Gelovi protiv prištića | Uriage VS. Garnier | Marija Nicole

Svi znamo koliko je iritantno kada sam neočekivano izbije prištić ili ne daj Bože više njih. U tom slučaju posežemo za bilo čime ne bismo li ih se riješili. U ovom postu pisat ću o dva proizvoda koji su namijenjeni brzom isušivanju prištića. Koji je pobijedio?


I jedan i drugi proizvod imaju istu namjenu, ali itekako različitu cijenu. Uriage krema je koštala 100 kn, dok je Garnierov gel koštao oko 40 kn. Istina, Uriage kremice dobijete puno više, ali ih je potrebno toliko malo da će vam i Garnierov trajati godinu dana, ako ne i više. Koristite ih tako da ih nanesete direktno na prištić u nastanku.

Što se tiče teksture, ona je vrlo različita kod jednog i kod drugog. Naime, Uriage kremica je baš takvog oblika - kreme, odnosno više kao nekakve gline, dok je Garnier više u obliku gela. I jedan i drugi se suše polako na prištiću. Uriage je itekako vidljiv na licu tako da ne možete s njime van već ga morate koristiti isključivo navečer, dok je Garnier proziran pa možete otići do dućana bez da itko primjeti da imate nešto na prištiću.


URIAGE

Ovu kremicu koristila sam i ja i jedna moja draga osoba, obje s različitim problemima. Ja inače nemam neke jake crvene upaljene prištiće (Hvala Bogu!), ali ova osooba koja ju je testirala sa mnom ima. Nisu česti, ali kada se pojave, pojave se u stilu. Što se tiče mene, nisam primjetila neku drastičnu uspješnost u nbrzom nestajanju prištića. Jednostavno me ova krema nekako ostavila ravnodušnom. S druge strane, kod osobe koja ju je testirala sa mnom primjetili smo brzo nestajanje crvenila oko prištića. Prištić zbilja nestane nakon nekog vremena, ali imam osjećaj da bi i sam nestao u tom roku, barem meni. Ne mogu reći da ništa ne radi, ali pročitajte recenziju Garniera dolje pa ćemo ih usporediti. 



GARNIER
Ovaj gel za isušivanje je po meni vrhunski. Koristim ga već jaaako dugo, preko godinu dana i još ga imam itekako puno u tubici. Dovoljna je jedna kapljica gela direktno na prištić. Odmah kada nanesem gel osjetim lagano peckanje, što mi predstavlja zadovoljstvo jer imam osjećaj da se nešto događa i da je gel zbilja počeo djelovati. Peckanje prestane nakon nekoliko minuta kada se gel suši u prozirnu točkicu pa vrlo lako možete nabrzaka izaći iz kuće s njim dok to nije slučaj s Uriage. Što se tiče djelovanja, crvenilo nestaje odmah drugi dan dok prištiću treba nekih dva dana da bi potpuno nestao. Doslovno vidim kako gel izvlači iz prištića onu bijelu tvar čime on postaje zreo za nestajanje. Oduševljena sam njime, za tu cijenu i dugotrajnost, definitivno uspjeh. Uvijek bih za njim prije posegnula nego za Uriage kremicom.


KONAČNA OCJENA
Uriage krema 3/5
Garnier gel 5/5

Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda? Koji je vama bolji? Kako se vi borite s prištićima?

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Imala obadva, slažem se za Garnier :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imala sam davno Garnier, sad imam Uriage. Uriage mi bolje pomaze kod onih velikih bolnih akni, Garnier mi je ucinkovit bio za neke manje gadne pojave 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Uriage odlično smanjuje crvenilo, nekako ti je odmah lakse, haha :-)

      Izbriši
  3. Ostavlja li Garnier, iako je proziran, onaj kao 'gelasti' sloj? Dvoumila sam se bila između njega i CV (Muller) i uzela CV al se tak gadno osuši da ne mogu s njim nigdje :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim, nije nevidljiv haha, ali jaako teško vidljev. Evo ja sad u kaficu i imam kapljicu na jednom prištiću, nitko ne kuži :-D

      Izbriši
    2. To je ok, takav mi je Essence bio. Onda bi mogla njega idućeg, hvala :

      Izbriši
  4. Nemam garnierov, imam CV i uriage. Uriagov obožavam, brzo ih osuši ili ga izvuče na površinu da se može lakše ga stisnuti :D

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)