LIFESTYLE || Pet stvari bez kojih ne mogu | Marija Nicole

Heloooo everybody :)

Danas sam malo razmišljala što bih Vam mogla zanimljivog napisati. 


Došla sam na jednu, barem meni, jako zabavnu ideju. Pet stvari bez kojih ne mogu zamisliti svoj dan. Jeste li ikada pokušali razmišljati o tome? Da znate da je dosta teško. Malo se udubite u svoj odnos prema stvarima, počnete razmišljati o tome što Vam je neophodno da biste uspješno priveli svaki dan kraju. Pkušajte malo pa mi javite u komentarima bez kojih stvari Vi ne možete. Izazivam Vas. ;)

Krenimo na moje. :)



1. MOBITEL
Nažalost, očekivano. Uzmi mi sve, ali ne diraj mobitel! Ne zbog primjerice igrica, već zbog pravih, životnih potrepština poput alarma, novina, kontaktiranja važnih ljudi, obavljanja hitnih poziva, odgovaranje na e-mailove, bilo kad, bilo gdje, slika i uspomena. Tako je, kako je. Je li i kod Vas isto?

*slika preuzeta sa  http://www.sonymobile.com/global-en/products/phones/xperia-z/

2. TORBICA S LJEKOVIMA
Bez toga niti ne pomišljam na izlazak iz kuće, nažalost. Nisu to neki LJEKOVI, hvala Bogu, ali meni su izuzetno važni. Primjerice, uvijek kraj sebe imam jednu tabletu za bol, ne daj Bože potrebe, također imam tabletu protiv alergije i maleni inhalator jer patim od sezonske astme. To mi ne predstavlja napor jer ih ne koristim svakodnevno nego po potrebi, ali svakako mi predstavlja sigurnost.

3. BOČICA VODE
Uvijek kada putujem uz sebe moram imati nekakvu tekućinu. Najčešće je to voda, ali može biti i sok. Ne podnosim mogućnost da se nađem, recimo nasred ceste, kilometrima udaljena od nekog dućana, a žedna. Ne, ne. Ja uvijek spremna. Hihihi


4. KOZMETIČKA TORBICA
Pa kakva bi ja to bila ljubiteljica šminke kada ne bih uza sebe imala torbicu s osnovnim proizvodima. U njoj se obično nalazi ruž, maskara, melem , krema za rukei pinceta, ali mijenjam stvari. Ako želite post o tome, slobodno pišite. :)

5. NOVČANIK
Mislim da je to u današnje vrijeme neizostavan detalj. U njemu su mi, osim novaca, svi potrebni dokumenti, tako da sam sigurna gdje god se našla.

Eto dragi moji, ovo je mojih pet stvari bez kojih ne mogu zamisliti dan ili izlazak iz kuće. Dodala bih još i KAVU jer bez toga ne mogu uopće funkcionirati kroz dan :)

Nabrojite mi Vi svojih pet stvari, jako me zanima. Vidjet ćete kako je zanimljivo osvijestiti bez čega ne možete. Pusa svima od mene :*

CONVERSATION

11 komentari:

  1. Mobitel isto tako, a najgore mi je kad nekome pokazem neku sliku onako u prolazu ako nesto naidem, a ta osoba obavezno mora uzeti mob u ruke i jos salta dalje i gleda. #darivanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ponekad zaboravljamo da su to nečije privatne stvari... :)

      Izbriši
  2. ..jos bih samo nadodala kavuuuuu i takav bi bio i moj slican post! :) #darivanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, spomenula sam kavu na kraju. Ajme, bez kave NIŠTA :)

      Izbriši
  3. Super <3 kozmetička torbica aaaa, puna koječega :D a nikada dosta, i ja bih nadodala ness kavicu <3 #darivanje

    OdgovoriIzbriši
  4. hahaahah pola stvari istih #darivanje

    OdgovoriIzbriši
  5. U potpunosti se slazem sa tobom ,i ja bez ovih 5 stvari ne mogu nikako :) #darivanje

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf, mojih 5 stvari bile bi: mobitel, novčanik, ključ od auta, rosal balzam za usne i flaša vode :)
    #darivanje

    OdgovoriIzbriši
  7. imamo gotovo identične stvari bez kojih ne možemo, osim torbice za lijekove koju gotovo nikada ne nosim sa sobom, jer lijekove stvarno izuzetno rijetko pijem... :-) #darivanje

    OdgovoriIzbriši
  8. Isto mobitel na prvom mjestu a i ostalo skoro sve isto jedino umjesto kutijice to mi na sreću ne treba ,ja bi ubacila čokoladu
    #darivanje
    Fb Irena Hajtok

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)