FASHION || Fashion haul - proljeće / ljeto pt.2 | Marija Nicole

 Dragi mojii,

danas Vam donosim post u kojem je većina stvarčica koštala točno....35 kn. Da, da. 35 kn. Želim Vam pokazati koliko se lijepih modnih dodataka i odjeće može iskombinirati uz malo novaca i puno volje :) Neki odjevni predmeti su kupljeni u Rijeci u Robnoj kući Ri tako da, ako ste iz Rijeke, pohitajte u robnu kuću u dućančić gdje je sve po 35 kn i odaberite si nešto lijepo. Krenimo :)

Haljina cvijetnog uzorka (šok) bez naramenica. Uža je u području grudi i trbuha, dok ispod lijepo pada uz tijelo. Rijeka, Robna kuća Ri, 35 kn.


Majica bijelo crne boje koja mi se posebno svidjela jer je drugačija od ostalih. Sprijeda izgleda kao obična majica, ali straga  ima prozirnu čipku ukrašenu crnim mašnicama. Preslatka je. Rijeka, Robna kuća Ri, 35 kn.



Obična crna majica sa srebrnim detaljima. Materijal je odličan za ove vruće dane jer lijepo reducira znoj (ne dobije neugodan miris) pa sam ju prvenstveno kupila za potrebe posla u ovim vrućim mjesecima. Rijeka, Robna kuća Ri, 35 kn.


Kratke hlačice koje gledam već duuugo u New Yorkeru i odlučila sam ih konačno kupiti. Mislim da su ovo najudobnije i najkvalitetnije hlačice koje imam. Cijena 119 kn.


Japanke iz Deichmanna, obične, udobne, za na plažu. Cijena 35 kn.


I na kraju cipelice koje OBOŽAVAM i nosim STALNO! Kupljene su u PittaRossu. Inače im je cijena 320 kn, ali sam ih taman našla na popustu za 270 kn. Imaju mekanu podlogu pa Vam nije teško stajati na nogama cijeli dan. Ovo su jedne od onih cipela u kojima bih i spavala da mogu. :)

CONVERSATION

31 komentari:

  1. Juh kako mi se svidjaju ove cipelice :O :) Izgledaju tako jednostavno a isto tako elegantno :) ja bih ih bez razmisljanja kombinirala uz dnevne varijante ali bih ih 100% nosila i uz neku elegantnu haljinu za vecernji izlazak :) <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, i meni se jako sviđaju, ne skidam se iz njih. A tek udobne :-)

      Izbriši
  2. Cipelice su odlicnee :) ali i sve ostalo ti jako lijepo pristaje. :)
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno, sve mi se sviđa, i sve ti dobro stoji! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Omjer cijene i kvalitete odlican jako poucan post. Sviđa mi se haljinica i majice jer njih nikad dosta...odlicna si nastavi tako
    Jasna Jurić FB

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti sve stoji. Volim kad je nešto jeftino, a dobro nije uvijek sve u cijeni. Sviđa mi se tvoj stil odjevanja. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja to volim, zbilja ne trebaju biti ekstremni skupe stvarđice da bi bile dobre :-)

      Izbriši
  6. Super je ova majica što iza ima mašnice <3
    FB Rimoldi Marija

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas si zgodna i super ti stoji..najvise mi se svidaju hlacice jer ih i ja obozavam i imam dosta takvih :)
    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga. I ja sam fan hlačica, ko stvorene za ljeto :-)

      Izbriši
  8. super stvarčice su kupila. ona bijela majica je predivna. šteta što sam daleko. iako majica imam stvarno hrpu, nikad ih nije dosta. ;) <3

    OdgovoriIzbriši
  9. super stvarčice su kupila. ona bijela majica je predivna. šteta što sam daleko. iako majica imam stvarno hrpu, nikad ih nije dosta. ;) <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Lijepe stvarčice za malo novčića! ❤

    OdgovoriIzbriši
  11. Japanke i hlačice su baš fora,što jednostavnije to bolje. :) :* <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Stvari su divne, ali zavidim ti na liniji :) <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivno ♡
    Stvrano ti sve ljepo stoji ♡♡♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivno ♡
    Stvrano ti sve ljepo stoji ♡♡♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  15. Slazem se s ovim odabirom! pravo ljetno, ali ono sto je meni jos bitnije je da nije nista skupo. definitivno mislim da cijena ne određuje kvalitetu, a u nekim slucajevima i ljepotu
    :)
    <3

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)