BEAUTY || Recenzija - Makeup Revolution Flawless Matte 2 | Marija Nicole

 Dragi moji,

danas Vam donosim recenziju jedne palete koju sam dobila na poklon od Pink Pande i ovim putem im se još jednom zahvaljujem na tome. :) Kao što vidite iz naslova, radi se o Makeup Revolution Flawless Matte 2 paleti koja sadrži 32 mat sjenila. U svojoj kolekciji posjedujem već nekoliko Makeup Revolution paleta (veliku većinu njih, budimo iskreni) pa mogu vrlo lako napraviti usporedbu. 

Recenzija će biti podjeljena na nekoliko glavnih cjelina koje su po meni najvažnije kada odlučujete želite li nešto kupiti ili ne. Prvo ću Vam reći nešto o tome gdje ju možete nabaviti i kakva je cijena. Zatim slijedi nešto o pakiranju i općenito o samom proizvodu. Nakon toga ću iznijeti svoje mišljenje i iskustvo s ovom paletom te na poslijetku konačna ocjena proizvoda. Fun, fun, fun. Krenimo :)


Prozivod možete kupiti preko Pink Panda stranice ili sa službene Makeup Revolution stranice. Ostavit ću Vam linkove. PINK PANDA STRANICAMAKEUP REVOLUTION STRANICA. Cijena na Pink Pandi je 93.99 kn, dok je na Makeup Revolution stranici 96.90 kn.

 

Paleta dolazi u predivnom roskasto, breskvastom pakiranju sa crnim utisnutim slovima. Zbilja vas zove da ju kupite jer izgleda predivno. Iznuta je u svom standardnom crnom plastičnom pakiranju koje, prema mome mišljenju, izgleda jednako moćno. Paleta se sastoji od 32 mat sjenila uz koje dobijete veliko, kvalitetno ogledalo. Sve u svemu, izgleda prekrasno i vrlo privlačno oku.


A sada moje mišljenje. 
Već imam jednu Makeup Revolution Essential Mattes paletu pa sam ju  malo uspoređivala s ovom. Ova paleta ima neke vrlooo zanimljive nijanse poput breskvastih, crvenkastih i taupe. To je ono što je presudilo u njenu korist. Prvi dio palete obuhvaćaju neke vrlo blijede nijanse, gotovo boje kože, a samim time im je i pigmentacija lošija, gotovo su nevidljive na kapku. Ja ih koristim isključivo u svrhu fiksiranja cijelog kapka kako bi mi se druga sjenila lakše blendala ili kao highlight ispod obrva. Puno više mi se sviđa druga polovica palete gdje se mogu naći odlično pigmentirane i vrlo kvalitetne tamnije nijanse. Stavila sam vam swatcheve nekih nijansi iz prvog dijela palete i onih iz drugog dijela, čisto da vidite razliku u pigmetaciji. Općenito se sjenila odlično blendaju. Istina je da se truse, ali meni to niti malo ne smeta. 

S BLICOM

BEZ BLICA

U konačnici, ipak mislim da je paleta Essential Mattes nešto kvalitetnija, ali u Flawless Matte 2 paleti dobijete više nijansi, a i boje su puno raznovrsnije. Ako volite mat palete, preporučujem vam da si nabavite ovu.  
Ocjena 4/5. 
  
Kako se vama sviđa ova paleta? Imate li koju Makeup Revolution paletu sjenila? Što mislite o njima?

CONVERSATION

10 komentari:

  1. Svidja mi se par odredenih nijansi, ali nije me nesto previse privukla. Mislim da imam dvije MURove i par mono sjenila. Ne znam imena xD jedna je sva sa shimmerastim sjenilima i vecinom je mogu koristiti samo prstom jer se sjenila tesko hvataju na kist, al boje su ahhhhh :D #darivanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto imam puno MUR sjenila i zaista ih obožavam, lijepo ukomponiraju nijans :)

      Izbriši
  2. Imam dvije MUR palete, Iconic 3 i Chaos. Iconic sam osvojila a Chaos kupila u blog sale-u kod jedne blogerice :D
    Nijanse su odlične, ja sam zadovoljna :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicno :D #darivanje

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna je ... ja imam prvu verziju.... i oduševljena sam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači nastavili su s kvalitetom i unijeli par živih nijansi :)

      Izbriši
  5. Super bojice
    I bas je primamljiva ☺

    OdgovoriIzbriši
  6. Super bojice
    I bas je primamljiva ☺

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)