BEAUTY || Proizvodi koje sam potrošila + Dojmovi / Usporedba | Marija Nicole



Krrenimo odmah na stvar :)

KOSA

Schauma Repair & Care šampon - ODLIČAN šampon. Unatoč tome što jako često mijenjam šampone, ovoga bih definitivno ponovno kupila. Kosa fino miriši, dugo je čista, svilena i mekana. Uživala sam u korištenju ovog proizvoda.

Aiko šampon - Možete ga kupiti u Mulleru, a ovaj je namijenjen obojanoj kosi. Nisam primjetila da mi nešto produžava boju na kosi, ali je bio solidan za vrijeme korištenja. Mislim da ga ipak ne bih ponovno kupila jer ima boljih. 

Batiste suhi šampon - SPAŠAVA ŽIVOT! Mislim da vam to dovoljno govori. Jednostavno proizvod bez kojeg ne bih mogla zamisliti život. Daje volumen, brzo se upija, ostavlja kosu kao da je tek oprana, a miris...predivan i jako dugo traje. Ako još niste, isprobajte ovaj proizvod jer ćete se zaljubiti kao i ja. Možete ga kupiti na Pink Pandi ili u Bipi. 



LICE

Vlažne maramice - Od svih ovdje na slici, najbolje su mi bile Essence i Balea plave vlažne maramice. Ove druge zbilja ne bih nikada ponovno kupovala jer su presuhe i ne čiste lice koliko bih ja to htjela.





Blazinice - Na slici su Nivea i Lolete. Iako jako volim Niveu, ipak moram priznati da su mi Lolete blazinice najbolje od svih koje sam do sada probala. Jako su mekane, nježne na koži lica i očiju i jednostavno ih obožavam.  


Afrodita tonik na bazi aloe vere -  Ovo je još jedan moj holy grail proizvod. Uživam ga koristiti u ovim ljetnim mjesecima jer je lagan, osvježavajuć, brzo se upija i ostavlja kožu hidratiziranom i nahranjenom. Već sam kupila novu bočicu :)

Garnier micelarna vodica - Ovo je nešto bez čega ne bih mogla zamisliti rutinu skidanja šminke. Postala je nezaobilazan dio čišćenja lica i mogu reći da svoj posao obavlja odlično. Već imam novu u kolekciji :)


Dvofazni odstranjivači šminke s očiju - Apsolutni favorit kojeg sam već ponovno kupila je Garnier dvofazni odstranjivač šminke. Puno je laganiji, puno bolje radi svoj posao i manje moram trljati oko s njime, što mi je izuzetno važno. 


MAKEUP

Essence liquid Ink tuš - NAJBOLJI na cijelome svijetu, imam već drugu tubicu, a ova mi je već...4,5 po redu. Definitivno isprobajte :)

Eveline sjajilo - Nažalost ovo sjajilo mi je bilo apsolutno neupotrebljivo. Ljepljivo, nije imalo ugodan miris, jednostavno ne. Sigurno ga neću ponovno kupovati. 


Što ste vi zadnje potrošili? Imamo li neke zajedničke favorite?

CONVERSATION

21 komentari:

  1. Takoder cesto mijenjam sampone kako bih pronasla pravi koji odgovara mojoj kosi,i probala sam taj kao ti i pokazao se dobrim..isto koristim blazinice Lolete i Garnierovu micelarnu.. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam nakon 5 godina korištenja H&S šampona i regeneratore odlučila naći neki novi.
    Trenutno koristim Guhl iz Mullera a mužu sam uzela Aiko sampon (za sve vrste kose) pa ću ga i ja probati. Njemu je dobar bilo koji i ne žali se na moj odabir. Iako često zna posegnuti za mojih šamponima i gelovima za tuširanje, haha
    Blazinice koristim sve. Bas ono sve. Brzo ih trošim i nemam neke omiljene. Sad imam Cien iz Lidla. Prije njih neke iz Plodina i tako. To mi nije bitna marka. Gledam da su povoljne. A svake imaju samo jednu namjenu pa..
    Jesu to vlažne maramice za skidanje šminke ili općenito samo vlažne maramice?
    Ja imam micelarne maramice Balea. Za skidanje šminke s lica su ok. Ali za oči.. ništa. Tu koristim Afrodita uljni odstranjivac make upa s očiju. Bas je dobar.
    Ali micelarne maramice svakako valja imati u torbi. Za svaki slučaj 😂
    i ja koristim Batiste. Odličan je!
    💛

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim na maramice za skidanje šminke, njih koristim isto samo za lice, za oči već pretpostavljam da ne djeluju :-) Sviđa mi se ta preporuka za Afroditin odstranjivač, probat ću ga ;-)

      Izbriši
  3. Slazem se oko nekih proizvoda definitivno. Npr Schauma samponi su za moju kosu cak odlicni i probala sam ih vecinu i svaki ima isti ucinak- mekana,mirisljava kosa. Tako da ti toplo preporucujem i ostale bocice jer mislim da se neces razocarati :)
    Umirem od zelje da probam ovaj Batiste sampon za suho pranje. KOliko ti on drzi, tj nakon koliko dana poslije njega peres kosu? Moja kosa je masna pa imam potrebu jako cesto je prati pa mi se cini da bi ovaj sampon meni bio spas.
    U planu mi je kupnja micelarne vodice jer je tesko skinuti ovoliku kolicinu sminke s mog lica haha.
    I slazem se za Essenceov tus jednostavno najbolji,najprakticniji i najjeftiniji! Vec si ga hvalila i potpuno dijelimo misljenje :)
    <3

    OdgovoriIzbriši
  4. OboŽavam Garnier micelarnu i Afrodita losion s aloe verom,Schauma šampon mi je preloš dobijem od njega perut <3
    Rimoldi Marija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A vjerujem, da. Ovisi o tipu kose. Drago mi je da se i tebi sviđa micelarna i tonik ;-)

      Izbriši
  5. Odlican post ♡
    Ja takoder cesto mjenjam samoone ua kosu pogotovo ljeti.Ali mi je naj naj za moju kosu Elseve u crvenoj ambalazi.Imamo zajednickr favorite to je Garnier micelarnu jako je dobra.Blazinice kupim one velike za bebe u dm kostaju oko 14 kn.ili lola baby blazincr meni su ok.Mekane su sto mi se svida kod njih.Batiste probala i odusevljena sam.Ove druge proizvode nisan pa ni necu jer ako ti kazea da nisu nesto,ona i nisu.❤

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post ♡
    Ja takoder cesto mjenjam samoone ua kosu pogotovo ljeti.Ali mi je naj naj za moju kosu Elseve u crvenoj ambalazi.Imamo zajednickr favorite to je Garnier micelarnu jako je dobra.Blazinice kupim one velike za bebe u dm kostaju oko 14 kn.ili lola baby blazincr meni su ok.Mekane su sto mi se svida kod njih.Batiste probala i odusevljena sam.Ove druge proizvode nisan pa ni necu jer ako ti kazea da nisu nesto,ona i nisu.❤

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno si puno toga potrošila, svaka čast! :) Uživala sam u postu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Često kupujem stvari na sniženjima pa tako i beauty proizvode. Trenutno koristim Nivea blaznice, a često kupujem Cien blaznice iz Lidla.
    Od šampona za kosu najčešće koristim Garnier, a ovisno o potrebi to bude za suhu kosu ili za perut.
    😊 ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanima kakvo su ti Garnier šamponi, morat cu probati :-)

      Izbriši
  9. Dosta potrošenih proizvoda, ja baš volim empties postove pa sam baš uživala čitajući. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako dobra recenzija svih potrošenih proizvoda ❤

    OdgovoriIzbriši
  11. Batiste suhi šampon je i moj favorit, stvarno me spasi kad zagusti. :) ❤

    OdgovoriIzbriši
  12. baleine maramice koristim,garnierovu miceralnu i saumin sampon ali roze mirror glos 24h <3

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)