Maybelline Fit Me Matt & Poreless + 12 satni test nošenja | Marija Nicole

Otkako se pročulo da je Maybelline odlučio vratiti ovaj puder u svoju ponudu, ne prestajem nailaziti na mnoštvo djevojaka presretnih tom odlukom. Naravno, blogerica u meni je jednostavno morala vidjeti o čemu se radi i je li puder zaista toliko dobar. Koristim ga već dobra dva tjedna i sada sam konačno spremna napisati vam svoje dojmove.


Kao prvo, odabir nijansi nije zavidan. Ima ih možda 5-6 što mislim da nije dovoljno za sve tipove i tonove kože na tržištu. Uspjela sam naći nijansu 230 koja mi je mrviiicu tamna, ali bit će idealna za nadolazeće ljetne i proljetne mjesece. 

 Tesktura pudera je dosta tekuća, što mi  odgovara jer je jako lagan na koži.

Ovo je moja koža bez pudera: #NoShame :P

Ovdje sam nanijela jedan sloj pudera kistom, bez primera + malo korektora oko očiju:

Ovo je gotovi look:
Kao što vidite, pokrivanje je vrlo dobro, reklabih srednje jako, ali nadogradivo. Pore su zbilja nešto manje, ali ono što me fascinira je mat izgled kože. Zaista izgleda lijepo, prirodno i mat, ali ne isušujuće mat, već zdravo mat, ako me razumijete.

NAKON 8 SATI
Moram reći da sam ovaj dan provela na cjelodnevnom izletu, u shoppingu, jela, pila i umorila se. Nisam niti jednom pokupila masnoću s kože suhim maramicama. Koža nakon 8 sati izgleda jako lijepo, malo sam se zasjajila oko čela i na obrazima, ali puuuno manje nego s drugim puderima. Malo se skinuo oko nosa, ali to je nešto što mi se sa svim puderima događa.


NAKON 12 SATI
Vrijeme je da skinem puder jer više nisam mogla izdržati od umora. Nakon 12 sati puder se skinuo dosta oko nosa, ali koža svejedno izgleda prilično dobro s obzirom da nisam kupila masnoću maramicama. Sjaj je prisutan, ali ljudi moji, ovo je 12 sati poslije. Ja sam jako zadovoljna. Da sam sada iskoristila suhe maramice, mogla bih bez problema izdržati još koji sat.

KONAČNO MIŠLJENJE
Jako sam zadovoljna ovim puderom. Lijepo se nanosi, lijepo prekriva, ugodan je na koži i zbilja masnoću drži dugo pod kontrolom. Ne bih ga nužno preporučila osobama sa suhom kožom, ali i na kutijici piše kako je namijenjen osobama sa normalnom do masnom kožom, što je istina. 
Bilo bi idealno kada bi malo proširili rang nijansi, ali ukupan dojam nošenja je čista petica :)

Kako se vama sviđa ovaj puder? Jeste li ga isprobale?

CONVERSATION

6 komentari:

  1. Ženo, imaš tako lijepo lice! :) Što bih dala da moja koža izgleda tako bez pudera... :/
    Super ti je sjeo na koži, ne vidi se da je tamniji, možda zbog fotke tako, super je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. slažem se sa Karolinom. :)

    ja imam jakooo svijetlu put pa mi pronalazak idelanog pudera već polako zadaje glavobolje. taman kad pomislim da sam našla idelani puder-nešto ne valja i etoo :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, nekako kao da brandovi u posljednje vrijeme ne izbacuju neku zavidnu kolekciju nijansi pudera, što je bezveze jer su neki od njih zbilja odlični :-/

      Izbriši
  3. Potpisujem cure, imas divan ten! 😍
    Puder je kupljen vec prije nekog vremena, ovih dana cu ga konacno i isprobati, bas se veselim

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)