jednostavno ne miče s oka. Ako imate masne kapke s kojih sve klizi kao i ja, ovo je idealan proizvod za vas :) Još ako stavite mrvicu primera, sjenilo će ostati netaknuto sve dok ga vi neodlučite skinuti. Malo je teže nanošenje dok se ne naučite, ali jednom kada i to savladate, ostat ćete oduševljeni. Moram napomenuti da stavljate samo jedan sloj, u protivnom može biti malo težak na kapku. No zbog fenomenalne pigmentacije, više slojeva neće niti biti potrebno.

Ocjena 4+/5 zbog potrebne prakse u nanošenju :)
Imate li vi ovaj proizvod? Kako vam se sviđa? Biste li ga kupili?

CONVERSATION

11 komentari:

  1. A dakle o tome se radi ;)Uglavnom boja je lijepa a s obzirom na opis eto ocito si mi za ubuduce olaksala odabir jer kapci nam djele istu sudbu :) Tnx

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je nijansa lijepaaaa, također imam masnjikave kapke tako da bez baze ništa ne ostaje na njima, ali fascinira me da nakon 10 sati!!!!! sjenilo ovako izgleda! Stvarno odličan proizvod!

    OdgovoriIzbriši
  3. lijepa nijansa, sviđa mi se!
    ANETA

    OdgovoriIzbriši
  4. Ekstra boja,ali htela sam da te pitam posto nikad nisam koristila baze ni za lice ni za senke,skoro sam kupila aurinu,da li mogu tu bazu za lice da koristim na kapcima

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)