BEAUTY || Omiljeni proizvodi za njegu kose | Marija Nicole

Dragi svi :)

Danas sam vam odlučila napisati post o svojim trenutnim favoritima što se tiče njege kose. Imam osjećaj da jako malo pričam o kosi na blogu i voljela bih to promijeniti. Krenimo odmah :)


SCHWARZKOPF GLISS HAIR REPAIR ŠAMPON

Moram napomenuti kako često mijenjam šampone za kosu, ali ovaj mi je definitivno trenutni favorit. Kupila sam ga nedavno i isprobala nekoliko puta. Zbilja je predivan šampon, odlično miriši, kosa je čista gotovo četiri dana te ju ostavlja glatkom i mekanom s volumenom.


L'OREAL ELSEVE SPREJ ZA RAŠČEŠLJAVANJE KOSE

Ovaj sprej sam kupila jako davno i još ga imam u obilnim količinama. Dovoljno je samo 2-3 puta pošpricati mokru kosu i raščešljavanje ide kao san, a uz to odlično miriši :) 


OLIVAL ULJE ZA KOSU OD AVOKADA & NIVEA PJENA ZA STILIZIRANJE KOSE

Olival ulje koristim već godinu dana i potrošila sam pola kutijice što dovoljno govori o tome koliko je proizvod dobar i isplativ. Otkada koristim ovo ulje vrhovi su mi puno manje ispucali i kosa mi je jako zahvalna, što znači da rjeđe moram kod frizera. Predivno miriši i radi odlično svoj posao. Ovo mi je vjerojatno najveći favorit od svih danas spomenutih. Tople preporuke :)

Niveinu pjenu za kosu sam otkrila prije nekih pola godine kada sam ju dobila u TesterBoxu i od tada sam zaljubljena u nju. Pazite, potrebna Vam je vrlo mala količina za čitavu kosu. Ja ju koristim na način da nakon što osušim kosu fenom, stavim malo na prste, zabacim kosu i prođem s ovim proizvodom. Daje vam takav predivan volumen i lagane kovrčice. Najvažnije od svega je da NE LIJEPI kosu, već se sasvim stopi s njom i miriši cijeli dan. Love it :)


BATISTE SUHI ŠAMPON

Eh, uz Olival ulje, ovo je drugi najveći favorit. Život mi je preporodio ovaj proizvod ;) Toliko dobar da je teško opisati. Upija masnoću s kose kao da je nikada nije ni bilo, produžuje vrijeme između pranja, miriši kao san, praktičan je i povoljan. Uz sve to, ovaj moj daje i malo boje za smeđu kosu, što je samo dodatan plus. Postoji nekoliko vrsta Batiste suhih šampona. Nisam imala prilike testirati svih, ali vjerujem da su odlični. Isprobajte i olakšajte si život. :)


Dijelimo li neke favorite u njegi kose? Koji su Vaši najdraži? Preporučite mi u komentarima :*

CONVERSATION

15 komentari:

  1. Samo batiste nam je zajednicki favorit eheehh.druge stvari nisan probala.Ja obozavam Elseve sampon za kosu u crvenoj ambalazi,takoder i regenerator i masku.Ulja nisam nikad probala,jer se bojim da bi mi se koaa jos vise zamastila ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam probala Elseve masku i bola je solidna, samo ju trenutno ne koristim :-) Probaj ulja, samo na vrhove, možda se ugodno iznenadiš ;-)

      Izbriši
  2. Samo batiste nam je zajednicki favorit eheehh.druge stvari nisan probala.Ja obozavam Elseve sampon za kosu u crvenoj ambalazi,takoder i regenerator i masku.Ulja nisam nikad probala,jer se bojim da bi mi se koaa jos vise zamastila ♡

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ovo ulje od olivala.Prezadovoljna sam! Nanosim ga samo na vrhove i u kombinaciji sa Gliss Regeneratorom u spreju za ispucale vrhove u nekoliko mjeseci sam se rješila ispucalih vrhova...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ostoo, zbilja je odlično i preporučujem ga svima :-)

      Izbriši
  4. Kupicu ovo za raščešljavanje a i sve ostalo je super ❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Koristim Lorealov Elseve sampon za kosu i zbilja mogu reci da sam zadovoljnam zagladi mi kosu i meka je na dodir.
    Po ovoj recenziji jako jako mi se svidjelo Olivalovo ulje za kosu jer mi vlas takva da je sklona cestim pucanjima, i godinama mucim muku s tim problemom, a ne volim sisanje svaki mjesec dana :/
    i mozes li mi dati informaciju koliko kostaju Olival ulje i Batiste sampon? Stvarno su mi na listi zelja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olival ulje ti je nekih 40 kn, a Batiste šampon oko 50 ako se ne varam :-) Ali traju jaaako dugo;-)

      Izbriši
  6. ja koristim batiste roze i plavi jer sam palvusa i za prvu pomoc su super <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvi put vidim ovaj sprej za rasčešljavanje? :O
    Avokado ulje već dugo škicam, sigurno ću kupiti! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj sprej sam kupila jako davno, nisam sigurna proizvode li ga više. Probaj ulje pa javi dojmove :-*

      Izbriši
  8. Avokadovo ulje obožavam kosa mi bude tako meka poslje 💜

    OdgovoriIzbriši
  9. Avokadovo ulje obožavam kosa mi bude tako meka poslje 💜

    OdgovoriIzbriši

Slobodno komentiraj :)