BEAUTY || Kako savršeno prekriti podočnjake | Color correcting + Sve o korektorima + Demo | Marija Nicole

 Dragi moji,
nedavno sam vas na facebooku pitala koji vas kozmetički problem najviše muči kako bih vam pokušala pomoći nekim korisnim savjetom. Osim makeupa na vrućini o kojem sam pisala u jednom od prethodnih postova, velika većina vas je rekla kako ih muči efikasno prekrivanje podočnjaka. Vaša želja meni je zapovijed. Danas vam donosim pregled svojih korektora i jedan demo na koji način ja prekrivam podočnjake. Ponovno ću vam napomenuti kako je ovo full prekrivanje, dakle za posebne prilike kada ne želite niti p od podočnjaka cijeli dan. Inače je dovoljno staviti malo tekućeg korektora, fiksirati puderom u kamenu i gotovo. Za sve dame koje žele dublji uvid u prekrivanje, krenimo. :)


MALO O KOREKTORIMA

Korektori imaju dvije svrhe, posvjetljivanje i prekrivanje. U posljednje vrijeme se korektori koji su mnogo tamniji od vaše puti koriste i kao bronzeri, ali o tom potom. Za prekrivanje prištića koristite korektore koji su u boji vašeg tena, a za posvjetljivanje koristite one koji su jednu do dvije nijanse svjetliji od vašeg tena. Međutim, postoji i color correcting koji podrazumijeva neutraliziranje određenih boja njihovom komplementarnom nijansom. Crvena neutralizira ljubičaste tonove, zelena crvene, breskvasta je za lagano posvjetljivanje, a u posljednje vrijeme se javlja i shimmer bijela koja služi kao highlighter. Evo dva primjera color correcting paleta od Freedom Makeupa i Wet'n'Wilda. Za potrebe tutoriala, koristit ću Wet'n'Wild paleticu. 


1. korak - Hidrazitiranje područja ispod očiju

Apsolutno obavezno! Ja koristim laganu Baleinu hidratantnu okoloočnu kremicu jer mi to područje nije pretjerano suho, ali ako imate jako suho područje oko očiju, koristite neku bogatiju kremicu. Prije nanošenja korektora, pričekajte da se krema u potpunosti upije. 

2. korak - Color correcting

Crvenkastu nijansu sam nanijela točno u kut oka i mrvicu ispod, breskvastu nijansu sam nanijela ispod cijelog oka u gornjem dijelu obraza, bijelu na vrh jagodica obraza i zelenu oko nosa gdje obično svi imamo crvenilo. Evo malo ludih slika za primjer. Sve izblendamo namočenom beauty spužvicom.


 3. korak - Tekući korektor

Kada ste napravili color correcting, slijedi tekući korektor u svijetlijoj nijansi. Ja ovdje koristim Aurin korektor, ali obožavam i Eveline 3u1. Nanesite na područja kao na slici i ponovno izblendajte spužvicom. Ponovno napominjem, ovo je jako puno korektora i samo je za posebne prilike, zbilja vam nije potrebno sve ovo svaki dan. 


4. korak - Fiksiranje korektora 

Ja koristim Manhattan puder u prahu i pomoću mokre spužvice nanosim dovoljnu količinu na područje gdje sam nanijela korektor i ostavljam da se peče 2 - 3 minute. Na ovaj način možete biti SIGURNI da se korektor neće maknuti cijeli dan! Ako niste za baking metodu, onda samo puderom u kamenu lagano prijeđite preko područja gdje ste nanijeli korektor. 


I to je to, nanesite svoj uobičajeni makeup na ostatak lica i možete biti sigurni da se podočnjaci neće vidjeti sve dok ne skinete šminku.  


Kako vi prekrivate podočnjake? Imate li problema s time? Muči li vas još neki kozmetički problem?

CONVERSATION

24 komentari:

  1. Odličan post i sup savjeti <3 :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti je post! Ja nemam pretjerano problema s podocnjacima, ali ponekad imam neki crveni pristic (crvenilo izazovem sama jer ugl.sama radim operacije po licu haha) koji ne mogu bas dobro prekriti. Trenutno koristim korektor od Catricea i super je, ali veeelika mi je zelja isprobati Aurin korektor. 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, jooj, nemoj si radit operacije na licu, to je najgora moguća opcija :)Čula sam da je odličan taj od Catrice, ali nisam imala priliku isprobati, možda kada potrošim zalihe ;)

      Izbriši
  3. Ovo si odlično odradila. Sa slikama pogotovo. To je vrlo korisno.
    Evo i srce 💙 a ako se to plavo srce ne vidi, evo onda "fejs srce <3
    Da se razumijemo, i da nema trenutne tvoje nagradne igre, svejedno bi došla na Blog I komentirala ovaj post.
    Ali kad već imaš igru i kad ja svakako idem na Blog, pa evo.. komentirat ću 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja, hvala ti puno na lijepim riječima, vidim oba srca i evo i tebi dva od mene <3 <3

      Izbriši
  4. Super post obožavam baking metodu... hvala bogu na drag queen maštovitim otkrićima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem, područje ispod očiju mi nikad nije bolje izgledalo uz pomoć te metode haha

      Izbriši
  5. Stvarno si si dala truda, odličan post! Pazi samo na okoloočne kremice jer ih je dosta fotosenzitivno.
    Zainteresirala si me za wnw paleticu, izgleda dosta pigmentirano. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tii, puno mi znači to što ti se sviđa post :) WnW paletica je meni odlična, iskreno puno bolja od Freedom palete, isprobaj :)

      Izbriši
  6. ja imam problema s tamnim podočnjacima od uvijek i stalno sam u potrazi za odgovarajučim korektorom i puderom inače super post <3
    fb Rimoldi Marija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imaš jako tamne podočnjake onda bi ti ovaj color correcting s korektorima u boji mogao pomoći, probaj. Hvala ti :*

      Izbriši
  7. Post ti je pun pogodak,imam tamne podocnjake ponekad i isprobat cu ovaj s korektorima u boji..volim tvoje savjete i primjenjujem ih kada su mi potrebni,iako ih mozda ne lajkam svaki put sve,ali volim sve procitati.. <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobar savjet kako prekriti podočnjake, inače uvijek mučim muku sa tim. Imam dosta naglašene podočnjake i malo koji proizvod mi pomaže. <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Slikice su prve bas fora 😉
    A makeup je super.Tako dobro da se podocnjaci i nevide.Odlicno slozeno u postu.Jako dobro i precizno objasnjeno ♡

    OdgovoriIzbriši
  10. Slikice su prve bas fora 😉
    A makeup je super.Tako dobro da se podocnjaci i nevide.Odlicno slozeno u postu.Jako dobro i precizno objasnjeno ♡

    OdgovoriIzbriši
  11. ovo izgleda super! mislim, potpuno su prekriveni podocnjaci, sto je u mojem slucaju gotovo nemoguce jer mi se korektor dosta cesto zna otopiti :/ dobar savjet, pokusat cu napraviti ovo pa da vidim hoce li mi izdrzati haha <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Volim korektore,ali kao sto si i ti sama napomenula ne za svaki dan,vec samo kad su posebne prilike. ♡

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni je najbolji Catrice korektor u 4 nijanse odlican je i nakon njega stavim Vichy Idealia tekuci puder i Max Factorov puder u kamenu...nakon njega bronzer k rumenilo i spremns sam...Odlican post i super savjeti. FB: Jasna Jurić 💝

    OdgovoriIzbriši
  14. ti si divna i ja bih jako volela da me ti nasminkas,mislim da bih bila kao milion dolar <3

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)