BEAUTY || Kako odabrati savršen tekući puder za svoj tip kože? | Marija Nicole

Dragi moji,

donosim Vam post za kojeg se nadam da će pomoći velikom broju mojih čitatelja. Ovo je vrlo traženi post pa ću dati sve od sebe da Vam što bolje dočaram i objasnim tematiku. Tekući puderi su velika nepoznanica kada govorimo o početnicima i šminkanju. Čak se i ljudima koji misle da znaju sve o šminki dogodi da odaberu krivi puder. Ja ću Vam objasniti točan postupak biranja pudera za Vaš tip i ton kože.

 *slika preuzeta s Fashion.hr

1. PODTON KOŽE

Postoje tri podtona kože: rozi, žuti i neutralni. Izrazito je važno znati svoj podton kože kako biste mogli pravilno odabrati tekući puder. Danas se puderi razvrstavaju u različite kategorije prema podtonovima pa ne bi bilo dobro da kući dođete s puderom za žuti podton, a vi ste recimo rozi. Najbolji način za prepoznavanje podtona jest da stanete na jaku sunčevu svjetlost i pogledate u svoje zapešće gdje Vam se nalaze žile. Ako su žile plave boje, Vi ste rozi podton; ako su žile zelene, vi ste žuti podton. Ukoliko nikako ne možete točno odrediti boju žila, vjerojatno ste neutralni podton.

2. TIP KOŽE

Postoje pet tipova kože: suha, masna, mješovita, normalna i osjetljiva.

Suha 
  • sklona je perutanju, imate izrazito jako vidljive borice na pregibima lica, osjećate zatezanje i zahtjeva čestu hidratizaciju, pore su minimalne
  • vi birate puder koji je namjenjen suhom tipu kože, odnosno puder koji je hidratantan, a ne mat
Masna 
  •  sklona lučenju ulja na području cijelog lica, pore su jako velike i vidljive 
  • vi birate puder koji je mat, a bilo bi dobro koristiti i matirajući primer ili matirajuću kremu prije nanošenja pudera
Mješovita 
  • lice je masno na području T-zone (čelo, nos, obrazi, brada), a izrazito suho na svim okolnim područjima
  • vi birate puder koji je namjenjen mat tipu kože, ali OBAVEZNO hidrazitirate lice prije nanošenja pudera, s tim da peporučujem nanošenje matirajućeg primera samo na područje T-zone
 Normalna
  • sretnici koji nemaju problema s prištićima ili aknama, lice im se ne masti previše niti je previše suho, pore su normalne veličine
  • birate puder koji je namjenjen normalnom tipu kože, koji nije apsolutno mat, ali niti izrazito hidratantan. Preporučujem Vam Bourjois Healthy mix tekući puder.
  Osjetljiva 
  • veliki problemi s aknama i prištićima, reagira na većinu proizvoda, osjećaj crvenila i peckanja
  • puder na bazi prirodnih sastojaka ili medicinski puderi, primjerice Vichy

3. BIRANJE NIJANSE

Sada se nalazite u trgovini, znate svoj podton i tip kože, vrijeme je za nijansu.
  • Nijansu pudera NIKADA ne birajte tako što ćete ju staviti na ruku jer su ruke uvijek tamnije od lica
  • Malo testera od pudera stavite na donji dio vilice kako biste vidjeli poklapa li se točno s Vašom bojom lica (slika)
  • NIKADA ne kupujte puder odmah, već ga nanesite malo na vilicu lica, izađite van i pričekajte ili se vratite sutra. Razlog tome je što neki puderi znaju nakon nekog vremena oksidirati (potamniti), a to je ono što ne želite. Radije odite doma, provjerite kako puder izgleda na licu i zatim odlučite želite li ga ili ne. 
I eto dragi moji, to je cijela mudrost. Zbilja nije strašno, samo se morate malo informirati. Nadam se da Vam je ovaj post barem malo pomogao.

Koji je Vaš najdraži puder? Mučite li se s odabirom pravog pudera?

CONVERSATION

16 komentari:

  1. Uvijek imam problema s time. Čak i kad mislim da sam našla dobar puder.. ne znam.
    Moje lice nije baš jako osjetljivo tipa da reagira na sve i sl.
    Koža mi je ajmo reci normalna ali imam akne i prištiće. Ponekad. Na području brade.
    Znaci, nije uvijek tako i ne bih bas rekla da je to osjetljiva koža. Od onoga što si ti navela za osjetljivu kozu- ja imam "samo" akne. Nema crvenila, peckanja. .
    I zato mi je sve to čudno i teško oko biranja pudera.
    Nije masna koža, ne peruta se i nije suha. Ali imam ponekad prištiće na bradi i to pred M, i kada sam pod stresom ili živčana.
    I kako da ja sad odaberem puder? Za koji tip kože? Imaš neke preporuke za mene?
    Što se tiče podtona- rekla bih da sam rozi. Valjda haha
    Bas sam jučer sa sogoricom to određivala, jer nismo isti podton i jako se vidi razlika između žila. Tako da ja išli da sam rozi a ona žuti.

    💜

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovako, prvo, svaka koža bez obzira na tip može biti osjetljiva, ali prema onome što si mi opisala, ne čini mi se da si osjetljivi tip kože nego imaš hormonalne akne. To se i meni događa, osobito u području donjeg dijela vilice. Nažalost, to je tako kod nas žena i može se na to utjecati pilulama ili nekim možda antibioticima (ali to mi ne pada na pamet). Najbolje je u danima M pripaziti na prehranu i uvesto tjelovježbu, općenito način života. Preporučam ti neki hodratantan, ne potpuno mat puder poput Bourjois healthy mox pudera. Ja imam sličnih problema kao ti i ovaj mi djeluje savršeno :-)

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru 😘 💖

      Izbriši
  2. Super savjeti.
    Meni najvise odg.Max factor
    Godinama ga koristim i jako sam zadovoljna.Odlucan post,savjete cu primjeniti ubuduce jer puno od tebe mogu nauciti.♡♡♡♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  3. e stvarno nisam znala da postoje podtonovi i da sam ja rozi haha :D
    puder koristim vec par godina uzastopce i svaki odlazak u drogeriju mi je pomalo traumatican jer puderi,nijanse,tonovi,marke bombardiraju sa svih strana i nemalo puta se dogodilo da izaberem krivi.
    budem vjerna jednom tonu i određenoj marki pa nakon nekog vremena uocim da mi vise ne odgovara i sl. Sve u svemu niti jedan me nije pretjerano odusevio, buduci da imam mladu kozu, rekla bih mjesovitu koja je sklona pristicima i aknama i sto je najgore- mrljama od istih.
    puno mi je lice oziljaka i mrlja od akni i ne mogu ih se rijesiti, a bome ni prikriti.
    imas li kakav savjet u vezi toga?
    i koji ti puder koristis, ako se smmije znati? :)
    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako želiš, trebala bi onda ići rutinom potpunog prekrivanja. Ako želiš mogu napraviti post o tome :-)

      Izbriši
  4. Primjenila sam još davno sve ove informacije i kad sam napakon točno utvrdila podton znala sam točno što trebam :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala što si nam otkrila kako odrediti koji smo podton,to me uvijek mučilo,hvala puno 😊

    OdgovoriIzbriši
  6. meni definitivno najvise odgovara maybeline 24 stej i ne menjam ga

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)