L'oreal Miss Manga VS. L'oreal Miss Hippie Maskara | Marija Nicole

Već i ptice na grani znaju da imam previše šminke i ne sramim se toga. To je moja ljubav i strast, a ujedno je to i hobi koji me opušta i veseli. U skladu s time imam nekoliko vrsta maskara, ali sve su one zanimljive i drugačije na svoj način. Nikada mi se nije dogodilo da imam dvije različite maskare istog branda. Tako je bilo sve do ovog Božića kada sam dobila na poklon Miss Manga maskaru, a u svojoj kolekciji sam već imala Miss Hippie. I gle divne prilike za jednu borbu maskara! :) I jednu i drugu sam detaljno testirala posljednjih mjesec dana pa vam danas donosim svoje konačne zaključke.


Pakiranje je vrlo slično, ako  ne gotovo identično. Jedina razlika je u boji.



Što se tiče četkica, Miss Manga ima nešto manje dlačica koje su više rasprostranjene po četkici dok Miss Hippie maskara ima nešto zbijenije i zgusnute dlačice na četkici. Možda je glavna razlika ta što Miss Manga ima štapić koji je fleksibilan, odnosno lagano savitljiv pod pritiskom. Je li to njezina prednost? Vidjet ćemo.



MOJE MIŠLJENJE

Na dnu će vam biti slike s obje maskare na trepavicama kako biste mogli vidjeti "razliku". Obje maskare čine svoj posao vrlo kvalitetno i zadovoljavajuće. Miss Hippie je prema mome mišljenju ipak mrvicu bolja i to iz nekoliko razloga. Prvo, ja ne volim fleksibilnu četkicu koju nudi Miss Manga jer mi je vrlo teško precizno nanositi proizvod na trepavice kada mi maskara "pleše" po njima. Ipak više volim stabilnu čvrstu četkicu s kojom imam kontrolu. Drugo, zbog zbijenosti dlačica, Miss Hippie maskara nešto ravnomjernije nanosi proizvd na trepavice iz jednostavnog razloga što ga ravnomjernije pokupi iz tubice. Na Miss Manga maskari mi ostane puno više proizvoda što onda rezultira malo neurednijim rezultatom. S njom se moram više potruditi da dobijem onu lijepo raspoređenu boju na trepavicama, a ne onaj sljepljeni "pauk" izgled.

Obje maskare predivno produžuju i uvijaju trepavice te su vrlo bogate crne boje. Ostaju na trepavicama dok ih ne odlučite skinuti i ne preslikavaju se na kapke. Oduševljena sam kvalitetom i jedne i druge, no zbog navedenih manjih tehničkih stvarčica, ipak prednost dajem Miss Hippie maskari.



OCJENA:

Miss Manga 4+ /5
Miss Hippie 5/5

Imate li neku od ovih dviju maskara? Koja je vaš favorit?

CONVERSATION

9 komentari:

  1. Slažem se, meni je Hippe jako jako jako dobra, a trepavice ti super izgledaju! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je hippie najdraža maskara. Imaš savršen pogled😉

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam probala Miss Mangu, jer mi je Miss Hippie odlična :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hippie nisam probala, jer mi Miss manga nije bas odgovarala. Bas nije bila nista specijalno, i znam da su svi bili u cudu kada sam u jednom svom postu napisala da je necu opet kupiti, i nisam. O miss Hippie slusam bas dosta pozitivnih kritika, pa ce to verovatno biti moja sledeca kupovina.
    Odlican post.

    OdgovoriIzbriši
  5. Miss Hippie izgleda odlično... morati ću ju isprobati <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Hippie mi se cini bolja. Imam jednu Avonovu maskaru koja mi toliko produzi trepavice, kao niti jedna druga i prezadovoljna sam!

    OdgovoriIzbriši
  7. imala sam Miss manga i nije mi se dopala, previse mi je slepljivala trepvice. Sad se ne usudjujem da uzmem ovu Miss hippie

    OdgovoriIzbriši
  8. Izvini, ali kako ti kao makeup blogerka mozes sebi da dozvolis da objavis fotografiju sa onako oguljenim lakom za nokte? Dzaba sve, ali kad ti vidim takve nokte, nemam zelju da te citam jer mi ne ulivas poverenje.
    Shvati ovo kao dobronamerni savet, a ne kao hate

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Anonimno :-) Naravno da neću shvatiti kao hate i hvala ti na dobronamjernom savjetu. Žao mi je što ti je taj detalj slike zasmetao. Naime, ako me pratiš na facebooku onda ćeš znati da svaka dva tjedna religiozno odlazim u salon osvježiti nokte, to je nešto što mi je vrlo važno. No baš kada sam pisala ovaj post, žena koja mi radi nokte je bila bolesna i morala sam ju pričekati da ozdravi (btw živim u mjestu gdje nema puno salona). Zbilja sam htjela objaviti post za svoje čitatelje i nisam htjela da me tako nešto spriječi u izvršavanju moje dužnosti prema čitateljima. Nadam se da znaš da moje znanje o šminki proizlazi iz dugogodišnjeg učenja i testiranja proizvoda i da ne ovisi o laku za nokte, stoga ti tako nešto zbilja ne bi trebalo ulijevati manjak povjerenja :-) Hvala ti svakako na savjetu, obećajem ti da su mi nokti od tada itekako uredni i lijepo nalakirani :-)

      Izbriši

Slobodno komentiraj :)