FASHION || Outfit & Makeup of the day | Marija Nicole

Dragi svi :)

Ispred Vas je još jedan post, ovoga puta modni.Moda je nešto pomoću čega se ljudi izražavaju, bilo svoje raspoloženje, svoje viđenje svijeta, svoj status...jednostavno moda nema pravila. Ili pravila postoje da bi ih se modom rušilo. Moda apsolutno ne poznaje granice, a posebno one financijske. Jedan najjeftiniji proizvod može izgledati kao dizajnerski komad ako je pravilno iskombiniran i upotrebljen. 

Upravo zbog toga u svoje postove želim ukomponirati zanimljivo outfite i lookove koje sam iskombinirala. Pisat ću Vam o odjeći, što je na meni, gdje sam kupila i kako sam iskombinirala. Nadam se da ćete uživati. 

HALJINA: Orsay
Predivna cvijetna proljetna haljina. Dobila sam ju na poklon pa ne znam točnu cijenu, ali znam da je kupljena u Orsay-u. Bacite oko ako budete u prolazu. Lepršava je i jako ugodna. Ima slatke nabore na području grudi, a ostatak je ravan. Također, ispod ima laganu podstavu jer bi u protivnom bila prozirna. Moje tople preporuke. 






CIPELE

S ovom haljinom možete iskombinirati ravne sandale boje kože ili smeđkastih nijansi kao što je to na slici. Ove sandale su kupljene u lokalnoj trgovini pa nema smisla da Vam pišem podatke o njima, ali bilo koje ravne sandalice će ići prekrasno za jednu dnevnu varijantu.



Druga varijanta jest neka noćna šetnja po gradu ili izlazak u grad na piće s prijateljicama. Za to sam odabrala bijele sandale na punu, visoku petu. Također su kupljene u lokalnoj trgovini, ali mislim da će bilo koje bijele ili opet smeđe visoke cipele ići super s haljinicom. Preporučujem da imaju punu petu. 


MAKEUP
Što se tiče makeupa, za dnevnu varijantu sam išla s nježnijim tonovima na očima i naglašenim usnama. Mislim da su usne pun pogodak što se tiče boje jer se izvrsno slaže sa šarenilom haljinice. Lice je jednostavno i svježe s puno bronzera i highlighta. Ako idete u noćni provod, onda ipak preporučujem nešto jači, smeđi smokey makeup, dok bi usne trebale biti obojane nježnom bojom breskve.


To je to dragi moji, javite mi kako Vam se sviđa haljinica i preferirate li u ovakvim kombinacijama ravne cipele ili cipele na petu. Pozdravljam Vas :*

CONVERSATION

11 komentari:

  1. Hm, na ovu haljinicu prije bih izabrala ravne sandale nego na punu petu. ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se isto jako sviđaju ravne cipelice na ovu haljinu. Baš za šetnjicu po gradu :-)

      Izbriši
  2. Karolina Tušek :)
    Divan outfit :)
    #darivanje

    OdgovoriIzbriši
  3. Supač obleka Fb Maja Rimoldi #darivanje

    OdgovoriIzbriši
  4. Bijele sandalice zakon #darivanje

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrlo mudar odabir jer moda je izraz raspolozenja a to je najbitnije da je orilagodis bas sebi :) #darivanje FB Jasna Jurić

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, moda mora biti nešto tvoje što te karakterizira ;)

      Izbriši
  6. Haljinica mi je baš slatka i na nju bih definitivno obula neke ravne sandalice. :)
    ‪#‎darivanje‬

    OdgovoriIzbriši
  7. Bele sandalice su jako slicne mojima samo nisu tako visoke a preslatke su.I Haljinica je takodje preslatka.#darivanje

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)