Celebrity inspired look - Gigi Hadid | Marija Nicole

Odlučila sam eksperimentalno uvesti novu seriju postova na svoj blog, a kao što vidite radi se o makeup lookovima.  Ne bilo kakvim, već inspiriranim novim makeup trendovima na hollywoodskim zvijezdama. Kao što znate, oni su ti koji prvi predstavljaju trendove pa mi je bilo vrlo zanimljivo malo proučiti što se to nosi i, naravno, pokušati rekreirati. Moram naglasiti da se radi o inspiraciji, a ne imitaciji pa ću stoga svaki look prilagoditi svojim karakteristikama lica i dati mu moj dašak kreativnosti.

***slika preuzeta sa https://www.google.hr/search?q=celebrity+makeup+look&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiLhrPe-LXSAhXKApoKHajGCy0Q_AUICCgB#imgrc=QxKBXJhOogX5BM:
Kao prvu inspiraciju odabrala sam prekrasnu Gigi Hadid. Radi se o laganom ljubičasto brončanom smokey looku s puno šljokica/shimmera, bez eyelinera s naglašenim prirodnim trepavicama. Uz to su sparene žarko bordo crvene sjajne usne i brončana put. 




DETALJI LOOKA
Lice:
Bourjois Healthy Mix puder u nijansi 53
Catrice camouflage korektor
Rimmel Stay matte puder u kamenu
Essence mat bronzer 
Essence Pure nude highlighter

Oči:
Rimmel Magnif'Eyes paleta recenzija
Catrice Hot chocholate paleta (1 nijansa, smeđa)
Maybelline Miss Hippie maskara
Kiko olovka za oči

Obrve: Catrice paleta za obrve

Usne:
L'oreal ruž u nijansi 380 Sweet Bordeaux
Bourjois 3D sjajilo u nijansi 05


Kako vam se sviđa ovaj look? Sviđa li vam se ova ideja o inspiriranim lookovima? Šaljite mi primjere koje želite da rekreiram na FACEBOOK stranici i svakako me zapratite tamo ako još niste :)

CONVERSATION

9 komentari:

  1. Lijepa ideja, i fino si to rekreirala :D Drago mi je viditi da nisi baš iskopirala Gigi, nego si samo bila inspirirana! :D Jer, ne bi bilo fora da je prekopirano, ovako je. Sviđa mi se <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicno! �� #danžena
    Fb Ivona Grgurić

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno �� #danžena

    OdgovoriIzbriši
  4. Dopada mi se ideja... Mada ti izgledas vrlo prirodno nasminkana sa naglaskom na tvoju prirodnu lepotu. I to je ono sto ja izuzetno cenim kod tebe.#danžena

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicno,zaista lepa sminka, nije napadna 😁 Inace kakav je puder, merkam ga vec neko vreme? #danžena

    OdgovoriIzbriši
  6. Ideja mi je extra a oči su mi drama <3 #danžena

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)