Maybelline ruževi 886 & 970 | Marija Nicole

Prije nekih 10 dana šetala sam Mullerom i uočila akciju -30% na sve Maybelline proizvode. Naravno, šminkoljubac u meni nije mogao propustiti tu priliku, a ružoljubac još manje. :) Izašla sam iz prodavaonice s dva nova ruža iz dvije različite Maybelline kolekcije. Jesu li jednako dobri? Jesu li uopće dobri? Idemo vidjeti. :)


 
COLOR SENSATIONAL CREAMY MATTES RUŽ U NIJANSI 970
Radi se o predivnoj bordo crvenoj nijansi koja me privukla na prvi pogled. Imam već 2394835 crvenih ruževa kod kuće i uvijek posegnem za još jednim. Ovaj ruž je jednostavno prekrasan! Tako lako klizi po usnama, ostavlja apsolutno predivnu duboku crvenu boju (blic ju je malo posvijetlio, inače je nijansu tamnija). Osjećaj na usnama je vrlo ugodan i lako ga je nanijeti jer ne zateže usnice. Nije onaj pravi suhi mat finish, već je točno onako kako mu ime govori, kremasti mat. Jako je dugotrajan, iako moram priznati da nakon nekoliko sati počne malo kliziti van linije usana, ali ništa što kratkim brisanjem maramicom ne možete popraviti. 
Ocjena 4,5 /5




COLOR SENSATIONAL THE LOADED BOLD RUŽ U NIJANSI 886
Nakon crvene boje, ova nijansa je prva sljedeća koja me privlači na policama. Radi se o prekrasnoj dubokoj, tamno ljubičastoj nijansi. Tako sam bila uzbuđena isprobati ovaj ruž. No, moje uzbuđenje je vrlo brzo splasnulo... Ovaj ruž nije niti približno dobar kao što to druge Maybelline linije znaju biti. Ili su promijenili formulu ili nešto drugo, ali nije dobro. Ruž se jako neravnomjerno nanosi i ističe SVAKU nepravilnost na usnama. Doslovno sam ga brisala, napravila piling usana, namazala balzamom i opet je rezultat bio isti. Veliko razočaranje kojeg ćete jasno vidjeti na slikama. Slobodno se vratite par slika gore i usporedite s ovom predivnom crvenom nijansom. Dan i noć, nikada ne bih rekla da se radi o istome brandu. Nažalost, ovo je za mene promašaj.
Ocjena: 2/5




Ako dobro pogledate, velika razlika vidi se i na swatchevima. Ljubičasta nijansa ostavlja neobičan trag i neravnomjerna je dok je crvena prekrasna.


Imate li vi koji Maybelline ruž iz ovih kolekcija? Kakvi su vaši dojmovi?

CONVERSATION

12 komentari:

  1. Imam, nijansu 886, istu tu koju si i ti probala.. na prvi pogled mislila sam da će biti jača nijansa nekako da vuče više na bordo, no na mojim ustima je skroz ljubičasta i to mi se ne sviđa.. Također dosta se razmazuje i skroz neravnomjerno sjeda na usnice, usnice mi djeluju jos ispucalije nego jesu haha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme drago mi je da nisam jedina, već sam mislkla da sam kupila pokvareni ruž, ali zbilja nije najbolji... Šteta :-/

      Izbriši
  2. #danžena

    Obozavam ruzeve a ove dvije boje su totalno mrak :D

    OdgovoriIzbriši
  3. #danžena

    Obozavam ruzeve a ove dvije boje su totalno mrak :D

    OdgovoriIzbriši
  4. #danžena Divne boje, ruževi su moj omiljeni make up

    OdgovoriIzbriši
  5. Nijansa 886mi baš paše na moj ten i postojan je

    OdgovoriIzbriši
  6. #danžena

    Predivne nijanse ruževa <3

    OdgovoriIzbriši
  7. #danžena
    nijansa 886 mi je savršena, baš po mom ukusu :-)

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)