FASHION || C&A, H&M, ZARA, TEZENIS new in | Marija Nicole

Dragi moji :)

Prije nekoliko dana bila sam u shoppingu i kupila nekoliko odličnih, kvalitetnih i povoljnih stvarčica. rekli ste mi kako ih želite vidjeti u jednom new in postu pa ga, stoga, danas predstavljam :) Moram vam reći da sam ja osoba kojoj visoke cijene apsolutno ne uvjetuju kupovinu ili kvalitetu. Ako vidim proizvod koji je užasno jeftin, ali meni se sviđa, ja ga kupujem. Uvijek sam sretna kada prođem povoljnije, tko nije? U krajnjem slučaju, koliko god da traje, meni će biti super i neću žaliti, a opet ga mogu preporučiti i vama :) Govorim to zato jer sam u dućanima naišla na TAKVE LUDE POPUSTE da nisam mogla vjerovati. Kupila sam svakakve stvarčice i mogu vam garantirati da je kvaliteta vrhunska.Također, odjevne predmete nisam slikala na sebi jer nisam imala nikoga tko bi me slikao u njima, a htjela sam vam izbaciti novi post. Zato ću na svojoj facebook stranici objavljivati lookove kada ih iskombiniram. Krenimo :)


ZARA majica, 149 kn


C&A bluza, 80 kn


H&M bluza, 149 kn


TEZENIS potkošulja, 50 kn
Najkvalitetnija potkošulja koju sam imala prilike isprobati. Materijal je apsolutno predivan, ugodan i udoban.


C&A hlače
O ovome sam pričala u uvodu, traperice snižene s 200 na 80 kn zbog male količine zaliha (premali brojevi su ostali koji meni odlično odgovaraju). ;)


C&A dva para hlača, snižene sa 150 kn na 40 kn!!



C&A dva remena
Bijeli 20 kn, Crni 40 kn


Kako Vam se sviđa moj ulov? Jeste li si Vi nešto priuštili u zadnje vrijeme? :)

CONVERSATION

7 komentari:

  1. U subotu sam bila u Osijeku u Portanovi i u Zari sam si kupila suknju i haljinu. Suknja je 69 kn snizena sa 150 a haljina sa 350 na 89 kn ��

    OdgovoriIzbriši
  2. Tezenis je odličan sa tim svojim topicima,svaki put kad sam u Zagrebu iskoristim priliku i kupim si barem dva šarena. Neuništivi su..kolko ih nosim i perem,još niti jedan nema mucice niti je ispran. Jos iskoristim karticu za popust i ja najsretnija. Sviđa mi se plava bluza iz H&M-a. U subotu nisam naletila na nista 'jeftino i zgodno' u Zari u Arena centru,ali sam pronašla dvoje super traperice i osim Tezenisa,nisam mogla zavirit u H&M i ostale dućane jer sam prisiljena na štednju zbog vjenčanja i moram čuvati novce za odjeću za tu prigodu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tezenis jaako volim zbog tih topica :-) Ma vjenčanje je ioak malo važnije i isplati se prištedjeti ;-)

      Izbriši
  3. U danasnje vrijeme stvarno treba paziti sto kupujes i apsolutno svaku kunu iskoristiti na najbolje moguci nacin. Postoje neki bezvremenski odjevni komadi koji su in svake sezone a oni ne moraju nuzno biti klasicni :) Odlicno si shopingirala i nadasve pametno <3

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)