Rimmel Kate Moss Sculpting & Highlighting Kit + SWATCHEVI | Marija Nicole

Iznimno sam uzbuđena što vam danas mogu pisati o ovom proizvodu kojeg sam dobila na testiranje prije nekih dva tjedna. Hvala od srca Rimmelu. Kao uvijek, moje mišljenje je iskreno i proizlazi iz detaljnog testiranja i dugotrajnog korištenja. 


Rimmel je ove palete koje dolaze u tri nijanse izbacio u suradnji s Kate Moss. Čula sam da su ruževi odlični pa sam bila itekako zainteresirana za kvalitetu palete. Pohvalno je što dolazi u tri različite nijanse pa će različiti tonovi kože moći naći prozvod za sebe. Cijena palete je 74, 90 kn što i nije tako puno s obzirom da dobijete tri različita proizvoda u jednom.

Paleta se sastoji od highlighta koji je predivne šampanjaste boje za isticanje najviših djelova lica, bronzera koji služi za konturiranje i sužavanje određenih parametara lica i naravno rumenila pomoću kojeg ćete dati svježi izgled svojim obrazima.

SWATCHEVI
Što se tiče swatcheva, highlight nijansa se nešto slabije vidi, dok su bronzer i rumenilo prilično dobro pigmentirani. Ono što me svakako zabrinulo prilikom swatcha jesu velike zlatne šljokice u bronzeru. Inače zbilja ne volim shimmery bronzere, više volim da su mat finisha jer je tako nekako prirodnije na licu. Bila sam iskreno zabrinuta da ću se presijavati kao disko kugla sa svime ovime na licu. No...bila sam u krivu.


MOJE MIŠLJENJE + LOOK
Iskreno me iznenadila ova paletica, i to jako ugodno. Bronzer ima shimmer u sebi, ali on se gotovo uopće ne vidi na licu kada ga nanesete. Umjesto toga dobijete prekrasan zdravi "sjaj iznutra". Kao da ste doslovno upravo došli sa sunčanja na plaži i sunce vas obasjava, haha. Ne mogu drugačije opisati, ali zbilja izgleda zadivljujuće dobro na koži.
Rumenilo je predivno pigmentirano, ali ne prejako tako da nećete pogriješiti i izgledati kao klaun, već ćete dobiti zdravi rumeni izgled.
Highlight nije onaj "in your face" već daje prekrasan, prirodni, zdravi sjaj licu. Idealan je za svaki dan, za posao ili popodnevni izlazak.
Sve u svemu koristeći ovu paleticu lako ćete na svome licu istaknuti ono najbolje, kao da izvlači prirodnu ljepotu iz lica dajući mu predivan sjaj i zdravi izgled. Paleta mi je postala najbolji prijatelj svakoga dana i definitivno ju preporučujem.
Ocjena 5/5


Imate li ovu paletu ili koji drugi Rimmelov proizvod? Kako vam se sviđa? Preporučujete li mi još nešto?

CONVERSATION

7 komentari:

  1. #danžena Oduševljena sam nijansama, od rimmela imam samo sjajilo,a prije sam koristila i puder u kamenu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš me zanimao tvoj komentar, a sad me i proizvod zaintrigirao. :)
    #danžena

    OdgovoriIzbriši
  3. #danžena moram reći da me se jako dojmio Vaš članak :) te ću sigurno isprobati navedeno rumnenilo

    OdgovoriIzbriši
  4. Od ovih ovako zadnjih postova koji mi je ostao u dobrom sjećanju i svidio mi se je baš ovaj post o Rimmel Kate Moss Sculpting & Highlighting Kit koji već duže vrijeme želim kupiti i napokon isprobati :) <3 #danžena

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)