Recenzija Afrodita Cotton & Silk linije | Marija Nicole

Dragi moji,
nakon nekoliko tjedana odsustva evo me ponovno natrag. Ako me pratite na Facebooku i Instagramu znate da sam bila desetak dana na odmoru i sada se jača nego ikad vraćam svome blogu. Primjetit ćete da sam uvela malo novog dekora na stranicu, a bit će toga još, čim shvatim sve cake uređenja bloga. No, ono zbog čega smo danas tu je recenzija Afroditine Cotton & Silk linije proizvoda za njegu kože. Ove proizvode dobila sam na isprobavanje i sada, mjesec dana kasnije, spremna sam vam napisati svoje dojmove.


Pisat ću vam o sva tri proizvoda zajedno zbog toga što imaju isti sastav i jednako djelovanje na kožu pa nema smisla odvajati ih. Afrodita za njih kaže kako u svome sastavu sadrže pamuk, proteine svile i ulja makadamije što bi trebalo rezultirati predivnim mirisom kao i svilenkastom kožom. 

Moje mišljenje:

Već mjesec dana testiram sve ove proizvode i sada pouzdano mogu reći kako su svi navodi apsolutno točni. Kao prvo, moram istaknuti pakiranje ovih proizvoda koje je toliko elegantno i profinjeno. Dugo nisam vidjela toliko pažnje posvećene izgledu proizvoda. Oduševljena sam!

Prvo što sam morala isprobati bila je kremica za ruke. Vrlo sam izbirljiva kada su u pitanju mazalice za ruke jer ne volim da su "prevlažne" odnosno da su jako masne ili da se teško upijaju u kožu. Afroditina krema ne samo da ima miris kojeg obožavam, već ruke ostavlja mekanima i svilenkastima u roku od nekoliko sekundi. Nema masnoće na rukama, a one postaju glatke i "nježne". Mogu reći kako je od sva tri proizvoda ova krema moj apsolutni favorit. 



Od gela za tuširanje sam iskreno i očekivala puno jer je Afrodita poznata po tome da "rastura" u proizvodima za njegu tijela. Gel predivno klizi po koži i nakon tuširanja ju ostavlja mekanom i nježnom na dodir. Miris je kao i kod cijele linije predivan i, začuđujuće, zbilja se drži dugo na koži. Cijeli dan možete osjetiti taj nježan miris makadamije. Ne isušuje kožu i zbog toga je idealan za osobe koje žele hidrataciju i njegu.

Sapun za ruke je klasičnog izgleda na pumpicu što obožavam jer olakšava korištenje. Kao i ostala dva proizvoda, sapun ima predivan miris, ali moram naglasiti da sam primjetila lagano isušivanje ruku. Ništa drastično, ali svakako vrijedno napomene. Kada nanesem kremicu za ruke, taj osjećaj odmah nestaje. 

*slika preuzeta s Facebook stranice Afrodita Kozmetika Hrvatska
 
U konačnici, proizvodi su me se jako dojmili jer izgledaju elegantno, imaju božanstven miris, a kožu ostavljaju mekanom i njegovanom. 

Ocjene:

Gel za tuširanje 5/5
Krema za ruke 5+/5
Sapun za ruke 4/5

Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda? Što vi mislite o njima? Pišite mi u komentarima :*

CONVERSATION

2 komentari:

  1. I mene je ambalaža baš oduševila, a sami proizvod još nisam isprobala. Koristim Afroditine gelove za tuširanje i zadovoljna sam. Koža mi je suha pa mi je teško pronaći dobar proizvod. Imala sam gel od jojobe, kokosa i sada od arganovog ulja, ali iskreno prva dva su bila puno bolja, ovaj od arganovog ulja kao da mi isušuje kožu. Ako moram birati između ta tri, biram kokos. 😊

    OdgovoriIzbriši
  2. Ambalaža je vrh!
    Isprobala sam kremu za ruke, i ona je od sada moj favorit! Ostale proizvode iste linije namjeravam isprobati.

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)