BEAUTY || NEW IN - PINK PANDA & MULLER | Marija Nicole

Dragi moji, 
danas ću Vam predstaviti jedan new in u mojoj kozmetičkoj kolekciji. Dugoo nisam kupovala makeup i zato sam se sada odlučila malo počastiti, a i ponestalo mi je nekih zaliha. Neke proizvode sam već koristila nekoliko puta oa ću Vam moći reći dojam.


MULLER
U Mulleru sam si kupila nekoliko potrepština. Prvi je ovaj Essence waterproof liquid ink tuš. Ovo mi je već 4-5 tubica i ne mičem se od njega. Cijena oko 21 kn. Zatim jedna Catrice gel olovka u zlatnoj boji. Ajme kako je ovo malo čudo odlično, pigmentirano, lako se nanosi, ostaje na kapku, preporučam. Cijena oko 25 kn. Jedno Labelo jer mi je to uvijek potrebno u torbici i Neutrogena vlažne maramice. Ove maramice ne preporučujem za svakoga. Izrazito puuuno imaju alkohola u sebi. Ali kada kažem izrazito, onda mislim još duplo više od toga! Imaju jaki alkoholni miris i nikako ih ne preporučujem osobama s osjetljivom kožom. Međutim, upravo zbog tog alkohola skidaju šminku u stotinki! Na mome licu nisu izazvale nered, a olakšale su mi proces skidanja šminke, tako da, preporučam, ali uz oprez.


PINK PANDA
Nisam dugo naručivala s Pink Pande pa sam se odlučila malo počastiti. Prvi proizvod kojeg sam si uzela jest ovaj Batiste suhi šampon. Ovo mi je drugo pakiranje i ne mogu zamisliti život bez njega. LOVE IT. Cijena 29,99 kn.


Makeup Revolution Shimmer Bricks Radiant highlighter. O ovome sam čula toliko puno pozitivnih recenzija da sam ga morala i sama uzeti. Za sad sam ga samo swatchala, a ako želite posebnu recenziju, pišite mi u komentare. Cijena 37,99 kn. Dobila sam i MUR mono sjenilo u predivnoj tamno ljubičasto plavoj nijansi. Cijena 14,90 kn.


Dva proizvoda za usne. Jedan je tekući ruž od The Balma u nijansi Doting. Cijena 142,90 kn. i W7 tinted lip moisturizer koji bi trebao njegovati usne i usput im dati malo boje. Cijena 29,99 kn. Ako želite recenzije, znate što Vam je činiti :-)


Real Techniques kist za nanošenje pudera i tekućih proizvoda. Isprobala sam ga samo jednom, ali WOW!! Kakav efekt, kakvo lako i precizno nanošenje. Mislim da će mi ovo postati najdraži kist za lice u kolekciji. Inače je cijena 115 kn, ali sam ga dobila na akciji za 45 kn, prilično dobra ponuda.


I za kraj jedna Montagne maska za lice s aloe verom koju obožavam i imam već u kolekciji. Cijena joj je 11,90 kn. Preporučujem ove maske.


Eto, to je sve. Ako želite recenziju bilo kojeg proizvoda, pišite mi u komentare. Što Vam se najviše sviđa? Jeste li si Vi nešto priuštili u posljednje vrijeme? :-) 

CONVERSATION

18 komentari:

  1. Oooo pa fino si se počastila!!! Stvarno dobra ponuda za kist!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno sam zadovoljna kupnjom, dugo nisam ništa kupovala i mislim da je bio red ;)

      Izbriši
  2. Jako me zanimaju dojmovi za ovaj kist <3
    Fb Rimoldi Marija

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam isto odana ovom essence tusu za oci,cak sam nedavno procitala post jedne blogerice koja ga ne preporucuje jer ne valja,a meni nije jasno jer je stvarno dugotrajan i ima super cetkicu.
    O labellu sam ovisnica, stalno ga moram imati uza se :P
    I silno me zanima ucinak ovog Batiste sampona, sviiii ga hvale, preznatizeljna sam :D
    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, ja ne znam kako ga netko može ne voljeti, ja sam ovisna o ovom tušu. Batiste ti toplo preporučujem, ima u još različitih pakiranja. Prefino mirišu, kosa je mekana, kao tek oprana, odličan proizvod :)

      Izbriši
  4. Obožavam waterproof maskare i tekuće tuševe (pogotovo od Essencea☺) jer mi samo oni uspijevaju ostati savršeni tokom cijelog dana na ovakvim ljetnim vrućinama ❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam probala ni jedan proizvod koji si spomenula, al' mislim da cu kupiti Neutrogene vlazne maramice, pa da vidim kako ce meni sluziti, uzivaj u proizvodima. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su odlične maramice za skidanje šminke, ali zbiilja imaju jako puno alkohola i jak miris, tako da budi oprezna :)

      Izbriši
  6. Super ulov. :)
    Kist i maska naj. <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican ulova za kist 👍
    Neka si se pocastila i trebas,moramo misliti na sebe.Ako budes pisala mene zanima kakav je kist.♡
    I ostale stvarcice su super

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dogovoreno draga. Bit ce dojmovi ovdje ili na Facebooku :-*

      Izbriši
  8. Odlican ulova za kist 👍
    Neka si se pocastila i trebas,moramo misliti na sebe.Ako budes pisala mene zanima kakav je kist.♡
    I ostale stvarcice su super

    OdgovoriIzbriši
  9. Fino si se počastila. Zanima The Balm ruž. 😍
    💖

    OdgovoriIzbriši
  10. Kaze za Batiste suhi šampon da ne mozes zamisliti zivot mene njega , znaci dobar proizvod ? Kupila bih sebi , ali bi voljela cuti opsirnu recenziju o njemu :) <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Zanima me ta maska za lice..isprobala sam sve i svasta i jos uvijek sam u potragi za dobrim proizvodom za lice.. <3

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)