Makeup proizvodi - Bolji od najboljih | BeautyBox blog & Marija Nicole collab

Već nekoliko dana draga kolegica s bloga BEAUTY BOX i ja smišljamo pravu poslasticu za vas :) U zajedničkom dogovoru odlučile smo napisati jedan collab post o svojim naj, naj, naj dražim proizvodima iz svake kategorije. Obožavam ju pratiti i čitati njene tekstove, predivna je cura, strašno simpatična i pristupačna :)
Ovo su proizvodi bez kojih ne bih mogla, u koje se kunem, koje stalno iznova kupujem i preporučam svakom od vas. Ivana će na svome blogu napisati svoje favorite pa vam predlažem da kliknete na link gore i pročitate koji su to. Zapratite ju svakako i na FACEBOOK profilu kojeg i sama rado pratim :) A sada, krenimo.


BOURJOIS HEALTHY MIX SERUM & ESSENCE STAY ALL DAY KOREKTOR
Toliko sam već pričala o Bourjois puderima da ste svakako mogli zaključiti kako će ovo biti moj izbor idealnog pudera. Hidratantan, nježan, laganog do srednjeg prekrivanja i idealan za svaki dan.
Da ste me prije nekoliko mjeseci pitali koji mi je najdraži korektor rekla bih Eveline 2u1, ali onda sam otkrila ovo malo čudo i zaljubila se. Srednjeg je prekrivanja, lako se blenda i izgleda prekrasno na koži.


BOURJOIS HEALTHY BALANCE PUDER U KAMENU

Ne postoji bolji puder u kamenu od ovog. To sam već rekla i još uvijek čvrsto stojim iza ove tvrdnje. Probala sam ih dosta i ovaj je definitivno najbolji za moj tip kože. Matira, izgleda prirodno i obožavam ga.


ESSENCE SECRET PARTY BRONZER

Na žalost, mislim da ga nema više za kupiti, a vidite da mi je pri kraju. Obožavam ovaj bronzer jer ima savršen podton za moju kožu. Nije narančast, već daje predivan sun kiss bronz. Još sam u potrazi za nečim boljim od ovog.


MUR HOT SPICE PALETA RUMENILA
Veliki sam fan breskvastih i breskvasto ružičastih nijansi na obrazima, a ova paleta nudi baš to. Pored toga, rumenila su jako pigmentirana i kvalitetna za minimalnu cijenu. Pun pogodak Makeup Revolution!

ESSENCE PURE NUDE HIGHLIGHTER
Moram priznati da sam ovaj highlighter kupila prije nekih mjesec dana, ali od tad ga ne ispuštam iz ruku! Daje predivan suptilan sjaj licu, nije onako in your face nego izgleda zbilja prirodno. Na dodir je lagano kremast, ali nanosi se kao praškasti proizvod. Ne znam u čemu je kvaka, ali obožavam ga.



OBRVE - ESSENCE MAKE ME BROW & HELLO BEAUTY OLOVKA 
Apsolutno najdraži duo u oblikovanju obrva. S ova dva proizvoda je lako i brzo napraviti idealan i prirodan oblik. Zaljubljena sam u njih.


MUR FLAWLESS MATTE 2 & I HEART MAKEUP CHOCOLATE VICE
Dvije najdraže palete svih vremena. Kada bih se morala svih ostalih riješiti, ove dvije bih ostavila i bila sretna. Imaju sve ono što mi treba - predivne nijanse, kvalitetu, lako se blendaju i ne blijede na kapcima.


KIKO OLOVKA ZA OČI & ESSENCE LIQUID INK EYELINER
Kiko olovku sam kupila prilikom jednog posjeta Italiji i od tad ju ne ispuštam iz ruku. Ne razmazuje se, pigmentirana je, kremasta i jako kvalitetna. Essence tuš je moj favorit već od davnih dana. Još nisam naišla na tuš koji će za tu cijenu toliko kvalitetno obavljati svoj posao. Jednom kada se osuši, ne mrda!


L'OREAL MISS HIPPIE MASKARA
Radila sam recenziju ove maskare i moram priznati kako je vrlo brzo zauzela mjesto moje najdraže. Ima još maskara koje jako volim, ali ako moram birati jednu, ova je pobjednik.


FARMASI OLOVKA ZA USNE 212 & DEBORAH RUŽ 07
I za Farmasi olovku sam pisala recenziju u kojoj možete pročitati moje oduševljenje njome. Postala je nezamjenjiva u mojoj rutini. 
Ovaj Deborah ruž odavna hvalim i volim. Jednostavno predivna nijansa i formula ruža. Ima satenski, mat finiš i traje jaako dugo na usnama. Ne isušuje i jako je ugodan. Definitivno moj najdraži.


GIVENCHY PARFEM
I na kraju jedan random favorit među parfemima. Ne volim jake mirise, a ovaj je baš taman za mene. Slatkastog, cvijetnog mirisa jednostavno je idealan za dodatnu svježinu na odjeći. 

Eto, ovo su bili moji all time favoriti. Nadam se da vam se sviđaju. Hvala dragoj Ivani s BeautyBoxa na prekrasnoj suradnji i nadam se da će ih biti još :-) 
Pišite mi koji su vaši favoriti? Dijelimo li neke?

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Mislim da dijelimo sličan ukus za note parfema,sviđaju mi se Farmasi ruz i olovka,boje su divne,nisam od njih još ništa koristila,ali čujem same pohvale .Essence mi je uvijek dobra opcija jer za malo para stvarno dobiš i muziku i "muzičara"☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Bourjois puder mi je divan a ovaj essence korektor moram probati.. #danžena

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)