Recenzija novih mat ruževa | Deborah, Sleek, Golden Rose | Marija Nicole

U posljednje vrijeme nakupilo mi se nekoliko vrlo zanimljivih tekućih mat ruževa. Baš me ulovila neka želja za isprobavanjem ruževa koji su tek izašli na tržište kako bih vam mogla dati povratnu informaciju o njihovoj kvaliteti. Svi ruževi su detaljno testirani i nošeni u raznim uvjetima pa vam s puno samopouzdanja mogu dati potrebne informacije o njima. Isplati li ih se kupovati?


Iz naslova možete vidjeti da se radi o tri tekuća ruža i to Deborah, Golden Rose i Sleek. O svakome više detalja ispod, a sada pogledajmo swatcheve :)


Sva tri ruža se brzo suše u mat finish i predivno su pigmentirani. Samo jednim potezom četkice dobivate predivnu, bogatu boju na usnama. Sleek ruž je u nijansi Bittersweet, Deborah 09, a GR u nijansi 05.

SLEEK TEKUĆI RUŽ "BITTERSWEET"


Ova predivna nježno roskasto breskvasta nude nijansa osvojila me je na prvu. Mislim da nemam niti jednu sličnu boju u svojoj kolekciji ruževa (što je teško za povjerovati). Nanosi se vrlo lagano, aplikator je precizan i dobivate bogatu pigmentaciju jednim potezom. Ruž je vrlo ugodan na usnama i gotovo ga ne osjetite prvih tri sata nošenja. Nakon toga polako počinje dobivati "težinu" na usnama, ali ništa pretjerano neugodno. Nakon nekih pet sati (bez jela) počet će se lagano skidati na kutovima usana, ako ste jeli, to će se dogoditi i prije. Bez obzira na to, jako volim ovaj ruž baš zato jer je ugodan, a nijansa je takva da mi nije problem jednim potezom popraviti nepravilnosti i nastaviti dalje s nošenjem. Cijena između 60-70 kn.
Ocjena 4+/5 


GOLDEN ROSE TEKUĆI RUŽ 05


Radi se o predivnoj, bogatoj, tamnoj, tamnoj bordo ljubičastoj nijansi koja je uživo puno tamnija nego na slici. Isprva me bilo strah upravo zato što je nijansa tooliko tamna, pa ako bude "mrvljenja" ruža to bi mogla biti potencijalna katastrofa. Međutim, kao što ste mogli pretpostviti ruž je neskidiv (ako je to uopće riječ) :) Jednostavno ne mrda s usana dok ga ne odlučite skinuti (a i za to ćete se pomučiti). Napravila sam swatch na ruci, otišla se tuširati i swatch je još uvijek bio na istom mjestu, bez pomaka. Ekstremno je ugodan na usnama i ima lagani slatkasti miris, ništa prenapadno. Doslovno zaboravite da ga imate na sebi. Jedino što moram napomenuti je aplikator koji nije pretjerano precizan pa ćete se s ovakvim tamnim nijansama dosta pomučiti prilikom nanošenja. Osim toga, ruž je nešto fenomenalno. Cijena na Pink Pandi 45 kn.
Ocjena 5 / 5


DEBORAH TEKUĆI RUŽ 09


Ovi Deborah ruževi su me na prvu privukli već slikom na internetu. Isti dan sam pohitala u DM i kupila si ovu prekrasnu duboku, bordo nijansu s puno smeđeg tona. Opet, jedna od boja koju nemam u svojoj kolekciji. Obožavam Deborah mat ruževe u onom klasičnom stick pakiranju (ne tekuće) tako da sam bila izuzetno zaintrigirana kada sam vidjela ovu verziju. Cijena 60-70 kn.
Možda sam opet imala sreće, ali i ovaj ruž se pokazao izuzetno dobrim u postojanosti i kvaliteti. Vrlo je ugodan na usnama, iako ne toliko kao, primjerice, GR ruž. Boja je nešto predivno, oduševljena sam njome. Jednim potezom dobivate predivnu bogatu pigmentaciju na usnama. Traje jako, jako dugo, ali opet neće izdržati neka jače masna jela, što GR definitivno hoće. Vrlo se lako nanosi jer je aplikator dosta precizan. Jako sam zadovoljna ovim ružem i zbilja ga rado nosim.
Ocjena 4+/5


Kako vam se sviđaju ovi ruževi? Imate li kojeg od njih? Kakvi su vaši dojmovi?

CONVERSATION

7 komentari:

  1. Nijanse su predivne! Nisam još isprobala, valjda budem. ☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Gr su odlični, deborah nisam probala, a Sleek ruževi imaju divne nijanse ali mi spadaju u najgore matt ruževe...popucaju na usnama i jako ih osuše, te mi stvaraju one mrvice nakon par sati...kad ih kombiniram s drugim matt ruževima onda su mi ok,ovako nikako...probaj Milani ruževe s PINK pande, odlični su

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidis zanimljivo, ja bas nemam takvo iskustvo sa Sleek ružem. Valjda ovisi od osobe do osobe :-)

      Izbriši
    2. Neznam u čemu je kvaka....dok još nisam isprobala puno različitih ruževa, tada još davno mi je Sleek bio ok...
      Sada nakon brdo isprobanih on je najlošiji, ali ima divne nijanse... Baš šteta. :(

      Izbriši
  3. Divne nijanse! Isprobala sam samo GR i sjajni su. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Seka ima Deborah pa sam ga morala isprobati,dovoljno jako pigmetiran da izdrži sve,ono baš me iznenadilo,ova boja je divna

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)