Proizvodi koji mi nisu odgovarali | Marija Nicole

Vjerojatno imam neku ludu sreću pa mi svi proizvodi koje si priuštim odlično odgovaraju i ne rade mi problem na koži. Ima to veze i s tim što prije svake kupnje dobro proučim ono što želim, a isto savjerujem i vama. Zato smo mi blogerice tu. Upravo zato što se bavim bloganjem i sama testiram neke proizvode baš kako bih vam mogla napisati jedan ovakav post u kojem vas "upozoravam" na proizvode koji meni nisu odgovarali. To se apsolutno ne odnosi na cijeli brand jer sam veliki fan svih brandova koje ću spomenuti u ovom postu. Ali znate, ne može vam uvijek SVE odgovarati. Zbilja sam sretnica jer ih nema puno, ali neki su se izdvojili, bilo svojim pakiranjem ili sadržajem. Da ne duljim previše, krenimo. 


MAKUP REVOLUTION FIKSATOR ZA MASNU KOŽU "OIL CONTROL"

Ovaj proizvod sam kupila iz čiste znatiželje. Imam masnu T-zonu i htjela sam vidjeti hoće li produžiti trajanje makeupa i ukloniti masnoću na kraju dana. Međutim, kao što možete pretpostaviti, to se nije dogodilo. Makeup je trajao jednako kao i bez fiksatora, što mi ukazuje na to da ipak nije dobar za masnokošce. Ja ga koristim tako da njime poprskam kistić prije nego što ga umočim u sjenilo kako bih pojačala pigmentaciju. No, mislim da možete uštedjeti 50 - ak kn i preživjeti bez ovog fiksatora.


L'OREAL DVOFAZNI ODSTRANJIVAČ ŠMINKE S OČIJU

Nemojte me shvatiti pogrešno, ovaj proizvod izvrsno obavlja svoj posao. Čisti šminku vrlo efikasno i ne iritira oči. Ono zbog čega sam ga uvrstila na ovaj popis je njegova ambalaža, odnosno pakiranje. Jednostavno je NEMOGUĆE tekućinu ravnomjerno nanijeti na vaticu jer kapa posvuda! Za jedno oko potrošim toliko puno proizvoda jer mi polovica kapa van vatice. Koristim ga kraće vrijeme, a već je pola bočice prazno. Mislim da je to bacanje novaca. Moj favorit je još uvijek Garnier dvofazni odstranjivač. I po obavljanju posla i po ambalaži. L'oreal, ako čitaš, popravi ambalažu i odlaziš na listu favorita ;)


MILANI FACE & BODY BRONZER

Ljudi moji, ako je ovo bronzer onda svo moje znanje o šminki i kozmetiki pada u vodu. Ovo čudo ima TOOOOLIKO šljokica da to nije za vjerovati. Čak ne onog slatkog shimmera koji vam daje zdravi sjaj nego baš ŠLJOKICA. Ok, situacija je takva kakva jest, kad sam ga već kupila, ajmo ga probati koristiti kao highlighter. Međutim, ni tako ne funkcionira jer su šljokice toliko masivne da naglašavaju SVAKU poru i nepravilnost na licu. Kao da to sve nije dosta, proizvod se toliko trusi i sve te šljokice lete posvuda čim otvorite pakiranje. Definitivno najveće razočarenje.




ESSENCE STAY NATURAL KOREKTOR - nijansa 04 Soft Honey

Na kraju jedan proizvod kojeg sam nedavno isprobala i pomalo se razočarala. Jako volim Essence i njihove proizvode, a odnedavni favorit mi je njihov korektor Stay all day. Prirodno, pomislila sam da će i ovaj biti jednako dobar. Međutim, nije bilo tako. Proizvod je jako mastan i uvlači se u borice ispod oka. Na kraju radnog dana, vratila sam se kući i vidjela da mi je područje oko oka i na obrazima izrazito masno! T-zona mi jest masnija, ali ne baš toliko. Unatoč fiksiranju puderom u kamenu, korektor je toliko mastan da se ta masnoća kroz dan itekako probija na mjesta gdje ste ga stavili. Možda će bolje odgovarati osobama sa sohom kožom, ali ja ću se držati Stay all day korektora koji je puno bolji.


Eto dragi moji, to su svi proizvodi koji mi nisu odgovarali u posljednje vrijeme. Dijelimo li neke? Koji proizvodi vama nisu odgovarali i zašto? Pišite mi :*

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Ni meni Essence korektor nije nikako pasao. Koza mi je suha ali svejedno nije pasao, a nije ni izlazio van iz tubice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne dijelimo proizvode koji su te razočarali..
    Alii, mene nisu odusevile maramice za ciscenje lica(i skidanje sminke) Aveo iz Müllera.
    I nedavno sam kupila Catrice All matt plus puder u nijansi 010.
    Znaci, nijansa je pree.. savrseno mi odgovara. Najbolje od svih pudera. I dugo ostaje na licu. Alii.. prekrivanje mu je nikakvo :/ Time sam malo razocarana.

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)