BEAUTY || Wet'n'Wild noviteti - Velika recenzija | Marija Nicole

Ako me pratite na Facebooku, znate da mi je prije nekih tjedan dana Wet'n'Wild poslao neke svoje novitete na isprobavanje :) Jako volim Wet'n'Wild paletice, rumenila i korektore pa sam se jako veselila testiranju novih stvarčica. Prije nego što krenemo, moram naglasiti kako je moje mišljenje apsolutno iskreno i nikada Vam ne bih preporučila proizvode koji ne valjaju, bez obzira na to jesu li mi poslani ili kupljeni. Sve ove proizvode, osim laka za nokte, nosila sam bez prestanka sedam dana, isprobala ih na sve moguće načine i zaista mogu reći iskrenu recenziju. Isto tako, recenzije će biti kratke i jasne jer i sama volim takve čitati. Sada krenimo :)


HIGHLIHGTER OLOVKA ZA OBRVE

Imala sam već jednu kremastu olovku za posvjetljivanje ispod obrva od Essenca i bila je odlična. Nažalost, negdje mi se zagubila pa mi je ova došla kao naručena. Moram priznati da sam oduševljena! Jako je lijepa nijansa, nije onako umjetno bijela, već ima roskasti podton. Blenda se odlično, ne ostavlja bijelu mrlju i predivno posvjetljuje područje ispod obrva. U slikama cijelog looka na kraju možete vidjeti koliko prirodno i lijepo izgleda.


TUŠ ZA OČI - Dark Brown

Drugi proizvod je tuš u olovci u tamno smeđoj nijansi koju OBOŽAVAM koristiti na svojim smeđim očima. Nekako ih dodatno vizualno poveća i lakše mogu mijenjati oblik oka, koliko god to čudno zvučalo. Aplikator ovog eyelinera je savršen! Vjerujte mi! Nije onako tvrd ili ukočen pa da ne možete njime baratati. Na samom vrhu je lagano fleksibilan pa iz tog razloga klizi po kapcima i ravnomjerno nanosi boju. Jako je lako baratati njime i napraviti onaj mali repić na kraju. Jedino što vam moram savjetovati jest da ga koristite kada već imate sjenila ili neki puder u prahu/kamenu na kapku. Ovaj eyeliner voli praškastu podlogu, u protivnom će se razmazivati.



RUŽ - Cherry Frost

EHHHHH, najbolje za kraj :) Ovaj ruž je nešto najdivnije što sam vidjela u posljednje vrijeme. Kakva predivna nijansa! Ima malo roskastog, malo bordo, malo crvenkastog, malo narančastog, savršenstvo! Formula nije mat, već je kremasta, ali je ruž jako dugotrajan i postojan. U punom sjaju traje nekih 2 sata (ako ne jedete), a onda ostavlja neobično jako pigmentiran stain na usnama. Morala sam ga skidati micelarnom, toliko je postojan. Jako je hidratantan, ugodan i nije težak na usnama. Definitivno preporučam!



LAK ZA NOKTE

Lak za nokte još moram testirati jer sam ga zbog posla morala skinuti odmah nakon nanošenja. Dojmove ću Vam javiti na Facebooku, ali za sada evo jedna slika nijanse :)


CJELOKUPNI LOOK SA SPOMENUTIM WET'N'WILD PROIZVODIMA


Sveukupno, jako sam zadovoljna ovom kolekcijom. Proizvodi su kvalitetni, postojani, ugodni i pigmentirani. Kako se vama sviđaju? Jeste li si kupili nešto od Wet'n'Wilda u posljednje vrijeme? Volite li njihovu kozmetiku?

CONVERSATION

17 komentari:

  1. Cim sam vidila obajvu nisam ni trebala otvarat znala sam da si odusevljena.
    I meni se sve jako svida ruz je ekstra ♡

    OdgovoriIzbriši
  2. Cim sam vidila obajvu nisam ni trebala otvarat znala sam da si odusevljena.
    I meni se sve jako svida ruz je ekstra ♡

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala puno na recenziji.
    Idući posjet DM-u znam gdje moram navratit. :) ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je, ako si kupiš nešto, javi svoje dojmove :)

      Izbriši
  4. Obožavam Wet n Wild proizvode i definitivno jurim po taj predivan ruž <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Ruž me odusevio prekrasan je, a i braun highliner inace uvijek koristim crni poput svih djevojaka, ali svakako cu isprobati jer mislim da bi mi bolje odgovarao od crnog s obzirom na moje zelene oči <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno,zao mi je sto mi nemamo njihove proizvode. <3

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)