FASHION & BEAUTY || Outfit & Makeup of the day | Marija Nicole

OUTFIT OF THE DAY

OK, PRETJERUJEM S CVIJETNIM UZORKOM!!! Ovo je zadnja, obećajem. Kada sam toliko luda za tim haljinicama ove godine. :)

Haljina - S.Oliver s cvijetnim uzorkom (naravno). 
Naočale - Plodine, 85 kn (najbolje koje imam!)
Cipele - PittaRosso 270 kn (iz prošlog fashion posta)
Torbica - lokalna trgovina, ali luda sam za ovim torbicama koje se mogu prebaciti preko ramena, a da su vam ruke slobodne. Yay :)




MAKEUP OF THE DAY

LICE
Bourjois Healthy Mix puder u nijansi 53
Eveline Art Scenic 3u1 korektor
Bourjois Healthy Mix puder u kamenu u nijansi 53
Essence Secret Party bronzer u nijansi Glow of my life
Makeup Revolution Hot Spice paleta rumenila
Makeup Revolution Ultra brightening contour kit - highlight nijansa

OČI
I Heart Makeup paleta u nijansi Chocholate Vice

OBRVE
Essence sjenilo u nijansi No cream, no sugar
Essence "Make me brow" gel za obrve

USNE
Essence lipliner u nijansi 05 Lovely Frapuccino
Estee Lauder ruž u nijansi 120 Desirable

CONVERSATION

21 komentari:

  1. Ma bas pravo ljetna oblekica.. Lijepa si 😊

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti bas stoji haljinica :)
    Iii lijepo nasminkana!
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. ajme haljinicaaa, predivna :) i samo da nadodam, cvjetica nikad dosta! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Torba i haljina su odlične,a make up također. :* <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobra mi je torbica <3
    Fb Rimoldi Marija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obožavam ovakve koje ne moram nositi u rukama, čine život lakšim haha

      Izbriši
  6. Ja jako volim cvetice...haljinica je preslatka ♡

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan stailing super pravo ljetni. I ja volim cvjetne dezene...Lezerno i mladelacki. Sminka super nista previse pa ljeto je... 💝

    OdgovoriIzbriši
  8. Obozavam cvjetne uzorke
    Tako da nezamjeram ti u tome 😉
    Jeli ljeto ili ne ♡
    Sminka super

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, pa da, ljeto je savršeno doba za ovakve uzorke i haljinice :)

      Izbriši
  9. Obozavam cvjetne uzorke
    Tako da nezamjeram ti u tome 😉
    Jeli ljeto ili ne ♡
    Sminka super

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam si jučer kupila 3 haljine cvjetnog uzorka. Haljine su bez naramenica i naprijed kraće a iza duže. Tj do poda skoro.
    To obožavam. I konačno sam ih nasla. Sve tri su istog kroja ali drukčijeg uzorka.
    I to često radim. Tako kupujem 😂 sve sto mi se svidi uzmem odmah u par boja haha 😂😂
    💜

    OdgovoriIzbriši
  11. Preljepa si , a meni se torba jako svidja <3 <3

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)