Osnovni makeup kistovi + gdje ih kupiti? | Marija Nicole

Prilikom naših druženja na Facebook live-u primjetila sam da me puno vas pita o kistovima. Koji su najbolji, koji su najpotrebniji i gdje ih kupiti. Zato sam u ovom postu odlučila na neki način odgovoriti svima i ponuditi vam svoj prijedlog osnovnih makeup kistova, kao i mjesta na kojem ih možete kupiti.


Radi se o ukupno 13 kistova, 7 za lice i 6 za oči. Naravno, vi možete imati onoliko koliko želite. Mnogo njih se može koristiti za više poslova odjednom, na vama je da odlučite :) P.S. Na kraju posta će vam biti svi linkovi na kojima možete naručiti ove kistove.


LICE
Što se tiče lica osnovni kist kojeg ćete stalno koristiti je kist za tekući puder. On mora biti gust, odnosno dlačice moraju biti zbijene jedna do druge kako vam ne bi ostavljao linije na licu prilikom razmazivanja.Moj najdraži kist za tekući puder je Real Techniques foundation brush kojeg sam naručila s Pink Pande.
Slijedi kist za korektor. Poželjno je da takav kist bude manji sa zaobljenim vrhom kako bi što lakše dosegao područje oko očiju. Za to koristim BH cosmetics kist.


Nakon što ste nanijeli tekuće proizvode, slijedi njihovo fiksiranje puderom u kamenu. Za to će vam biti potreban veliki fluffy kist koji će lako dosegnuti veća područja lica. Za to također koristim BH cosmetics kist.
Sijedi bronzer. Kist za bronzer varira ovisno o tome koje vam je veličine lice. Ako imate široko (veće) lice, onda vam je potreban veći kistić, ako ste sitnije građe poput mene, ondaje ovaj Real Techniques idealan za vas. U svakom slučaju, kist za bronzer mora biti okrugli s raspršenim dlačicama kako bi što ljepše nanijeo proizvod i kako ne bi izgledalo kao da vas je netko pogodio blatom u lice :D
Za konturiranje vam je potreban manji precizan kistić koji će zahvatiti samo područje ispod kosti jagodice obraza. Za to preporučam Real Techniques contour kist.
Rumenilo obožavam nanositi ovim velikim Real Techniques kistom jer je jako fluffy te predivno i ravnomjerno nanosi proizvod na obraze.


I na kraju dolazi highlight kojeg nanosim ovim velikim fen kistom od BH cosmetics.


OČI & OBRVE
Za oči su vam potrebne dvije vrste kistova. Blending kistovi i shader kistovi. Krenimo od ovih prvih. Za predivan smokey ili bilo kakav look potrebno je doobro izblendati sjenila. Za to koristim više blending kistova različitih veličina jer njih NIKAD DOSTA. Najdraži mi je od Essence (ljubičasti) jer je mekan i lijepo rasprši proizvod. Na slici su dva od Essence, Nanshy eye crease i Jessup kistovi.


I na kraju jedan kist kojim ćete nanositi sjenila na cijeli kapak. Za to mi je odličan Look by Bipa kist i Essence eyeliner kist koji je fenomenalan za oblikovanje obrva.


LINKOVI:
Na Pink Pandi sam naručila sve BH cosmetics, Nashny, RT i Jessup kistove. Essence kistove možete naći u bilo kojoj drogeriji, a Look by Bipa naravno u Bipi. RT kistove od nedavno možete naći i u Kozmu. Nadam se da vam je ovaj post bio koristan :)

CONVERSATION

5 komentari:

  1. Odlican post. Obozavam čitati o kistovima.
    A recimo, kopije tih kistova ili kistovi s eBaya?
    Jel moze tako neka usporedba?
    Ako sam sad dobro objasnila..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, mogu jedan post posvetiti i tome. Odlična ideja! :-)

      Izbriši
  2. Totalni sam tudum za kistove i znalo se dogoditi da se pri šminkanju ni ne koristim kistovima nego s onim što god dođe u pakiranju s komadom šminke ili čak prstima. :$ A pogotovo sada kako se sve više tih beauty pomagala pojavljuje - spužvasti aplikator, pa ona okrugla četkica s drškicom, a vidjela sam i silikonski aplikator. :O

    Ovo ovdje je baš fino sažet prikaz svih vrsta i primjena. :)

    E da - #danžena. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. super recencija, kistovi su osnova make up-a, #danžena

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)