Farmasi olovke za usne | Recenzija | Marija Nicole

Prije nekih tjedan dana stigla mi je pošiljka od drage Tene (hvala Teno) koja radi za Farmasi. U omotnici se našla predivna olovka za usne koju sam s velikim uzbuđenjem odlučila isprobati. Iskreno, nisam se prije susrela s Farmasi proizvodima tako da sam zbilja htjela testirati kako se ova olovka ponaša na usnama. Znate da su mi Essence lip lineri jedni od najdražih pa je bilo zanimljivo usporediti jesu li ove olovke jednako dobre ili možda bolje.


Olovka je u nijansi 212, a radi se o PREKRASNOJ kombinaciji nude ružičaste s malo crvenkasto smeđeg tona. Jednostavno nijansa koja me odmah na prvu oborila s nogu jer ne posjedujem niti jednu sličnu. Inače, Farmasi kozmetiku možete naručiti preko online prodavačica, a Tenu možete naći na stranici Farmasi Tena .


MOJE MIŠLJENJE
Olovku nosim doslovno svaki dan otkada sam ju dobila. Nosila sam ju i zasebno i kao podloga raznim ruževima. Prvo što sam primjetila već prilikom swatcha je to koliko je mekana i kremasta. Zatim sam ju nanijela na usne po kojima je klizila bez ikakvog problema. Pigmentacija je vrlo bogata  i predivna. Nema nikakvih "praznih" mjesta na usnama, već su one obojane baš kao da ste nanijeli nekakav tekući mat ruž. S obzirom da je toliko kremasta, bojala sam se da će brzo nestati s usana, ali ova olovka je itekako postojana. Jela sam i pila, a boja je ostala na usnama dobrih 4-5 sati bez ikakvog pomicanja, nakon čega je polagano nestajala. Fenomenalna je kao podloga kremastim ruževima jer im produžuje trajanje.
Konačno, jako sam zadovoljna ovom olovkom što zbog nijanse, što zbog dugotrajnosti i kvalitete. Ne sumnjam da su sve ostale jednako dobre. Mislim da ću si naručiti još koji od Farmasi proizvoda jer me baš zanima njihova kvaliteta. Slobodno mi preporučite što da isprobam :)


Kako vam se sviđa ova olovka i nijansa? Volite li vi Farmasi proizvode? Preporučite mi koji :)

CONVERSATION

3 komentari:

  1. imam neke Farmasi proizvode,ali "malo starije", rok im je još godinu dana, a dobila sam ih na poklon(inače su nabavljeni u Srbiji), ambalaža im je malo drukčija, a u pitanju su sjajilo za usne crvene boje, bronzer i rumenilo. rumenilo mi je naj! ANETA

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam od Farmasi baš ništa probala od olovaka za usne sam se dosta udaljila,puno čitam o Farmasi,pa nikad se nezna,možda dođe na red

    OdgovoriIzbriši
  3. Od Farmasi nisam nikad ništa koristila, mada sam čula da su proizvodi odlični. Možda jednom kad financijske prilike dopuste, jer sam i paraplegičar i podstanar pa mi ostane malo novca, ali možda nekad probam. Želim Vam puno sreće u daljnjem radu
    Suzana Popović
    Pratim Vas na fb-u i igram igrice
    Lijep pozdrav iz Pule
    A ovaj leopard je sa gmail adrese. Profilna slika je moja na fb-u

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)