BEAUTY || Avon ruževi + swathcevi | Marija Nicole



Dragi moji,
predstavljam Vam njihovo veličanstvo, Avon ruževi :) Vjerojatno već po ovoj rečenici znate što mislim o njima. Zbilja nisam dugo naručivala proizvode od Avona i vidim da sam pogriješila. No, krenimo polako. Radi se o tri različite kolekcije ruževa, a svaku ću predstaviti u tekstu ispod.



 AVON HIDROKOLOR 3D RUŽEVI ZA USNE

Na slici 1 je nijansa Hot Pants, dok je na slici 2 nijansa Revenge. Avon za ove ruževe kaže kako potiču mikrocirkulaciju te čine usne punijima. U svojem sastavu sadrži nar, jojbu i kofein što dodatno daje sočnost i hidrataciju usnama. Ja zbilja ne mogu puno proturiječiti jer se u potpunosti slažem s ovim navodima. Ruževi su PREDIVNO pigmentirani, klizne po usnama, hidratiziraju ih i čine mekanima i sočnima. Za kremaste ruževe, jako su dugotrajni i postojani. Ostavljaju onaj stain trag čak i kada prođe mnogo sati nakon nanošenja. Samo ću reći da sam se itekako namučila skidajući swatcheve s ruke. Toliko o postojanosti ;)



AVON ULTRA COLOUR BOLD LIP

Nijansa ovog ruža nosi naziv Red Rave. Jednako kao i kod prethodna dva ruža i ovaj se odlikuje izrazitom pigmentiranošću i postojanošću. Klizi po usnama, ravnomjerno se nanosi i ostavlja usne predivno hidratiziranima. Uživam ga koristiti. 






 AVON GLOW RUŽEVI U STICKU

Nijansa na slici je Sunset Pink. Kada bismo ovaj ruž usporedili s prethodnih tri, ovo je više nekakav balzam u boji nego ruž. Međutim, upravo zbog toga ga volim. Jako lijepo njeguje usne i savršen je za dane kada ne želite brinuti previše o tome je li ruž na mjestu. Predivan je uz neke neutralne, lagane, ljetne lookove jer daje punoću, svježinu i sočnost usnama. Uživam u mackanju njime :)


 SWATCHEVI



 Avon je zbilja pogodio s ruževima, odlični su, povoljni i pristupačni. Toplo Vam ih preporučujem.

Volite li Vi Avon ruževe?

CONVERSATION

16 komentari:

  1. Imam cijelu kolekciju Avonovi ruzeva . Preporucujem ti da probas neke iz njihove Color Trend kolekcije . Za jako male pare dobijes extra ruz . Oni mi se svidjaju zato sto su jako 'mekani' , jedina mana je postojanost , ali meni nije problem ga nanjeti ponovo :) <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se i tebi sviđaju, ja sam baš oduševljena :-)

      Izbriši
  2. Ja obozavam Avon.Koristim sminke,sjajila,lakove,maskaru i kuglice.Ove boje koje si prikazala volim,imam slicne ako ne i iste nijeanse.Jedina zamjerka sta se nezadrze dugo na usnama.♡

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja obozavam Avon.Koristim sminke,sjajila,lakove,maskaru i kuglice.Ove boje koje si prikazala volim,imam slicne ako ne i iste nijeanse.Jedina zamjerka sta se nezadrze dugo na usnama.♡

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim da si ti odusevljena njihovim ruzevima. Ja ih ne koristim, ali cula sam misljenja i preporuke onih koji ih koriste. Nekima je minus bio jer nisu bili bas iste boje na usnama kao u tubi ili pak da ne drze dugo.Iako se meni osobno sviđa ovaj Ultra colour bold, koristila sam jedan u nude nijansi i bila zadovoljna :)
    Proizvodi su im ionako u globalu okej, neki natprosjecno dobri
    <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma Avon je zakon 😎
    Obožavam njegove proizvode.
    Ruževe pogotovo. Imam ih par i zadovoljna sam.
    💙

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, pristupačam cijenom i dobre kvalitete :-)

      Izbriši
  6. Obozavam i koristim Avon proizvode,imam svegaa od Avona i prezadovoljna sam..isto tak,imam par ruzeva i bas su odlicni <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Savršeni su, pogotovo Hot Pants i Red Rave <3

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)