Essence Cushion Eyeliner | Marija Nicole

Prije nekoliko dana lutala sam drogerijama u potrazi za nečim novim što bih mogla isprobati za vas i napisti vam dojmove. Nekako mi se čini da su drogerije slabo opremljene novitetima ili je sve to već netko negdje pisao. Tako je bilo sve dok nisam došla u Muller. Gdje ćeš prvo naći novitete nego u Mulleru :) Čim sam stala pred Essence stalak za oko mi je zapeo veliki natpis NEW i pored toga je stajao ovaj mališan.
Cushion eyeliner. Što je to uopće? Pa radi se o poznatom trendu kojeg sam vidjela samo kod tekućih pudera. Naime, unutar staklenke se nalazi rupičasta spužvica dobro natopljena proizvodom, u ovom slučaju eyelinerom. S obzirom da sam veeeliki fan Essence loiquid ink tekućeg tuša, htjela sam isprobati ovu cushion verziju i vidjeti koji je bolji i, naravno, jednostavniji za nanošenje. Kupila sam i odgovarajući kist za nanošenje eyelinera, čisto da vidim kakav je. O njemu ću vam dojmove napisati na Facebook stranici jer sam za ovu recenziju htjela koristiti dobro poznati i isprobani zeleni Essence kistić za tuš. 


Cijena mu je 26 kn, što je vrlo povoljno. Dolazi u staklenki koja podsjeća na one klasične u kojima se nalaze gel eyelineri. Jako je lijepa i kvalitetna.


Uzela sam svoj kosi kistić i lagano ga umočila u spužvicu kako bih napravila prvi swatch. Rezultat je bio i više nego zadovoljavajući. Predivna pigmentacija i ravnomjerna raspodjeljenost proizvoda. Na prvi pogled, predivno, no svi znamo da je pravi test na očima.


MOJE MIŠLJENJE
Na očima sam ga nanijela kao bilo koji drugi gel eyeliner. Nemojte me shvatiti krivo, ovo nije gel eyeliner. Ovo je tekući proizvod natopljen u spužvici. Jako lako se "lovi" za kistić, dovoljno ga je malo utapkati po spužvici i dobijete pristojnu količinu za jedan kapak. Liniju sam povukla lakše nego kod bilo kojeg drugog gel ili tekućeg eyelinera. Zbilja predivno klizi i ostavlja ravnomjeran trag na kapku. Moram napomenuti da se dosta brzo suši pa odmah popravljajte eventualne greškice jer jednom kada se osuši NE MRDA. Suši se u nekakav polumat finish.
Ovo me dovodi do sljedeće stavke, a to je dugotrajnost. Doslovno je cijeli dan stajao onako kako sam ga nanijela na početku dana. Ne mrlja se, ne klizi, ne briše se, ne blijedi. Apsolutno sam oduševljena njegovom postojanošću na kapku. Uz ovaj proizvod ne morate se brinuti da ćete se na kraju dana vratiti s crnim mrljama oko očiju i polovičnom linijom. 
Skida se vrlo lako bilo kakvim uljanim odstranjivačem šminke.



Konačna ocjena 5/5

Jeste li isprobali ovaj proizvod? Kako vam se čini? Koji je vaš najdraži eyeliner?

CONVERSATION

5 komentari:

  1. Baš dobro izgleda��

    OdgovoriIzbriši
  2. Super mi se ovo čini,ja se držim olovaka baš mi nešto neide sa tušem,recenzija je divna,baš sam uživala čitajući ju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga, samo se ti drži onoga što voliš :)

      Izbriši
  3. Ovaj proizvod nisam isprobala, ali mi se sviđa ova četkica za eyeliner! :D Nju bih mogla kupiti pod obavezno! A sam proizvod definitivno zaslužuje sve pohvale, bar po ovome što vidim - izgleda jako lijepo!

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)