BEAUTY || Bourjois Healthy Mix serum/puder - Prvi dojam | Marija Nicole

Danas Vam donosim recenziju proizvoda koji je već duugo na tržištu, ali ja sam ga tek kupila. Radim recenziju u obliku prvog dojma jer mi se tako čini malo zanimljivije, za promjenu :) Toliko dugo sam htjela isprobati ovaj puder/serum i nikada se nisam odlučila na kupovinu, posebno zato jer već imam Bourjois Healthy mix foundation kojim sam oduševljena. Nažalost, kada sam ga konačno odlučila kupiti, povukli su ga iz prodaje. Danas, nakon što sam već odustala od njega, pronađem ga na policama Mullera. Ladies and Gentleman, Bourjois Healthy Mix serum.


Radi se o puderu koji je više gelaste teksture, obogaćen vitaminima raznih voća i laganom anti age formulom. Čula sam toliko pozitivnih recenzija ovog pudera da sam si ga MORALA kupiti kada sam ga vidjela na policama. Cijena mu je 119 kn. 

Ovo je slika dva sata nakon nanošenja pudera. Lice sam našminkala onako kako bih to inače napravila, dakle, puder, malo korektora, lagani bronzer, highlighter i malo pudera u kamenu preko t zone. Fotografije nisu uopće uređivane kako biste dobili pravi dojam. Moj tip kože je mješoviti, masna t zona, a ostatak lica normalan. Puder je prilikom istiskivanja pomalo vodenast, što samo znači da je jako hidratantan i lagan. Kada sam ga nanijela na kožu osjetila sam božanstvenu svježinu, poput nekakve hidratantne kreme. Prekrivanje je srednje pa ga stoga ne bih preporučila osobama s velikim nepravilnostima na licu. Nanosila sam ga kistom i blenda se predivno, bez imalo teškoće. Lice ostaje ujednačeno, uravnoteženo i zdravo. Oduševljenje! Pogledajte sami, a ovo je nakon čak dva sata :)



NAKON 6 SATI

Apsolutno nisam dirala lice od trenutka nanošenja i vidite da je nakon 6 sati počela lagano izbijati masnoća na t zoni, ali ništa pretjerano ludo. To mi se dešava sa svakim puderom. Još uvijek vidim i bronzer i highlighter pa zaključujem kako bih bez problema mogla nastaviti svoj dan uz jedno lagano matiranje s papirićima ili puderom u kamenu.



ZAKLJUČAK

Ako naiđete na ovaj puder/serum u svojem Mulleru, apsolutno ga kupite jer je jedan od najboljih koje sam ikada probala. Lice je zdravo, svježe i hidratizirano. Jedino što moram naglasiti jest da nema potpuno prekrivanje, već srednje i lagano. Također, ima dosta intenzivan voćni miris pa pripazite ako vam to smeta. U svakom slučaju, moja ocjena za ovaj puder je 5+ :)

Imate li ovaj puder? Koristite li ga? Sviđa li vam se?

CONVERSATION

5 komentari:

  1. Super puder, čitala sam mnogo pozitivnih postova o ovom puderu! U iskušnji sam ovaj ili Rimmelov?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala rimmelov, ali zato za ovaj garantiram ;-)

      Izbriši
  2. Inače koristim onu verziju za masnu kožu s prozirnim poklopcem, al kako je nije bilo uzela sam serum verziju. Mislila sam da će mi zbog moje masne kože klizii s lica no vrlo je postojan, potrebno mi je više matiranja puderom u prahu i duže vrijeme da se upije i sjedne na kožu. Sve u svemu odličan puder!

    OdgovoriIzbriši
  3. Podsjetila si me na njihov Air mat puder, prebacila sam se na drugi i ovaj malo odmarao. :) ❤

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)