Noviteti u mojoj kolekciji | Marija Nicole

Prošlo je već zbilja puno vremena otkada sam si priuštila nešto novo u svojoj kolekciji. Mislim da je sada vrijeme da to ispravimo. Nema previše toga, ali ima jedna lijepa mala hrpica koju sam danas odlučila podijeliti s vama.


PREPARATIVNA KOZMETIKA

U mojoj košarici proizvoda za njegu lica našlo se nekoliko novih i nekoliko ponovno kupljenih proizvoda. 
Afroditin tonik za lice ću kupovati opet i opet, i opet, i opet, i tako u nedogled jer je jedan od najboljih proizvoda koje sam srela u posljednje vrijeme. Predivno osvježi lice, hidratizira ga, koristim ga i prije šminkanja i nakon šminkanja. Obožavam ga. 
Još jedan Afroditin proizvod je hidratantna maska za lice. Jednom tjedno, obično petkom nakon posla, volim staviti hidratizirajuću masku za lice. Nadam se da će biti dobra. 
Ponestalo mi je okoloočne kreme koju sam do sada koristila (Baleina) pa sam se odlučila na kupovinu jedne malo skuplje. Čisto da provjerim kako djeluje. Za sada sam jako zadovoljna. 


DEKORATIVNA KOZMETIKA

U Mulleru sam kupila Essence Pure Nude highlighter koji izlazi iz prodaje, a čula sam toliko pozitivnih dojmova o njemu. Isprobala sam ga nekoliko puta, a dojmove ću sačuvati za neku recenziju ako ju želite. :)

Make Up Factory tekuće sjenilo za oči u nijansi 16 Metallic Rose. Ovo je nešto što je definitivno najzanimljivije od cijele ove kupovine i jedva čekam dobro testirati ovaj proizvod. Javite ako želite recenziju.


Toliko je novih tekućih mat ruževa izašlo u posljednje vrijeme da sam jednostavno morala isprobati nekoliko. Pripremam jednu zanimljivu recenziju ovih ruževa tako da neću puno otkrivati. Ovo su redom s lijeva na desno Sleek u nijansi Bittersweet, Deborah u nijansi 09 i Golden Rose u nijansi 05.


I na kraju, ali ne manje važan, Batiste suhi šampon. U svojoj kolekciji već imam jedan Batiste suhi šampon, ali onaj smeđi za brinete. Obožavam taj proizvod i želim vidjeti je li ovaj jednako dobar. Piše da bi trebao dati kosi XXL volumen pa ako vas zanima je li to istina, javite mi.


Jeste li si vi kupili nešto u posljednje vrijeme? Želite li recenziju nekog d ovih proizvoda? Pišite mi :)

CONVERSATION

4 komentari:

  1. Odgovori
    1. Ajme, zaboravila staviti sliku haha. Dodat cu navecer, hvala ti :-)

      Izbriši
  2. Ja sam ti napisala na stranici da stalno korisgtim batiste sampone i najvise tirkizni jer predivno mirise na kokos,a plavusa sam,probala sam i roze sa leptiricima koji su mi VRH kosa posle njih mi je kao sveze oprana,ali neki dan sam kupila ovaj XXL ,i uzasno se razocarala,on daje volumen kosi,ali kosa meni bar od njega nije ni blizu kao kada stavim ostale batiste sampone,ukoci mi kosu i bude kao da sam stavila samo lak,jedva je rascesljam koliko je kruta ,ne znam kakav je tebi?

    OdgovoriIzbriši
  3. Koristim batiste,essence pzre nude hightihter i jako sam zadovoljna.Ove ruzeve nisam probala ali sam cula sve naj naj.Nadam se da cu i ja konacno ih probati.

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)