LYFESTYLE || Kako se riješiti negativne energije i ostati pozitivan? | Marija Nicole

Dragi moji,

na redu je jedna tema koja mi je danas posebno bliska. Naime, bio je izrazito stresn dan i to ne u smislu puno posla pa si pod stresom pa će ti biti bolje kada malo prilegneš. Ne. Stresan dan u smislu emocionalnih zbivanja, reakcija i jednostavno negativne energije. Znate jedan od onih dana kada se posvađate sa svijetom, kada mislite da su svi protiv Vas, pa čak i oni najbliži. Drago mi je da sada pišem jer mogu svoje emocije izbaciti na tipkovnici i "papiru", ali i Vama dati koji koristan savjet kako se ja ponašam u takvim situacijama. 

1. Moć misli

Vjerojatno ste do sada već čuli koliko naše misli utječu na naše stavove, raspoloženje, držanje i ponašanje. Međutim, isto tako vjerojatno niste niti svijesni koliko istine leži u tome. Naše misli su vjerojatno najjače oružje kojim se borimo protiv negativnosti, ali i najjače oružje kojim se borimo protiv sebe samih. One nas dižu, ali i spuštaju, ovisno o tome kako baratamo njima. Nema mnogo ljudi tu sposobnost da pozitivnim mislima dignu sami sebe iz negativnosti u koju padnu, no nikada nije kasno naučiti. Kada se nađete u situaciji koja se čini bezizlazna ili ste toliko frustrirani i ljuti na cijeli svijet, zastanite na trenutak i svim silama pokušajte zamisliti nešto lijepo. Pomislite na ono što Vas čini ponosnima na sebe, fokusirajte se na SEBE. Jer nitko nije dostojan toga da se Vi osjećate loše. Vi ste predivni, ponosni i jedinstveni. I onaj tko Vas ne zna cijeniti, nije Vas vrijedan. Uvijek, ali uvijek budite svijesni svoje vrijednosti i ljepote. Prvi korak ka pozitivnom stanju svijesti jest ljubav prema sebi, tek onda ćete moći sagledati situaciju onakvom kakva zaista jest.
 
2. Glazba 

Pustite glazbu, na najjače, i jače od toga. Kao ja sada. I uživam u tome. I pjevajte. Iz svega glasa. Kao ja sada. :) Ja sam ovisnik o glazbi, osobito u situacijama kada me emocije svladaju, bilo pozitivne ili negativne. Kroz glazbu ispuštam negativnu energiju. A tek kada Vas točno pogode riječi pjesme, AJME, nema bolje. Pustim si pjesme koje odgovaraju situaciji i uživam. Iskreno Vam preporučujem da se zatvorite u sobu ili napravite playlistu za auto i pjevajte.

3. Posao

Kada nisam u situaciji da vrištim i pjevam, onda se zatrpam poslom. Apsolutno provjereno djeluje. Kada Vas netko iznevjeri ili naljuti ili stvari ne idu kako trebaju, vi trebate promijeniti FOKUS MISLI. Vidite? Opet sve kreće od misli. Jednostavno ili pišem nešto, ili radim neki fizički posao, bilo što, samo da mi makne fokus s negativnih misli. I vjerujte mi, mnogo sam uspješnih radova napisala kada sam bila u emocionalno lošem stanju. :)


4. Hobi

Pronađite nešto što OBOŽAVATE raditi, nešto što Vas opušta, nešto što Vas usrećuje. Meni je to blog, šetnja, gledanje Youtube videa, šminka, komunikacija s Vama na Facebook stranici. To je nešto što će Vam ponovno skrenuti misli i okrenuti ih ka nečemu pozitivnome.


5. Druženje / Samoća

Ove dvije oprečne stavke sam stavila pod zajedničku točku iz razloga što smo svi drugačiji i nekome odgovara više jedna stvar, dok drugome odgovara druga. Postoje ljudi koji crpe pozitivnu energiju iz drugih ljudi, svojih prijatelja u druženju i zabavi. S druge strane, postoje i oni kojima više odgovara samoća i udobnost svoga doma. Apsolutno se slažem s time da je osobi u teškim trenutcima potreban mir i samoća ako se tako osjeća ugodnije. mogla bih reći da sam i sama takva. Ja više volim upaliti glazbu ili pisati post na blogu i na taj način podići raspoloženje, nego otići van i tulumariti. Ali opet, to sve ovisi o Vašim preferiranjima. U svakom slučaju, osluškujte sami sebe, vidite što Vam više odgovara i postupite na taj način. Ne zaboravite, VI određujete svoj tempo i VI ste važni.

I na kraju, zapamtite da se svakome dogode lošiji i bolji dani. U tome je ljepota života. Ponekad će vas ljudi izbaciti iz takta, i to je u redu. Sve dok se znate vratiti natrag na pozitivne misli.

Kako se vi borite protiv negativne energije i kako uspjevate ostati pozitivni? Pišite mi svoja iskustva.

CONVERSATION

10 komentari:

  1. Ja sam rodeni pesimist i jos se zivot potrudio da ostanem takva, tako da mi je jako tesko ostati pozitivna kad mi se 90% vremena desavaju samo ruzne stvari. A hvatam se za sitnice da se razveselim i opustim, uvijek samoj sebi govorim da ima ljudi kojima je gore pa eto. Nikad necu biti jedna onih vjecno veselih i prposnih zena :D #darivanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me pogodio ovaj komentar. Ne znam te niti kakav život imaš, ali sam sigurna da ima barem tisuću sitnica koje si previdjela, a koje bi te mogle usrećiti. Evo meni je npr.jako drago što si ovdje na blogu i podijelila si svoje mišljenje s nama. Možda ti život servira "ružne" stvari baš zato jer ih uvijek očekuješ. Molim te, pokušaj se fokusirati na lijepo u životu, trudi se i vjeruj da će sve na kraju biti odlično jer ipak se sve događa s razlogom i sve što nam se dogodi služi da bi nas naučilo nečemu i da bismo postali jači. Ne moraš biti vječno vesela žena, jer svatko ima loše dane, ali tvoja snaga leži samo u tebi i tvome stavu prema životu, nemoj to uzimati olako. Hvala ti na komentaru i drago mi je da si tu :-*

      Izbriši
  2. Znam da ima tisucu sitnica haha. Svi koji me slabije uvijek misle da sam vjecno happy jer stalno bacam fore i salim se i cak kad mi je i najteze pokusavam okrenuti na smijeh i razveseliti svih oko sebe, al meni to ne uspijeva. Ne ocekujem bas ruzno stalno, svaki put kad krenem biti optimisticna sve mi se duplo zezne... tako da imam teoriju da nekim ljudima nije bas sudjeno da im ide koliko se god trudili, a neki se nimalo ne moraju truditi i sve im ide kao od sale :D Glupo zvuci, al stalno se uvjeravam u to. S godinama sam se pomirila da ne moze sve biti savrseno, al opet ima sitnica koje me kopkaju kroz dan. A da sam jaca postala, to definitivno jesam. Bar sam zahvalna na tome. S 12 god sam bila jaca od nekih od 22 koje danas znam. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post volim tvoje postove :)
    #darivanje
    FB Jasna Jurić

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam vjeciti optimist i mislim da je tako puno bolje kročiti kroz život. Vesele me male stvari i sunce osmjeh i novi dan...To mi je dovoljno i ono malo bliskih prijatelja i obitelj. Mozda se cudo dosađuje pa se dogodi bas meni :)
    #darivanje �� FB Jasna Jurić

    OdgovoriIzbriši
  5. U ovome se definitivno pronalazim! pogotovo ovo s glazbom, nista ne lijeci taako dobro kao odgovarajuca glazba, i bas kao sto kazes, kad te pogode rijeci- nista bolje!
    meni je jos sastavni dio vlastite duhovne obnove i relaksacije potpuna samoca, tad promisljam i stvorim svoj mir :) <3

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)