BEAUTY || Moja makeup kolekcija: Rumenila | Marija Nicole

Dragi moji,

trenutno je ponoć i spavam na tipkovnici, ali jako vam želim napisati ovaj post, odnosno, želim započeti ovu mini seriju postova. Dakle, započinjem s predstavljanjem svoje makeup kolekcije dio po dio, a danas krećemo od rumenila :) 


Kroz ovu mini seriju postova, pokazat ću vam sve proizvode koje imam u kolekciji i u čemu ih čuvam. Rumenila držim s bronzerima, a njih ću predstaviti u sljedećem postu, tako da ću vam tada pokazati u čemu se nalaze. Nadam se da će vam se ova ideja svidjeti jer ćete dobiti puno korisnih informacija, mini recenzija i preporuka.

MAKEUP REVOLUTION PALETE U NIJANSI HOT SPICE & ALL ABOUT PINK

Ove palete sam kupila s Pink Pande jer sam mislila kako mi BAŠ treba još rumenila. Khm, khm. Međutim, jako mi je drago da sam naletjela na njih jer im je kvaliteta VRHUNSKA. U paletama dobivate šest rumenila i dva predivna highlightera. Hot Spice je više breskvasto, nude, bronzi paleta, dok je All about pink više ružičasto breskvasta. Obje su predivne, a rumenila su IZRAZITO pigmentirana takod a vam savjetujem da budete vrlo oprezni prilikom nanošenja. Najbolje da lagano umočite kist, otresete višak i tek tada nanesete na lice. Cijena ovih paleta je 68,90 kn.

WET'N'WIL & ESSENCE & IQ COSMETICS

Zatim imam ova tri rumenila, redom s lijeva na desno: Wet'n'Wild (Pearlescent Pink), Essence (Autumn Peach), IQ cosmetics (Rose). Wet'n'Wild rumenilo je izrazito pogmentirano pa MORATE imati laganu ruku s njime. Ovo rumenilo volim jer u sebi sadrži lagane šljokice koje daju predivnu svježinu licu i ne morate stavljati highlighter ako vam se ne da. Essence rumenilo volim jer je jedno od onih koji nisu pretjerano pigmentirani, ali BAŠ zato su mi dragi. Ponekad želim samo lagani blush na obrazima i tada posegnem za ovim proizvodom. Također, ako imam jako naglašene oči i usne, koristim Essence rumenilo jer mi daje dovoljnu količinu pigmentacije za takav look. IQ cosmetics mi je također jako drago rumenilo. Nijansa je baby pink s malo breskvastog podtona. Jako je pigmentirano, kvalitetno, i ima ga puno u tubici. Možete ga kupiti u Bipi.


MAKEUP REVOLUTION - DESIRE
Ovo je Makeup Revolution tekuće rumenilo u nijansi Desire. Kupila sam ga preko Pink Pande jer me strašno zaintrigirao pojam tekućeg rumenila. Drago moje dame, ovo je rumenilo FENOMENALNO za one dane kada vam se ne nosi puno šminke i kada samo želite malo boje na obrazima. Predivno se upija, dugo traje, ne "sjedi" na licu nego izgleda jako prirodno. Cijena 37, 90 kn.


U konačnici, mislim da sam jako dobro prošla s odabirom svojih rumenila. Sve ih jako volim, kvalitetni su i definitivno bih svakog od njih preporučila vama. Kako vam se čini moja kolekcija rumenila? Imamo li neke iste? Koja su vaša najdraža rumenila?

CONVERSATION

18 komentari:

  1. Pozzz draga
    Kolekcija je extra.Svakakvih bojica ima.Jako ljepo.Ovaj tekuci sta spominjes nebi se usudila probati 😜 ehehehe...
    Ja koristim avon rumenilo i jako sam zadovoljna.♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se na početku jako bojala tekućeg rumenila, ali je jako suptilno i prirodno na licu. Pokušaj ako dođeš u priliku :-)

      Izbriši
  2. Ja ti koristim rumenilo jedno po jedno. Kada imam jedno otvoreno- ne kupujem drugo dok ga ne potrosim. Dobro, sada imam dva Rumenilo. Aura u nijansi 212 Cotton Candy i Farmasi (ne znam točno ime nijanse), i još 4 neotvorena (tek sam se nedavno sjetila da ih imam - nije nikakva marka, dobiju se u onom koferu za šminku i muzev je poklon pa sve i da ne valjaju -a valjaju, dobra su). I naravno, najviše volim roze nijanse rumenila iako moram priznati, imam i dva neka breskvasta, i oduševila su me. Bas iznenađujuće!
    Meni rumenilo dosta dugo traje. Zbilja ono..
    Ali volim čuti dobre preporuke i samo ih bilježim na wish listu. 😉
    Zanima me vise o tekućem rumenilu. Kako se nanosi?
    💝

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, blago tebi kad možeš čekati da potrošiš jedan da bi koristila drugi, ja nisam tako jaka ;-)Tekuće rumenilo koristim tako da na ruku kapnem 3 kapi i lagano s kistom (bockalicom) nanosim na lice. Važno je da se ide polako, a ne odmah direktno na lice jer je dosta pigmentirano. Ali je preeedivno <3

      Izbriši
    2. Pa mogu. Nemam problema s time.
      Ne volim gomilati proizvode općenito, a rumenilo dosta dugo imam tako da... 😂
      A da ih imam više, ne bih se mogla odlučiti koje ću. Haha
      Aj sad imam dva otvorena pa mi je i to već muka. xD
      Oba su divna i teško mi se odlučiti koji staviti 😂
      💖

      Izbriši
  3. Već duže vrijeme koristim Essence silky touch blush u nijansi babydoll. Dobila sam ga na poklon od prijateljice i jednostavno ga obožavam zato što kao što si i sama rekla nije prepigmentirano pa ga mogu koristiti i kada imam jači make up 😊❤

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepa kolekcija :) Ja obožavam rumenila i to je jedna od beauty stvari kojih mi nikada nije dosta makar znam da ih imam previše :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim da dosta trgujes na Pink Pandi :D ja imam samo njihovu MUR Iconic 3 paletu i jos uvijek sam u dvojbi jesu li tonovi identicni originalu i upitna mi je malo trajnost....ali o tom po tom.
    nikad nisam ni cula za tekuce rumenilo pa sam se sad malo iznenadila haha.
    Ja koristim uglavnom Essenceovo rumenilo i stvarno sam jako zadovoljna, pigment super, trajnost jos bolja.
    Iako mi je draze nekako umjesto rumenila nanijeti malo bronzera :)
    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se po prvi put sisrela s tekucim rrumenilom sad, ali sam oduševljena :-) I ja ponrkad volim samo malo bronzera i highlight, taman za ljeto :-)

      Izbriši
  6. Vidim da voliš MUR, pa ti preporučam njihov The matte blush, posebno nijansa Nude :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čuula sam da su odlični, morat ću probati, hvala na preporuci :-*

      Izbriši
  7. Imam ovu MUR paletu Hot Spice i većinu Wet n Wild rumenila i The matte blush Nude i Beloved. Odlični su svakako isprobaj. Hehehe Wet 'n'Wild su mi isto odlična rumenila. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne koristim rumenila , neez sto ali je tako :) aaa tvoja kolekcija je predivna , ako se odlucim na potez da koristim rumenila sigurno ce biti jedan od ovih <3 <3 :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Rumenila bas ne volim puno vise bronzere i hajlajtere <3

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)