Beauty UK Posh Palette + swatchevi & look | Marija Nicole

Teško je za povjerovati, ali u svojoj makeup kolekciji nisam imala niti jednu šarenu paletu koja bi me inspirirala za neke lude lookove. Sve moje palete su uglavnom "sigurne", što znači da su prepune smećkastih, breskvastih, roskastih i ostalih toplih nijansi. Čim sam ugledala ovu paleticu u Kozmu, odmah je dobila svoje mjesto u mojoj košarici. Je li me oduševila ili nije?


Paleta se sastoji od 10 šarenih nijansi od kojih su 7 mat i 3 satenske nijanse (nisu šljokičaste, već se lagano presijavaju). Cijena joj je oko 50-ak kn u Kozmu. Vrlo je kompaktna i elegantna. Dobijete nekakvO neobično ogledalo u kojem se vide samo oči i naravno spužvasti kistić.



SWATCHEVI
Ono što me posebno začudilo kod ove palete je neobična pigmentacija sjenila. Naime, kod paleta je najčešći slučaj da su mat sjenila dosta slabo pigmentirana, dok su ona shimery i šljokičasta sjenila intenzivnija. No, ovdje je obrnuti slučaj. Mat sjenila žarkih boja su izvsno pigmentirana, dok su ova satenska sjenila slabo vidljiva. Primjerice, 5.ljubičasta nijansa i i 7.roskasta (s desna na lijevo) su jako slabo pigmentirane, dok su mat nijanse poput plavih, narančastih ili žutih izvrsne. Bijela nijansa (predzadnja) se dosta trusi i kao da ima grudice prilikom nanošenja, za razliku od svih ostalih mat nijansi koje su vrlo kremaste i lijepo se nanose.



Većina nijansi u ovoj paleti se vrlo lako nanosi i blenda, što je rijetko kada slučaj s ovako šarenim bojama. Moram napomenuti kako se sjenila malo truse i jako su postojana na kapcima. Naravno, uz neku bazu ili primer, sva će sjenila puno jače doći do izražaja.

LOOK



Konačna ocjena 4/5
Imate li ovu paletu? Volite li šarene palete? Kako vam se sviđa ova?

Zapratite me na FACEBOOK stranici gdje tjedno pripređujem darivanja za svoje čitatelje :*

CONVERSATION

1 komentari:

  1. great blog post! :)
    I just started my own blog and it would mean a lot if you could check it out and answer the survey <3
    https://shiningstar333.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)