BEAUTY || Favoriti - Srpanj, 2016. | Marija Nicole

Dragi moji, na redu su FAVORITI mjeseca :)
Ne pišem toliko često o favoritima, ali imam osjećaj da ih se ovaj mjesec nakupilo zaista mnogo pa ih svakako želim podijeliti s Vama :)


OČI
Ardell trepavice Natural Black & Duo ljepilo. Probala sam već nekoliko vrsta umjetnih trepavica, (Aurine, Eylure) ali niti jedne me nisu TOLIKO oduševile kao ove. Čula sam o njima od domaćih i stranih blogerica, ali ne vjeruješ dok ne probaš sam. Ove trepavice su udobne, lagane, jednostavne za nanošenje, prirodne, prekrasne, uvijene...da se mogu sjetiti još epiteta, navela bi ih. Nosila sam ih cijelu jednu radnu smjenu i doslovno zaboravila da ih imam na sebi. Toliko su udobne. Ljepilo ih drži na mjestu ako treba cijeli dan. Ne miču se, ne klize, ne ispadaju. Kupljene su u Kozmu po cijeni od 50-ak kn.

Sljedeća tri proizvoda su redom: Hello Beauty 3D maskara, Beauty UK glitter eyeliner i Catrice Sound of Silence gel zlatna olovka. 
O maskari sam Vam već pisala OVDJE . Za mene je to najbolja maskara koju sam dosada imala prilike isprobati. Predivno uvija i razdvaja trepavice, pigmentirana je, ne skida se i definitivno ju kupujem opet.
Beauty UK glitter eyeliner sam predstavila u nedavnom NEW IN postu. Jako kvalitetan eyeliner koji se ne skida s kapaka preko dana i predivno naglašava kapke ili unutarnji kut oka. Uživam u njemu.
Posljednja, ali nikako manje važna, Catrice gel olovka. Ova olovka je bila dio limitirane kolekcije Sound of Silence koja je pokupila sve simpatije kupaca. Nažalost, ja sam uspjela isprobati samo nju, ali sam zato ostala oduševljena. Olovka predivno klizi po kapcima, ne skida se i odlično je pigmentirana.
 

LICE
Makeup Revolution Shimmer Brick Radiant highlighter. Moguće je da ste svi čuli za ovaj proizvod jer je dosta hvaljen u beauty svijetu. Ja sam ga naručila s Pink Pande po cijeni od 37,99. Uživam u korištenju ovog proizvoda. Pigmentacija je van granice pa morate biti pažljivi s nanošenjem, traje cijeli dan, možete ga koristiti i kao sjenilo. Jedino što moram napomenuti jest da se dosta trusi pa je poželjno da otresete kistić prije nego što ga nanesete na lice. 


TIJELO
Ziaja krema za ruke. Ovu kremu sam našla na poslu, nije moja, ali mi je baš trebala krema za ruke s obzirom da nisam imala svoju kod sebe. Ljudi moji, ovo je najbolja krema za ruke koju sam ja IKADA probala i to izjavljujem ponosno! Upija se, ne ostavlja mastan trag, a ruke su meekane kao svila. Molim Vas, ako imate problema sa suhim i ispucalim rukama, probajte kremu i zahvalite mi poslije ;) 

Hello Beauty ulje za kožu i kosu sa zlatnim česticama. Neizostavan suputnik na plaži. Obožavam ovaj proizvod i toplo Vam ga preporučujem. Samo par kapi je dovoljno da koža postane mekana, svilenkasta obasuta sitnim, zlatnim shimmerom. Osim toga, čim nanesete proizvod na kožu, ona postaje za nijansu tamnija, instantno. Za sve moje cure koje muku muče sa sunčanjem i tenom, ali i za one koje žele JLo brončanu put, ovo morate imati. 


USNE

W7 tinted nourishing lip oil. Ovo malo čudo sam otkrila slučajno na Pink Pandi. Taman sam imala dosta ispucale usne pa mi se ovaj "nourishing lip oil" u naslovu učinio idealnim. Iskreno kada sam ga naručivala, očkivala sam nešto jaču nijansu. Radi se o lagano roskastom ulju koji predivno hrani i vlaži vaše usne. Imala sam dosta problema s ispucalim usnama kada sam ga dobila i vjerujte mi na riječ da je taj problem nestao u roku od dva dana. No, ono što me najviše oduševilo jest to koliko se dobro ovaj proizvod slaže s tekućim mat ruževima. Najprije nanesem mat ruž, pustim da se osuši i onda pređem lagano s ovim uljem. Ruž se ne skida, a nemate onaj osjećaj zatezanja i suhih usana, već su one nahranjene i sočne. Uživam u ovom proizvodu i toplo Vam ga preporučam. :) Cijena na Pink Pandi 29,99 kn.


To je sve drage moje. Kako vam se sviđaju moji favoriti? Dijelimo li neke? Koji su vaši favoriti?

CONVERSATION

16 komentari:

  1. Zasada imam samo maskaru i kao sto sam vec bila pisala,stvarno je savrsena.ovaj srebrni tus je na kozmo popisu ali jos nisam bila :)ulje trenutno imam olival sa zlatnim sljkoicama i obje verzije od nuxa pa ce ovaj pricekati dok ga kupim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj imam i ja od olivala i jednako ga volim, pisat cu uskoro o cijeloj toj liniji. Javi kakav je ti eyeliner kad ga kupis :-)

      Izbriši
  2. Zasad nemamo zajedickih favorita, ali mi se vec dugo sviđaju Ardellove trepavice (koje bih svakako zeljela kupiti) i ovaj glitter Beauty UK tus za oci jer jenostavno sam odusevljena svim tusevima u boji pa mi se zato i taj sviđa.
    a protiv ispucanih usnica borim se obicnim Labellom, mojim starim saveznikom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nabavis trepavice javi ako si i ti odusevljena njima koliko i ja :-)

      Izbriši
  3. Ovaj highlighter od MURA moram isprobati...slike su odlične

    OdgovoriIzbriši
  4. Morat ću isprobati maskaru, baš si me zainteresirala svojom recenzijom. Ostalo nisam probala, imam zlatno ulje od Nuxea, pa dok ga ne potrošim, mirujem. :-) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I Nuxovo ulje je odlično, tako sam čula. Javi kakva ti je maskara :-*

      Izbriši
  5. Morat ću isprobati maskaru, baš si me zainteresirala svojom recenzijom. Ostalo nisam probala, imam zlatno ulje od Nuxea, pa dok ga ne potrošim, mirujem. :-) <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Maskara je na redu za probat 😉
    Kremu imam od Ziaja i super mi je.
    Obozavam citati tvoje postove.♡

    OdgovoriIzbriši
  7. Maskara je na redu za probat 😉
    Kremu imam od Ziaja i super mi je.
    Obozavam citati tvoje postove.♡

    OdgovoriIzbriši
  8. Maskaru jer najvise volim maskare ❤

    OdgovoriIzbriši
  9. imam ziaja istu ovakvu kremu za ruke i bas je dobra a w7 sam dobila senke za oci mada sam sigurna da su kineske da nisu original jer nisu pigmentovane i raspadaju se <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguce da nije original paleta jer sam cula da je w7 zbilja dobar brand :-)

      Izbriši
  10. Nisam imala priliku prije sjesti na komp , i pregledati sve postove koje si postavila dok nisam bila tu :) ali sad kad sam sjela , pa prelistala fb , pa blog , pa instagram hahah :) ugl.tu sam opet pratimo se :)
    Svidjaju mi se tvoji favoriti , a ja vec odavno planiram kupiti ovu maskaru :) izgleda predobro :)

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)