Noviteti u mojoj kolekciji pt.2 | Kozmo & Muller | Marija Nicole

Nisam dugo bila u jednom malo većem makeup shoppingu pa sam se prošli tjedan odlučila malo počastiti. Našlo se puno zanimljivih noviteta koji će ujedno biti vrlo zanimljive recenzije. 


BEAUTY UK POSH PALETA
Shvatila sam da u svojoj kolekciji imam jako puno neutralnih, toplih, shimmery i mat nijansi, ali nemam niti jednu onako baš šarenu paletu. Stoga sam se uputila u Kozmo i ugledala ovu ljepoticu koja me odmah dozvala. Bit će jako puno ludih šarenih lookova s njome, to sigurno :) Preluda je. Cijena 55 kn.


ESSENCE EYES & FACE PALETA
Predivan multifunkcionalni novitet u Essence brandu. Paletica me privukla predivnim svakodnevnim bojama, predivnom nijansom rumenila i highlightera. Jedva čekam poigrati se njome i pisati vam dojmove. Cijena oko 30 kn.


AFRODITA ALOE VERA TONIK
Valjda 235938450938 pakiranje koje kupujem. Primjetila sam da su promijenili raspršivač pa me zanima kakav je ovaj novi. Nadam se da je proizvod unutra ostao isti jer je fenomenalan. Cijena 30 kn.


NIVEA GEL ZA SKIDANJE ŠMINKE POD TUŠEM
Ovo sam uočila na najdoljnjoj polici u Mulleru i odmah odlučila kupiti jer sam u potrazi za nečim sličnim. Naime radi se o gelu kojeg prije umivanja utrljate preko očiju i lica i navodno skida šminku. Radujem se isprobati ga jer bi to označilo kraj trljanju trepavica blazinicama i usputnom kidanju trepavica. Cijena 37 kn.


MAYBELLINE FIT ME MATTE & PORELESS PUDER
Vjerojatno ste čuli da je Maybelline vratio ovaj puder u upotrebu. Nisam ga nikada prije koristila, ali su svi toliko uzbuđeni što se vraća i kažu da je fenomenalan pa sam morala i ja isprobati. Još je u procesu testiranja, a ako želite čitati dojmove, pišite mi :) Cijena 55 kn.

I na kraju jedan ne makeup proizvod, a to su sunčane naočale. S dolaskom proljeća i sunčanih dana, nužno je imati i lijepe sunčane naočale. Ove su kupljene u Mulleru za oko 100 kn i predobre su mi. Kutijica je Vouge, ali naoćale nisu, haha. 


To je sve što se našlo u mojoj kolekciji. Kako vam se sviđaju noviteti? O čemu prvo želite čitati?

CONVERSATION

4 komentari:

  1. Beauty uk paleta nije moj đir jer bi izgledala kao maškara da se našminkam tim sjenilima, hehee. Essence eye & face mi je predivnaa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super stvarčice si kupila :) Baš si me zainteresirala za ovaj Afrdita tonik, moram priznati da ga nisam skužila do sada :D a izgleda mi jako dobro

    OdgovoriIzbriši
  3. ovaj puder ima alkohol sto mi seni malo ne dopada...abas sam ga htela kupiti

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova essence paletica mi je predivna, nadam se da ću ju i ja uskoro imati u svojoj kolekciji.
    P.S. Blog ti je prekrasan, nadam se da ćeš naći vremena i posjetiti moj blog koji vodim s najboljom prijateljicom - http://twovisionsofbeauty.blogspot.hr/
    Pusaa <3 <3

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)